Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 december 2013, 01:45:24
Citaat van: jerryke op 28 december 2013, 00:41:29
ik heb nog een portie haas in de vriezer zitten, ik zal je recept eens uitproberen....merciekes  ;D

Ik had een nogal redelijke vette vers geschoten haas, maar het vele vet maakt het vlees zachter.
Zelf geschoten?

Mathieu

Van achter in zijn hof, dan moet hij niet ver zoeken als het dier geschoten is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Dat is nu eens het enige waar ik niet zot van ben, zal het wel eten, maar echt mijn goesting is het dus niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En wat gedacht van Chumi, zoveel miljoenen € op de bank en nu ligt die daar te vechten voor zijn leven. Tot overmaat van ramp is het in feite zijn eigen schuld : buiten de piste gaan skieen is gewoon om moeilijkheden vragen. Hopelijk geneest hij volledig zonder enig letsel over te houden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 30 december 2013, 14:17:41
En wat gedacht van Chumi, zoveel miljoenen € op de bank en nu ligt die daar te vechten voor zijn leven. Tot overmaat van ramp is het in feite zijn eigen schuld : buiten de piste gaan skieen is gewoon om moeilijkheden vragen. Hopelijk geneest hij volledig zonder enig letsel over te houden.

Eigen schuld, dikke bult.
Kijk maar naar die Hollandse prins, die was ook zo eigenwijs om buiten de piste te skien en is ook dood. Sommige mensen denken toch echt dat de reglementen niet voor hen tellen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

speed

Juist Koter,denk dat die mensen hun te goed vinden om met de gewone mens samen op een piste te staan.

Ik ben nog nooit buiten de piste geweest,heb trouwens maar één keer geprobeerd op Barak Michel,met resultaat één stok gebroken en achteruit de bos in gegaan omdat ik niet kon stoppen,en van toen niet meer gedaan,is trouwens niets voor mij met slappe rug en te koud voor mij,lig liever in de zon.

Micmac

Z
Citaat van: Mathieu op 30 december 2013, 14:17:41
En wat gedacht van Chumi, zoveel miljoenen € op de bank en nu ligt die daar te vechten voor zijn leven. Tot overmaat van ramp is het in feite zijn eigen schuld : buiten de piste gaan skieen is gewoon om moeilijkheden vragen. Hopelijk geneest hij volledig zonder enig letsel over te houden.
Zijn toestand is zeer slecht, ze hebben verschillende schedelboringen moeten doen om de druk van de hersenen af te krijgen, maar dat buiten de piste gaan was eigenlijk niet de oorzaak maar wel overdreven snelheid die even oncontroleerbaar was, maar het risico zit in de Genen en de adrinaline moet weg.

proske


Ik ga als laatste werk vandaag een fris pintje drinken .  Genaamd : (NIET lachen aub ) GODISVREMD . Alcohogehalte 6,5 % . Zéér lekkere afdronk  .   :Biertje2520klein:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Citaat van: proske op 30 december 2013, 23:53:19

Ik ga als laatste werk vandaag een fris pintje drinken .  Genaamd : (NIET lachen aub ) GODISVREMD . Alcohogehalte 6,5 % . Zéér lekkere afdronk  .   :Biertje2520klein:

Proske, rechtop bewaren, goed doorschenken en koel drinken. Schol
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

proske

Citaat van: Koter op 30 december 2013, 23:57:36
Citaat van: proske op 30 december 2013, 23:53:19

Ik ga als laatste werk vandaag een fris pintje drinken .  Genaamd : (NIET lachen aub ) GODISVREMD . Alcohogehalte 6,5 % . Zéér lekkere afdronk  .   :Biertje2520klein:

Proske, rechtop bewaren, goed doorschenken en koel drinken. Schol


:a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :Beer-Chug:


Haha , gij kent het ook !!!
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

Citaat van: Micmac op 30 december 2013, 21:39:36
Z
Citaat van: Mathieu op 30 december 2013, 14:17:41
En wat gedacht van Chumi, zoveel miljoenen € op de bank en nu ligt die daar te vechten voor zijn leven. Tot overmaat van ramp is het in feite zijn eigen schuld : buiten de piste gaan skieen is gewoon om moeilijkheden vragen. Hopelijk geneest hij volledig zonder enig letsel over te houden.
Zijn toestand is zeer slecht, ze hebben verschillende schedelboringen moeten doen om de druk van de hersenen af te krijgen, maar dat buiten de piste gaan was eigenlijk niet de oorzaak maar wel overdreven snelheid die even oncontroleerbaar was, maar het risico zit in de Genen en de adrinaline moet weg.

gaan we ooit de ware toedracht weten, ik heb gelezen dat er zeker geen overdreven snelheid was maar dat hij in een bocht over een steen viel

Mathieu

Laatste versie is dat hij iemand wilde gaan helpen die gevallen was buiten de piste. Hij is dan gestoten op een rotsblok, over de kop gegaan en met zijn hoofd op een andere rots terecht gekomen. Zij helm was gewoon in twee. Maar zijn toestand is verbeterd, maar nog niet buiten levensgevaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: proske op 30 december 2013, 23:53:19

Ik ga als laatste werk vandaag een fris pintje drinken .  Genaamd : (NIET lachen aub ) GODISVREMD . Alcohogehalte 6,5 % . Zéér lekkere afdronk  .   :Biertje2520klein:

Proske ben eens op zoek gegaan en dit heb ik gevonden over de drank welk jij genuttigd hebt.

http://www.gva.be/regio-antwerpen-zuid/boechout/nieuw-bier-als-visitekaartje-voor-opening-bed-and-breakfast.aspx
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 januari 2014, 01:11:56
Laatste versie is dat hij iemand wilde gaan helpen die gevallen was buiten de piste. Hij is dan gestoten op een rotsblok, over de kop gegaan en met zijn hoofd op een andere rots terecht gekomen. Zij helm was gewoon in twee. Maar zijn toestand is verbeterd, maar nog niet buiten levensgevaar.

De Franse politie maakt werk van het onderzoek naar het ski-ongeluk van Michael Schumacher.
Volgens de Franse pers is de 14-jarige zoon van Schumacher door de politie ondervraagd en werd er beslag gelegd op een camera die op Schumachers helm stond.

Mathieu

Tuurlijk, dat is iemand van aanzien en hopen geld, daar wordt altijd veel intenser onderzoek bij gedaan. Maar één zaak is en blijft er : het ongeval heeft zich voor gedaan buiten de toegelaten pistes en dat is steeds de verantwoordelijkheid van de persoon in kwestie.

En als je dan weet dat Schumie al hersenletsels heeft van het moto ongeval in 2009, zou ik echt niet in zijn plaats willen zijn.

Hoop natuurlijk dat alles volledig zonder gevolgen afloopt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.