Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Koter op 20 december 2013, 22:18:00
Citaat van: jerryke op 20 december 2013, 22:05:38
ik hoor meer mensen zeggen dat cava lekker is, maar het is mijn favoriet niet......normaal drink ik altijd alcohol, thuis een fles Bailey's  ;D



Dat trekt er beter op denk ik.  ;D

die hapchard toch he grrrrrrrrrrrrr

Mathieu

Hebben ze uit de doos gehaald en in de frigo gezet. En ja de flessen zijn alle zes gevuld. We zullen wel afwachten en misschien meldt de milde schenker zich nog wel. Weet ook niet of er iemand van de familie in Spanje op bezoek is?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ik zou zeggen, laat het u smaken Mathieu.  :Champers:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Gezonheid Mathieu, laat het u smaken . :Champers:

Mathieu

Bedankt en als er iemand van jullie in de buurt is, mogen jullie altijd eens komen proeven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:57:42
Bedankt en als er iemand van jullie in de buurt is, mogen jullie altijd eens komen proeven.

Alleen maar proeven?   :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Tegen jou kan ik ook zeggen, ik laat weten wanneer we daar in de buurt zitten en als je dan passeert mag dat daar ook komen doen hoor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:46:34
Oeps, gaat vijf minuten geleden de bel. Mia schrikt op en ga dan zien. Zie daar een camionette staan van DHL. Aan de deur staat een man met een doos in zijn handen. Ik doe open en de man zegt vraagt heel vriendelijk naar mijn naam. Ik geef hem die en dan zegt die man : teken hier even voor ontvangst en dan is dat pallet van jou. Mijn naam en adres staat erop. Vraag wat de prijs is, en dan krijg ik als antwoord at dat reeds betaald is. Geen afzender of niets en weet je wat in dat pak zat :

zal dan eens moeten langskomen ........................

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:48:19
Hebben ze uit de doos gehaald en in de frigo gezet. En ja de flessen zijn alle zes gevuld. We zullen wel afwachten en misschien meldt de milde schenker zich nog wel. Weet ook niet of er iemand van de familie in Spanje op bezoek is?????

amaai grote frigo zenne, ik heb geen plaats om zes flessen cava te zetten hoog

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:56:44
Mia meent dat dit verleden jaar ook gebeurt is en dat we enkele maanden later van een campingbaas, waar we jaren komen, de vraag gesteld gekregen hebben of het ons gesmaakt had. Dat was de eigenaar van

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:56:44
Mia meent dat dit verleden jaar ook gebeurt is en dat we enkele maanden later van een campingbaas, waar we jaren komen, de vraag gesteld gekregen hebben of het ons gesmaakt had. Dat was de eigenaar van de camping San Gulli in Salou

zijn jullie al onderweg naar guardamar del seguro

jerryke

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:57:42
Bedankt en als er iemand van jullie in de buurt is, mogen jullie altijd eens komen proeven.
potdorie, morgen ben ik wel in Eisden (plein van Patro) maar dan ben ik nog een paar kilometer van je verwijderd

Mathieu

Plein van Patro is inderdaad nog een 10 a 12 km van ons verwijderd. En dat zal waarschijnlijk in de namiddag zijn en ik weet nooit hoe laat we terug zijn van de markt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: xofie op 21 december 2013, 00:22:06
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 23:56:44
Mia meent dat dit verleden jaar ook gebeurt is en dat we enkele maanden later van een campingbaas, waar we jaren komen, de vraag gesteld gekregen hebben of het ons gesmaakt had. Dat was de eigenaar van de camping San Gulli in Salou

zijn jullie al onderweg naar guardamar del seguro

Neen en als we gaan is het eerst in de maand januari en dat zal dan niet naar daar zijn maar wel naar Benicasim.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 21 december 2013, 02:18:56
Plein van Patro is inderdaad nog een 10 a 12 km van ons verwijderd. En dat zal waarschijnlijk in de namiddag zijn en ik weet nooit hoe laat we terug zijn van de markt.

ja inderdaad in de namiddag  ;D