Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Koter

Of zou Micmac een alcoholieker zijn die alle alcohol op drinkt die hij tegen komt?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 19 december 2013, 19:55:44
Of zou Micmac een alcoholieker zijn die alle alcohol op drinkt die hij tegen komt?  ;D
Tja, aan iemand die driekwart liter oude whisky en dan nog driekwart letter Elixir binnenkapt weet ik niet meer welke naam ik daar nog moet aan geven. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :dronken: :dronken: :dronken:

Micmac

Elexir D'Anvers is altijd het eerste wat ik drink als ik thuiskom, en erachter komt een glas whiskey en na een tijdje zijn dus beide glazen leeg. :Beer-Chug:

Mathieu

Of je ziet de glazen niet meer staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

effe een mooi plaatje uit de oude doos opzetten, tevens een gebuur toen van ons http://www.youtube.com/watch?v=KyvnMwbuH6U

Micmac

Citaat van: jerryke op 20 december 2013, 17:00:55
effe een mooi plaatje uit de oude doos opzetten, tevens een gebuur toen van ons http://www.youtube.com/watch?v=KyvnMwbuH6U

Zag haar vroeger zeer veel in het Bolderbergse Holiday Shopping, ik geloof zelfs dat ze daar een appartement had, er was ook een afdelingske van de Omloop van Terlamen, nu nog trouwens.

Mathieu

Was haar echte naam niet Annie Heuts, ze is naar ik meen toch al een hele tijd gestopt met haar carriere( laatste van de 80 jaren)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:40:54
Was haar echte naam niet Annie Heuts, ze is naar ik meen toch al een hele tijd gestopt met haar carriere( laatste van de 80 jaren)

Maar dat was in den tijd dat we het circuit van Terlamen op gingen met een jaar kaart, je kon zoveel rijden als je wilde, maar nu zijn er andere bazen en andere wetten, al word er veel in clubverband gereden.

Nog een tekst van haar met producent Hoes.

Annie Heuts - dat ene slippertje

refr.:
Dat ene slippertje wil ik je wel vergeven
Als jij 't nooit meer doet, als jij 't nooit meer doet
Maar nog zo'n slippertje en jij zult wat beleven
Onthou 't dus maar goed, dat jij 't nooit meer doet

Zie jij twee mooie benen
Dan ben je van de kaart
Je lijkt een hele kerel
Maar je bent geen stuiver waard

refr.

Zie jij een lief gezichtje
Dan is 't al te laat
Je bent precies een kater
Die op vrijersvoeten gaat

refr.

Maar nog zo'n slippertje en jij zult wat beleven
Onthou 't dus maar goed, dat jij 't nooit meer doet

Tekst/muziek: Johnny Hoes/Veriss



xofie

ik heb een paar flesjes cava bij, glazen zelf meebrengen en terug mee naar huis ook want ik heb een hekel aan afwassen :4_1_72:

xofie

geweldig, waar zit al dat volk ?? ?? ?? ??

Micmac


Koter

Bah...cava vind ik maar kattepis.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 20 december 2013, 21:49:40
Bah...cava vind ik maar kattepis.

Cava van de Penedèsstreek in Spanje is zelfs beter dan de France Champagne doch omdat hij buiten de champagne streek valt moet hij aan een minderwaardige prijs verkocht worden.

jerryke

ik hoor meer mensen zeggen dat cava lekker is, maar het is mijn favoriet niet......normaal drink ik maar zelden alcohol, thuis soms een Bailey's  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 20 december 2013, 22:05:38
ik hoor meer mensen zeggen dat cava lekker is, maar het is mijn favoriet niet......normaal drink ik altijd alcohol, thuis een fles Bailey's  ;D



Dat trekt er beter op denk ik.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....