Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 28 november 2013, 01:59:29
Citaat van: Mathieu op 28 november 2013, 01:14:48
Je zegt daar sneeuw : wat zijn wij toch nog achter. Mijn vriend stopte hier met zijn Amerikaanse jeep ( waar hij toch al 16 jaar mee rijdt hier : Dodge Ram met 7500 cc onder de kap) en had een vakantieganger bij uit Texas. Die had een apparaatje ter grootte van een Nokia gsm in zijn zak zitten. Hij zet het scherm op en tikt een code in en bij hem thuis gaat de garagepoort open en dicht. Hij is in Texas de eigenaar van een koeienfarm van 1800 melkkoeien en dan nog een deel kleiner materiaal. Dit wordt gemest om de familie aan het eten te houden. Deze zitten nu gezien het winterweer in een hangaar van 800 meter lang en 150 meter breed. De zijwanden, het plafond, zich vol met meters voedsel dat automatisch naar beneden komt als ze moeten vreten. Het melken geschied door 3 personen. Zijn vader heeft tevens diverse sneeuwruimers welke rijden zonder menselijke bestuurder, de bediening wordt gedaan door robotten. Ze worden geprogrammeerd zoals wij onze gps programmeren en doen dan gewoon hun werk.
Die zal MicMac ook wel ergens staan hebben zeker?????

wat die koeien  :LOL: ...neen alle gekheid op een stokje, de vriendin van de kleinzoon rijdt ook met ne Dodge maar dan niet zo eene zware

Flurk

Voor een Dodge Ram heb je een blok van 4 parkeerplaatsen nodig. :pan_kloppen:

Koter

Het is weer kalm met het werk. Maandag thuis.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 30 november 2013, 12:04:32
Het is weer kalm met het werk. Maandag thuis.

Men werkt alsmaar minder en zeker in dat zwaar vervoer, de meeste grote aannemers hebben eigen transport en hebben aangekochte machines, door de nieuwe technieken gaan machines veel langer mee en moeten ze veel later vervangen worden,
het is zoals met de auto, vroeger alle vier jaar een nieuwe en nu om de tien jaar. :koffiekoek: :koffie:

jerryke

potdorie hier op dat voetbalplein is er niets om aan de toog te zitten, dus maar in het scheidsrechterskotje langs de verwarming en zonder  :Beer-Chug: en de gsmoortjes met de radio met mooie muziek van de jaren 61/71/81/91 op  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op  1 december 2013, 12:15:22
potdorie hier op dat voetbalplein is er niets om aan de toog te zitten, dus maar in het scheidsrechterskotje langs de verwarming en zonder  :Beer-Chug: en de gsmoortjes met de radio met mooie muziek van de jaren 61/71/81/91 op  ;D

:denken:    De sponsoring van dergelijke clubjes zit op een laag pitje.  :Beer-Chug:

Flurk

Citaat van: Micmac op  1 december 2013, 12:18:29
Citaat van: jerryke op  1 december 2013, 12:15:22
potdorie hier op dat voetbalplein is er niets om aan de toog te zitten, dus maar in het scheidsrechterskotje langs de verwarming en zonder  :Beer-Chug: en de gsmoortjes met de radio met mooie muziek van de jaren 61/71/81/91 op  ;D

:denken:    De sponsoring van dergelijke clubjes zit op een laag pitje.  :Beer-Chug:
Misschien ligt hier een terrein open om uw teveel kwijt te geraken?????????? :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op  1 december 2013, 16:40:07
Citaat van: Micmac op  1 december 2013, 12:18:29
Citaat van: jerryke op  1 december 2013, 12:15:22
potdorie hier op dat voetbalplein is er niets om aan de toog te zitten, dus maar in het scheidsrechterskotje langs de verwarming en zonder  :Beer-Chug: en de gsmoortjes met de radio met mooie muziek van de jaren 61/71/81/91 op  ;D

:denken:    De sponsoring van dergelijke clubjes zit op een laag pitje.  :Beer-Chug:
Misschien ligt hier een terrein open om uw teveel kwijt te geraken?????????? :4_1_201:

ja op Basvelden is een mooie kantinecafetaria  ;D er zijn nog pleinen met een mooie kantine  ;D

Micmac

Van 1955 tot 1988 heb ik in Zonhoven gewoond, dat is meer dan dertig jaar van mijn eeuwig bestaan. :LOL: :LOL: :LOL:

Flurk

1 december 2013, 18:39:28 #3639 Laatste wijziging: 1 december 2013, 18:41:08 door Flurk
Citaat van: Micmac op  1 december 2013, 18:12:55
Van 1955 tot 1988 heb ik in Zonhoven gewoond, dat is meer dan dertig jaar van mijn eeuwig bestaan. :LOL: :LOL: :LOL:
Tenzij jij je toen al bewoog in de hogere kringen dan ik moeten wij elkaar daar zeker voor de voeten gelopen hebben...

jerryke

Citaat van: Flurk op  1 december 2013, 18:39:28
Citaat van: Micmac op  1 december 2013, 18:12:55
Van 1955 tot 1988 heb ik in Zonhoven gewoond, dat is meer dan dertig jaar van mijn eeuwig bestaan. :LOL: :LOL: :LOL:
Tenzij jij je toen al bewoog in de hogere kringen dan ik moeten wij elkaar daar zeker voor de voeten gelopen hebben...
wie weet jullie zijn misschien nog buren geweest  ;D

Flurk

Citaat van: jerryke op  1 december 2013, 19:04:52
Citaat van: Flurk op  1 december 2013, 18:39:28
Citaat van: Micmac op  1 december 2013, 18:12:55
Van 1955 tot 1988 heb ik in Zonhoven gewoond, dat is meer dan dertig jaar van mijn eeuwig bestaan. :LOL: :LOL: :LOL:
Tenzij jij je toen al bewoog in de hogere kringen dan ik moeten wij elkaar daar zeker voor de voeten gelopen hebben...
wie weet jullie zijn misschien nog buren geweest  ;D
Bespaar me dat............. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

Zo een rijke buur die alles heeft wat een normaal mens zich maar dromen kan, en dat je regelmatig van die zaken mag gebruik maken, dat moet toch een zaligheid zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  1 december 2013, 19:56:43
Zo een rijke buur die alles heeft wat een normaal mens zich maar dromen kan, en dat je regelmatig van die zaken mag gebruik maken, dat moet toch een zaligheid zijn.
Als hij mijn buur geweest is moet hij nog altijd mijn gazonkantensnijder teruggeven die hij geleend heeft. :pan_kloppen:

Micmac

De vogelzangstraat was mijn terein, stropen in vogelzangbos, en aan de spoorweg aan de laambeek stroppen spannen was onze hobby, al mochten we ook wel in het seinhuisje de wissel al eens trekken.