Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Ik ga vanavond weeral gelijk hebben want er is niemand om me tegen te spreken. Patron ne dubbele Johnny Walker. En drink iets mee. :Beer-Chug:

Micmac

Patron ook ne dubbele Johnny Walker

jerryke

goeiemorgen .... :o  ruimt de lege flessen Johnny Walker op....amai wie heeft zich hier zo laten gaan  ;D

barabas

26 april 2024, 10:32:50 #5508 Laatste wijziging: 26 april 2024, 10:34:21 door barabas
Ook goeie morgen *** zet alle ramen open ***, hierbij de gratis verfrissing voor Koter. Voor de anderen een gratis leidingwatertje van het huis :Tip-Hat:

Nu nog de kas leegmaken :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: barabas op 26 april 2024, 10:32:50Ook goeie morgen *** zet alle ramen open ***, hierbij de gratis verfrissing voor Koter. Voor de anderen een gratis leidingwatertje van het huis :Tip-Hat:

Nu nog de kas leegmaken :biggrinumbrella1:

allee doe mij dan maar ne latte want het leidingwater is toch gratis  :koffie:

Flurk

Eigenaardig hoeveel volk er plots in de kroeg zit als het  'veurniet' is... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 26 april 2024, 12:15:25Eigenaardig hoeveel volk er plots in de kroeg zit als het  'veurniet' is... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :smil414ae0fb30e96:

Water met cloor gratis in de kroeg is een uitzondering.

barabas

Zeewater kan ook nog :Champers:

jerryke

Citaat van: barabas op 29 april 2024, 02:16:39Zeewater kan ook nog :Champers:
goeiemorgen   :Doh3:  chloor en zout mag ik niet, dus doe maar limonade voor mij ...schol prof  ;D

Flurk

Patron een Witteke voor mij en een Javelleke voor die 3 Gasten... :biggrinumbrella1:

Micmac

Patron een Elexirke

jerryke

Online: 109 gasten, 1 lid .... oei waar gaan we die allemaal zetten, op het terras gaat niet want het regent

barabas

Citaat van: jerryke op  4 mei 2024, 20:33:08Online: 109 gasten, 1 lid .... oei waar gaan we die allemaal zetten, op het terras gaat niet want het regent

Gratis laten grazen in de Flurk zijnen hof :c_bang_20:

Micmac

Citaat van: barabas op  4 mei 2024, 21:10:27
Citaat van: jerryke op  4 mei 2024, 20:33:08Online: 109 gasten, 1 lid .... oei waar gaan we die allemaal zetten, op het terras gaat niet want het regent

Gratis laten grazen in de Flurk zijnen hof :c_bang_20:

Gaat niet, Flurk zijn gras is te hard, ze gaan allemaal hun gebid kwijtspelen en begin dan maar te zoeken.

Flurk

Nikske "zitten".Ze mogen hun nagelschaarke bovenhalen en beginnen knippen, en zorgen dat het tegen deze middag gedaan is want Koeketien wil hare was op den bleik leggen.  :c_bang_20: