September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2021, 12:13:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Terug van 2 weken UZ Leuven. Zware buikoperatie gehad; Kan wel niet meer in mijn broek kakken tenzij het zakje van mijn Stoma loskomt  :oops:  :biggrinumbrella1:  Momenteel alles in orde en proberen om van 56 kg. terug naar 65 te geraken.
Leuke dag allemaal. :D  :D  :D

xofie

Citaat van: Flurk op 24 september 2021, 13:57:08Goede morgen allemaal. Terug van 2 weken UZ Leuven. Zware buikoperatie gehad; Kan wel niet meer in mijn broek kakken tenzij het zakje van mijn Stoma loskomt  :oops:  :biggrinumbrella1:  Momenteel alles in orde en proberen om van 56 kg. terug naar 65 te geraken.
Leuke dag allemaal. :D  :D  :D

spoedig herstel en nu magf je lekker snoepen en gebakjes eten

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 september 2021, 13:57:08Goede morgen allemaal. Terug van 2 weken UZ Leuven. Zware buikoperatie gehad; Kan wel niet meer in mijn broek kakken tenzij het zakje van mijn Stoma loskomt  :oops:  :biggrinumbrella1:  Momenteel alles in orde en proberen om van 56 kg. terug naar 65 te geraken.
Leuke dag allemaal. :D  :D  :D
toen ik in het revalidatiecentrum van Herk de Stad lag had ik een buurvrouw langs mij liggen die dat ook had en die had zelfs een soort kraantje waar hare pipi uit kwam en dat lukte bij deze dame redelijk goed om dat allemaal te ledigen, soms had ze wel hulp nodig als het zakje van de stoma te vol was .... een hele goede genezing gewenst

Koter

Citaat van: Flurk op 24 september 2021, 13:57:08Goede morgen allemaal. Terug van 2 weken UZ Leuven. Zware buikoperatie gehad; Kan wel niet meer in mijn broek kakken tenzij het zakje van mijn Stoma loskomt  :oops:  :biggrinumbrella1:  Momenteel alles in orde en proberen om van 56 kg. terug naar 65 te geraken.
Leuke dag allemaal. :D  :D  :D

Elk voordeel heb zijn nadeel, zei een Hollandse voetballer ooit.  ;D
Nu goed uitrusten en dat Koeketien maar veel pateekes mee brengt.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Ik heb wel regelmatig ons madam nodig om pipi te doen; Ik mag een maand niets zwaars heffen.... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Koter

Citaat van: Flurk op 24 september 2021, 14:50:58Ik heb wel regelmatig ons madam nodig om pipi te doen; Ik mag een maand niets zwaars heffen.... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Heft gij uw madam op wanneer je pipi doet?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 september 2021, 14:50:58Ik heb wel regelmatig ons madam nodig om pipi te doen; Ik mag een maand niets zwaars heffen.... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

 :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede morgen Frutters, vandaag nog genieten van het goede weer, er is regen op komst  :wave:

Willy

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Spook



Micmac

Goedenavond, zou het spook ook een Prof zijn ?, heeft dezelfde symtomen.

jerryke

Citaat van: Micmac op 26 september 2021, 00:08:21Goedenavond, zou het spook ook een Prof zijn ?, heeft dezelfde symtomen.
denk het niet, maar misschien wel familie  ;D

barabas

Er is maar één prof, den enige, onvervalste, alwetende, ongenaakbare, unieke, ... Barabas.

Postkaarten zijn van geen tel!

jerryke

Citaat van: barabas op 26 september 2021, 12:33:03Er is maar één prof, den enige, onvervalste, alwetende, ongenaakbare, unieke, ... Barabas.

Postkaarten zijn van geen tel!

:LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL:  :LOL: