proske's oneliners

Gestart door proske, 9 november 2013, 23:50:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Haha we hebben onze maat toch weer eens gehoord van op zijn ziekbed. Zie maar dat je volledige geneest binnen de korste keren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

dag proske, we wachten op je vorderingen

Micmac

Citaat van: proske op  7 december 2013, 14:01:40
Oh ja , deze berichten dank zei mijn tablet , het UZA , en de gratis WIFI die ze aanbieden. :4_1_201:

Terug aan het recupereren, en met je :a_thumbsup_20: tablet terug de bewoonde wereld in.

Flurk

Ne vee lte taaie en met de goede moreel , dus niet kapot te krijgen :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:

Mathieu

Nog niets vernomen van hem.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


Beste frutteristen , met dank voor de morele steun en speciaal voor Flurk en zijn Koeketien voor hun morele EN lekkere steun tijdens mijn verblijf in het onvolprezen (?) UZA .
Maar wat een teleurstelling bij mijn aankomst thuis . Ik dacht dat ik veeeeeeel verder stond . Kan alleen nog met een paar kleine stapjes gaan en dan nog met krukken . Zitten is moeilijk , liggen is moeilijk en gaan .....ja ........ zie hierboven.
:smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

proske


" De natuur , tijd en geduld zijn de drie beste dokters "

( Bulgarije )





Zal me maar hierop baseren zeker . :pan_kloppen:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Gij wilt al weer direct het record op de 100 meter lopen zeker? Geduld is een schone zaak en met wat training komt ge er ook wel.  :4_1_201:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Proske blij terug thuis te zijn, maar gewoon doen wat de dokter zegt, niet meer en niet minder. Dan verloopt alles het beste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Proske, geef het zijnen tijd. Vanaf nu gaat het alle dagen iets beter.  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:

proske


"Menigeen wijst een goed idee af , omdat het niet van hem is"

(Bunuel)
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

De wereld zou een stuk beter af zijn, als muggen vet in plaats van bloed zouden zuigen .

proske


Je moet niet beginnen met elkaar te begrijpen . Je moet eindigen met elkaar te begrijpen .

( C. Buddingh )
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

Citaat van: Micmac op 13 december 2013, 22:46:04
De wereld zou een stuk beter af zijn, als muggen vet in plaats van bloed zouden zuigen .

laat maar komen die muggen :lachrol:

proske


Ik bracht een bezoek aan het belastingkantoor . Ik wou eens de mensen zien voor wie ik werk .

( W. van Broeckhoven )
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .