November, de bloedmaand

Gestart door Driver, 1 november 2022, 12:30:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Goedemiddag, zal het gazon ook nog eens mogen afrijden, boven de 10° blijft gras groeien.

barabas

Hopelijk overkomt je dan mijn probleempje niet: toen ik halfweg was gisteren kreeg ik een stortbui op mijn donder. Er zat maar een ding op, gewoon verder maaien >:(

Micmac

Citaat van: barabas op 21 november 2022, 22:23:05Hopelijk overkomt je dan mijn probleempje niet: toen ik halfweg was gisteren kreeg ik een stortbui op mijn donder. Er zat maar een ding op, gewoon verder maaien >:(

Ga wachten tot woensdag of vrijdag ondertussen hopend op droog weer.

xofie

vandaag 20° en geen wind dus perfect

Flurk

Goede avond allemaal. Deze voormiddag naar de begrafenis van Proske geweest. De basiliek van Edegem zat goed vol. Free Souffriau en Karen Damen hebben gezongen.
Mooi maar triestig en weeral een vriend minder....dat is al de derde dit jaar. Ze beginnen raar te worden. Dan werpt zich de vraag op...Wie gaat de volgende zijn. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 22 november 2022, 20:21:15Goede avond allemaal. Deze voormiddag naar de begrafenis van Proske geweest. De basiliek van Edegem zat goed vol. Free Souffriau en Karen Damen hebben gezongen.
Mooi maar triestig en weeral een vriend minder....dat is al de derde dit jaar. Ze beginnen raar te worden. Dan werpt zich de vraag op...Wie gaat de volgende zijn. :smil414ae0fb30e96:


Eeuwig leven is niemand gegeven, de dood is een onderdeel van het leven, Carpe diem.

barabas

Vrienden, ouders & naaste famillieleden afgeven is inderdaad niet makkelijk.

Je partner na meer dan 50 jaar moeten afgeven, dat is heel, héél moeilijk!

Maar de dood is inderdaad een onderdeel van het leven.  :4_1_201:

Flurk

Citaat van: barabas op 22 november 2022, 21:40:29Vrienden, ouders & naaste famillieleden afgeven is inderdaad niet makkelijk.

Je partner na meer dan 50 jaar moeten afgeven, dat is heel, héél moeilijk!

Maar de dood is inderdaad een onderdeel van het leven.  :4_1_201:
Goede morgen allemaal. Prof ge hebt gelijk , een reden te meer om elkaar het leven zo aangenaam mogelijk te maken.

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, maar het is maar een frisse morgen met zijn 7.5° de zon is wel van de partij.
Ben met mijn scootmobil al enkele dagen niet meer weg geweest, van de namiddag ga ik dan toch nog eens naar Heers een :koffie: drinken.

Willy

xofie

wij hebben weeral geluK aL 2 dagen 25°

Micmac

Goedemiddag, eindelijk het gras gemaaid, de weergoden waren me gunstig gezind.

xofie

9 december komt ons Vlootje naar hier voor drie dagen, ik ben dolgelukkig en tel de dagen af

Micmac

Citaat van: xofie op 25 november 2022, 20:12:009 december komt ons Vlootje naar hier voor drie dagen, ik ben dolgelukkig en tel de dagen af

Die spanningen kunnen slaapstoornissen veroorzaken.

Flurk

26 november 2022, 12:26:28 #73 Laatste wijziging: 26 november 2022, 12:28:18 door Flurk
Goede morgen allemaal. Vandaag voor de laatste keer dit jaar het gazon maaien; Momenteel is het nog kletsnat mar ik hoop dat het nog een beetje gaat drogen. Indien niet, doen gelijk de prof...verder maaien.
Leuke herfstdag allemaal.

Micmac

Citaat van: Flurk op 26 november 2022, 12:26:28Goede morgen allemaal. Vandaag voor de laatste keer dit jaar het gazon maaien; Momenteel is het nog kletsnat mar ik hoop dat het nog een beetje gaat drogen. Indien niet, doen gelijk de prof...verder maaien.
Leuke herfstdag allemaal.

En de machine aan de onderkant kuisen en het mes terug slijpen, dan alles mooi uitblazen en insmeren en oppoetsen met silicone spray, zodoende een net onderhouden machine voor volgend jaar.