Eerste scheetvrije ondergoed is een feit

Gestart door Koter, 13 november 2012, 22:38:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Het Japanse bedrijf Seiren heeft voor een wereldprimeur gezorgd, door het eerste geurabsorberende mannenondergoed ooit op de markt te brengen. Anders gezegd: mannen mogen vanaf nu scheten laten zoveel ze willen, de naaste omgeving heeft er hoegenaamd geen last van. Volgens het bedrijf bestaat de stof van het magische ondergoed uit materiaal dat 99% van de kwalijke geurtjes kan elimineren. Oorspronkelijk werd de kledij ontwikkeld op vraag van een dokter die zijn patiënten met prikkelbaredarmsyndroom (PDS) wilde helpen. Ondertussen blijkt dat niet de medische wereld maar wel zakenlui de grootste afzetters zijn. Die laatsten willen blijkbaar zorgeloos urenlang vergaderen zonder met toegeknepen billen naar de tegenpartij te moeten luisteren, aldus een woordvoerder van Seiren. "We hebben jarenlang gewerkt aan onze deodorantbroeken. Ondertussen verkopen we ook geurloze sokken en T-shirts die okselzweet maskeren." De hit onder de kerstboom?

Zita
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

hopelijk laten de heren ze dan ook geluidsloos, want anders kijken de buren nog raar  ;D

Koter

Kunnen ze daar ook geen geluidsdemper in monteren?  :4_1_72:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Ik mag van de dokter geen scheten inhouden, want dan krijg ik een stinkende adem zegt hij.

Koter

Citaat van: kabar op 15 november 2012, 21:55:17
Ik mag van de dokter geen scheten inhouden, want dan krijg ik een stinkende adem zegt hij.

Dan weet uw vrouw wat ze onder de kerstboom mag leggen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar