Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Micmac schrijf : Toch hoop als de burger betaald...

En wat dan weer met het bijna ter ziel van dat tv bedrijf waar dat kieken van een Peeters zich borg gesteld heeft voor verschillende miljoenen en waar hij dan nog doodleuk durft komen zeggen dat het geen invloed heeft op de begroting. Wij zullen wel weer kunnen afdokken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 13 april 2013, 18:00:50
Micmac schrijf : Toch hoop als de burger betaald...

En wat dan weer met het bijna ter ziel van dat tv bedrijf waar dat kieken van een Peeters zich borg gesteld heeft voor verschillende miljoenen en waar hij dan nog doodleuk durft komen zeggen dat het geen invloed heeft op de begroting. Wij zullen wel weer kunnen afdokken.

Ze mogen hun orderboek gelukkig nog afwerken

Mathieu

Hopelijk blijven de orders dan binnen komen, kunnen ze nog effen doorgaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 27 april 2013, 01:16:45
Hopelijk blijven de orders dan binnen komen, kunnen ze nog effen doorgaan.

Dat heet dan werken voor staatsbelang, de wetten worden aan de kant geschoven.

Mathieu

De heren/dames die voor die wetten zorgen zijn toch vrij van doen en laten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze

Flurk

Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze
Daar moet ge wel heeeeeeeeeel streng kunnen zijn hoor en een olifantenvel voor hebben.. :police:

Koter

Citaat van: Flurk op 10 mei 2013, 18:52:29
Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze
Daar moet ge wel heeeeeeeeeel streng kunnen zijn hoor en een olifantenvel voor hebben.. :police:

Hoe weet gij dat olifant ....ik bedoel Flurk?    :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 10 mei 2013, 18:59:44
Citaat van: Flurk op 10 mei 2013, 18:52:29
Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze
Daar moet ge wel heeeeeeeeeel streng kunnen zijn hoor en een olifantenvel voor hebben.. :police:

Hoe weet gij dat olifant ....ik bedoel Flurk?    :LOL:
Omdat ik thuis ook nen baas heb.  :4_1_72:

Mathieu

Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze

Moet dat d&n maar vragen hè Fonske.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 10 mei 2013, 19:51:03
Citaat van: Koter op 10 mei 2013, 18:59:44
Citaat van: Flurk op 10 mei 2013, 18:52:29
Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze
Daar moet ge wel heeeeeeeeeel streng kunnen zijn hoor en een olifantenvel voor hebben.. :police:

Hoe weet gij dat olifant ....ik bedoel Flurk?    :LOL:
Omdat ik thuis ook nen baas heb.  :4_1_72:

Zou dat in dezelfde vorm zijn zoals hier bij mij thuis. Ik heb altijd gedacht dat flurken hun eigen baas waren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vanmorgen heb ik les gekregen in de was doen, dus werken met wasmachine en droogkast. heb die dingen nog nooit aangezet tenzij voor twee jaar, maar dat was ik al lang weeral vergeten ( was ook kwestie van het moedwillig te vergeten want anders moet ik dat altijd doen misschien.) Maar ja vanaf vandaag is het weer aan de orde voor ten minsten drie maanden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze

Fonske laat eens een foto zien van je lief, kunnen we zeggen of ze gelijk heeft of niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 12 mei 2013, 12:45:24
Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:17:14
men lief ee gezee da ik ier op da forum beter baas kan weure want ik zou da goe kunne zee ze

Fonske laat eens een foto zien van je lief, kunnen we zeggen of ze gelijk heeft of niet.

Naar jonge meiden gluren Mathieu?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 mei 2013, 12:43:45
Vanmorgen heb ik les gekregen in de was doen, dus werken met wasmachine en droogkast. heb die dingen nog nooit aangezet tenzij voor twee jaar, maar dat was ik al lang weeral vergeten ( was ook kwestie van het moedwillig te vergeten want anders moet ik dat altijd doen misschien.) Maar ja vanaf vandaag is het weer aan de orde voor ten minsten drie maanden.

  :denken:   :denken:    Daar zeg je zowat, ik zou zelf niet weten hoe dat gedaan word, al kan ik gemakkelijk elk machien herstellen. ???  :oops: