Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

8 november 2012, 21:50:30 #660 Laatste wijziging: 8 november 2012, 22:11:19 door xofie
Citaat van: Micmac op  8 november 2012, 21:42:40
Ze kunnen toch al vooruit rijden, da's toch al iets.

da's al veel te veel voor dat gespuis, dat er voor zorgt dat onze vrachtwagenchauffeurs zonder werk zitten en nog altijd hetzelfde verdienen als 15 jaar geleden, een echte schande is het, maar het is natuurlijk weer de belgische staat die dit toelaat.   Maar ook de bazen hebben schuld want zij zien enkel en alleen naar hune zak en laten hun eigen chauffeurs stikken

Micmac

Grote winst op een zo kortst mogelijke tijd is alles wat die bazen intereseert, het menselijke aspect is verloren.

Flurk

Citaat van: Micmac op  8 november 2012, 21:57:37
Grote winst op een zo kortst mogelijke tijd is alles wat die bazen intereseert, het menselijke aspect is verloren.
Kent gij bazen die niet op geld uit zijn????????? Kent ge bazen die ooit eens "genoeg" hebben???

Mathieu

Inderdaad Flurk, maar ik ken toch bazen die (destijds en nu misschien nog) aan een chauffeur op diens vraag of hij die 15 laatste km nog mocht doen ( grensovergang Maasmechelen en hij moest naar thuisbasis Lanaken) : op eigen risico, als ze je tegen houden mag je de boete zelf betalen. Die gast verdiende dat wel 32 € om 's nachts in zijn oplegger te blijven slapen. Gezien er toen de hele nacht controle was aan de grens belde hij zijn vrouw, sloot zijn combinatie af en ging thuis slapen om rond 05.00 uur terug te verschijnen. Weet wel niet op die prijzen nu nog gangbaar zijn, want dat is toch al ettelijke jaren geleden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

die prijzen zijn al voor zover ik weet 16 jaar hetzelfde, een echte schande is het :devil_whip:

Micmac

Citaat van: xofie op 11 november 2012, 15:36:09
die prijzen zijn al voor zover ik weet 16 jaar hetzelfde, een echte schande is het :devil_whip:

16 tot 20 jaar geleden was het 1200 bfr en als je het nu omrekend is het 32 euro = 1280 bfr.

janmettepet

Citaat van: Koter op  8 november 2012, 17:09:41
Roemenen en Bulgaren waren de goedkoopste maar ze hebben er gevonden die voor nog minder willen werken. Op bijna alle Portugese vrachtwagens zitten nu Zuid-Amerikanen.
En er staan nog veel landen te trappelen om met hun nep rijbewijzen naar hier te komen.
Om nog te zwijgen over de fratsen in de bouwindustrie. Een Poolse firma aanemen voor een renovatie en die breekt heel je kasteel af.  :4_1_72:

Flurk

Citaat van: Micmac op 11 november 2012, 22:35:44
Citaat van: xofie op 11 november 2012, 15:36:09
die prijzen zijn al voor zover ik weet 16 jaar hetzelfde, een echte schande is het :devil_whip:

16 tot 20 jaar geleden was het 1200 bfr en als je het nu omrekend is het 32 euro = 1280 bfr.
1291  :oops:

Mathieu

Hebben die Amerikanen dan geen werk in eigen land en daar bollenn toch veel mooiere opleggers dan niet, enfin als je dat op de tv bekijkt toch....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Flurk op  7 december 2012, 17:47:16
Citaat van: Micmac op 11 november 2012, 22:35:44
Citaat van: xofie op 11 november 2012, 15:36:09
die prijzen zijn al voor zover ik weet 16 jaar hetzelfde, een echte schande is het :devil_whip:

16 tot 20 jaar geleden was het 1200 bfr en als je het nu omrekend is het 32 euro = 1280 bfr.
1291   :oops:

1290,8768  :biggrinumbrella1:

Mathieu

Mooie trucks, daar zou ik eens mee willen rijden.

[bijlage verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Mooi geld om in je eigen bed te slapen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

28 december 2012, 01:00:16 #672 Laatste wijziging: 28 december 2012, 01:06:11 door Micmac
Zou een Vortex en een zwart gat in de ruimte hetzelfde zijn, een zwart gat eet sterren op een vortex alles wat in zijn omgeving komt.

http://eindtijdnieuws.blogspot.be/2012/04/glazen-piramides-gevonden-op-bodem.html

http://fraterbarrabbas.blogspot.be/2010/09/vortex-magickal-domain-of-mysteries.html

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 december 2012, 01:00:16
Zou een Vortex en een zwart gat in de ruimte hetzelfde zijn, een zwart gat eet sterren op een vortex alles wat in zijn omgeving komt.

http://eindtijdnieuws.blogspot.be/2012/04/glazen-piramides-gevonden-op-bodem.html

http://fraterbarrabbas.blogspot.be/2010/09/vortex-magickal-domain-of-mysteries.html
Dat zwart gat, is het dat dat ge wilt zeggen MicMac???


[bijlage verwijderd door de beheerder]

Micmac

Nee, het ziet er iets anders uit en het eet stenen, en ik denk dat het ook niet kan praten. :biggrinumbrella1:

Het zwarte gat ligt in het hart van een melkwegstelsel op een afstand van 220 miljoen lichtjaren. Het gat is zo groot dat het ongeveer de massa heeft van een zevende van het melkwegstelsel waar het is ontdekt. "Het is een excentriek melkwegstelsel'', aldus een van de wetenschappers, Karl Gebhardt. "Het bestaat bijna alleen uit een zwart gat.''


[bijlage verwijderd door de beheerder]