Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Downloaden op je laptop en overmailen maar je pc thuis. En dan laptop terug wissen, dan is toch alles weg en breng je niets mee de grens over. Niet dat ik het ga doen, ga dus ook niet naar Zwitserland op verlof.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 10 december 2011, 02:09:06
Downloaden op je laptop en overmailen maar je pc thuis. En dan laptop terug wissen, dan is toch alles weg en breng je niets mee de grens over. Niet dat ik het ga doen, ga dus ook niet naar Zwitserland op verlof.

Maar het blijft illegale muziek.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Als het eenmaal is opgenomen verander je de hele map in "mijn eigen collectie" en je dateerd een jaar vroeger , opgelost probleem.

Koter

Citaat van: Micmac op 10 december 2011, 15:40:05
Als het eenmaal is opgenomen verander je de hele map in "mijn eigen collectie" en je dateerd een jaar vroeger , opgelost probleem.

Zo simpel is het niet hoor, ze kunnen nu perfect na gaan waar en wanneer je dat hebt gedownload, en of je er voor hebt betaald of niet.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Nu downloaden doe ik persoonlijk toch niet. Krijg zo regelmatig van die mails waar er van die " oudere muziek " op een jukebox staat. Verzamel en bewaar die dan tot ik er een deel heb en stuur die dan door naar een vriend. Deze amuseert er zich dan mee met al die muziek op zijn pc te zetten en daar dan MP3 van te maken. En ik heb voor ettelijke uren mooie muziek in de wagen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

Ben gaan zien naar de VW ANARAK. Ferme bak zou ik zeggen en de voorwaarden dat ze je geven juist voor het salon doen je gewoon duizelen. Dat is nu het voertuig dat zou voldoen aan alle wensen die ik heb. Vijf zitplaatsen erin, een grote koffer en een fantastische motor erin van 163pk. Een trekhaak waar dat er 3.5 ton mag aanhangen ( heb ik nooit nodig) en ik zit in dat voertuig echt gelijk een prins. Wat voor mij steeds het probleem is; is de hoogte van het dak. Maar deze, met de bestuurszetel zeker niet op het verst achteruit en zeker niet op zich laagst ingesteld heb ik tussen hoofd en dak nog steeds méér dan mijn 4 vingers. En dan heb ik nog geen woord gewisseld met de vertegenwoordiger over de overnameprijs van mijne H 1 die bijna vier jaar is ( dus voor de garagist is dat dan 4 jaar)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Bij Nissan kingcap heb je dezelfde pk's of iets meer en mag je vijf ton trekken, ligt beter op de weg .
De VW-Amarok heeft ook niet de echte terreinkwaliteiten.

Mathieu

Als ik zo een moest kopen die alleen optimaal voor het terreinwerk is en die dan daar ook grotendeels voor gebruiken, koos is voor de Toyota Landcruise. Dat is pas een echt werkbeest. Maar ik doe het gewoon gezien ik graag met een " soort jeep " rij zonder daarvoor uitdrukkelijk alles te hebben voor het terrein. Mijn vorige jeep " de Hyundai Galopper " was dus ideaal voor me, en die grote veldversnelling heb ik enkele keren gebruikt om " stomme hollanders " uit de modder te trekken op de camping.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ik hem gennen otto mor men lief wel

Mathieu

En Fonske heb je nog niet mogen rijden met je lief haar auto?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

8 januari 2012, 22:50:23 #551 Laatste wijziging: 8 januari 2012, 22:57:36 door Micmac
Kartonnen puntzak uit Knokke-Heist moet klassieke frietzak vervangen

Knokke-Heist -





Als het aan Bert Van Hoogenbemt ligt ziet onze klassieke frietzak er binnenkort helemaal anders uit. De Knokke-Heistenaar ontwierp een handige puntzak waarbij je alles in één hand houdt.

Naast functioneel is de kartonnen frietzak ook milieuvriendelijker dan de vele plastiek verpakkingen die je overhoudt na een bezoek aan 't frietkot. Frituur 'T KASTAARKE in Zeebrugge is alvast gewonnen voor deze multifunctionele puntzak.

Een ouderwetse frietzak is vreselijk onhandig als je er het laatste frietje wil uitpeuteren. Maar ook daar heeft Bert Van Hoogenbemt een oplossing voor gevonden.

Zo'n kartonnen puntzak is ook ideaal om een reclameboodschap op te drukken. De Nederlanders zijn alvast enthousiast, want de Knokke-Heistse frietzak is geselecteerd voor de belangrijke Horecava Innovation Award die volgende week in Amsterdam wordt uitgereikt.

Mathieu

Ziet er wel mooi uit, maar je kan nog steeds niet aan de frietjes die helemaal onder in de zak zitten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 18 januari 2012, 16:35:35
Ziet er wel mooi uit, maar je kan nog steeds niet aan de frietjes die helemaal onder in de zak zitten.

Ge kunt een zak met een tirette vragen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 januari 2012, 16:35:35
Ziet er wel mooi uit, maar je kan nog steeds niet aan de frietjes die helemaal onder in de zak zitten.

Als je zover bent kan je de zak plooien juist onder het mayonaise potje.