Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Daar moet ergens een hollands madameke staan welke goede zald verkoopt tegen psoriasis. Moet daar toch eens gaan kijken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  7 juli 2011, 01:01:51
Daar moet ergens een hollands madameke staan welke goede zald verkoopt tegen psoriasis. Moet daar toch eens gaan kijken.

psoriasis kan in 20% van de  gevallen behandeld worden met gewone olijfolie, ook opkomende bruine vlekjes kan je weg doen door in te smeren met vloeibare zeep of olie en een 10 tal minuten blijven wrijven, ook ouderdomsvlekken kunnen zo behandeld worden.
Eigenlijk zou men zijn hele lichaam moeten laten inmasseren met huidolie wil men een gladde en gezonde huid hebben.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  7 juli 2011, 01:01:02
Vanaf hoe laat zijn jullie daar. Ik ga nog niets beloven, maar zal zien of ik er ook kan geraken.

Tussen 10 en 12 uur ben ik er altijd.

jerryke

Citaat van: Micmac op  8 juli 2011, 00:17:38
Citaat van: Mathieu op  7 juli 2011, 01:01:02
Vanaf hoe laat zijn jullie daar. Ik ga nog niets beloven, maar zal zien of ik er ook kan geraken.

Tussen 10 en 12 uur ben ik er altijd.

ja wij ook tussen 10.30 en 12.00 u

Mathieu

Citaat van: Micmac op  8 juli 2011, 00:16:15
Citaat van: Mathieu op  7 juli 2011, 01:01:51
Daar moet ergens een hollands madameke staan welke goede zald verkoopt tegen psoriasis. Moet daar toch eens gaan kijken.

psoriasis kan in 20% van de  gevallen behandeld worden met gewone olijfolie, ook opkomende bruine vlekjes kan je weg doen door in te smeren met vloeibare zeep of olie en een 10 tal minuten blijven wrijven, ook ouderdomsvlekken kunnen zo behandeld worden.
Eigenlijk zou men zijn hele lichaam moeten laten inmasseren met huidolie wil men een gladde en gezonde huid hebben.


Als het zo makkelijk was Micmac waren vele mensen er reeds van verlost. Maar hier is dat een erfelijke kwestie, een cadeau die ik gekregen heb van mijn moeder zaliger. Alhoewel ik niets heb in vergelijking met wat zij op haar lichaam had staan. Het is juist een kwestie van het min of meer onder controle te houden en dat jeukgevoel te laten verdwijnen. En daar dient de zalf met ingredienten van de dode zee weer voor, en dat is wat dat madameke verkoopt. Anders moet ik naar Weert rijden, niet dat het zover van hier is.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op  8 juli 2011, 00:58:25
Citaat van: Micmac op  8 juli 2011, 00:17:38
Citaat van: Mathieu op  7 juli 2011, 01:01:02
Vanaf hoe laat zijn jullie daar. Ik ga nog niets beloven, maar zal zien of ik er ook kan geraken.

Tussen 10 en 12 uur ben ik er altijd.

ja wij ook tussen 10.30 en 12.00 u


Zal eens kijken wat madame zegt en anders komen we mekaar daar misschien ergens tegen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

potdorie  :Doh3:  niemand tegen gekomen ....spijtig

Micmac

potdorie   :Doh3:  niemand tegen gekomen ....spijtig, nu was ik er al om 10 uur aan de kant van de viskraam reed juist een auto weg om mij erin te laten en ben er vertrokken na nog wat kibbelingske's om 12,45 uur, nu waren er nog twee Gendarmes van de beginjaren 1900, er zat ook nog een hoempapa orkest te spelen die hun eigen CD uitgebracht hebben, en ik heb wat keramiek kunnen meebrengen , potjes en andere stukken waar veel werk aan geweest moet zijn, nu was ik ook nog drie zwarte hoeden tegengekomen mogelijk gemaakt van papier en een BF-Hoed die ook uit AustraliĆ« komt doch als het ware inzakt aan de voorkant.

jerryke

Citaat van: Micmac op 10 juli 2011, 22:20:40
potdorie   :Doh3:  niemand tegen gekomen ....spijtig, nu was ik er al om 10 uur aan de kant van de viskraam reed juist een auto weg om mij erin te laten en ben er vertrokken na nog wat kibbelingske's om 12,45 uur, nu waren er nog twee Gendarmes van de beginjaren 1900, er zat ook nog een hoempapa orkest te spelen die hun eigen CD uitgebracht hebben, en ik heb wat keramiek kunnen meebrengen , potjes en andere stukken waar veel werk aan geweest moet zijn, nu was ik ook nog drie zwarte hoeden tegengekomen mogelijk gemaakt van papier en een BF-Hoed die ook uit AustraliĆ« komt doch als het ware inzakt aan de voorkant.

jawel ik ben wel iemand tegen gekomen  ;D ....een werkmakker van meer dan 20 jaar geleden, hebben ons dan maar op dat terrasje gezet en eene goeie gedronken en ferm bijgebabbeld....ik moet zeggen dat ik toen de voorbijgangers niet meer in de gaten heb gehouden  :oops: ....zijn daar dan tegen 12.15 u vertrokken om naar " De Boyen " (ook in Stokkem) te gaan, en hebben daar heel lekker gegeten  :Tasty:

Mathieu

Ik ben gewoon de rechtestraat in gegaan. Dus vanaf de draai, de plaats waar je normaal indraait om naar de parking te rijden. Ik heb dus gewoon op de Arnold Sauwenlaan  geparkeerd, ietsje voorbij dat kapelletje dat er staat. Alle straten gedaan, mijn zalf gevonden, en dan maar terug huiswaarts gegaan omstreeks 11.45 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

in het vervolg gaan we naamplaatjes dragen  ;D

Mathieu

Dat is mogelijks nog niet goed, we gaan zoals de verenigingen in Lourdes dat doen, vlaggetjes dragen die wel omhoog steken en dan zien we mekaar van op afstand al lopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

wij hadden de auto's geparkeerd aan het voetbalveld, (daar was trouwens ook iets te doen, daar stond een grote tent op het B plein) en dan loop je de straat naar rechts af en dan ben je op de markt.....die vlaggetjes is geen slecht idee  ;D

Micmac

Citaat van: Mathieu op 11 juli 2011, 01:26:45
Ik ben gewoon de rechtestraat in gegaan. Dus vanaf de draai, de plaats waar je normaal indraait om naar de parking te rijden. Ik heb dus gewoon op de Arnold Sauwenlaan  geparkeerd, ietsje voorbij dat kapelletje dat er staat. Alle straten gedaan, mijn zalf gevonden, en dan maar terug huiswaarts gegaan omstreeks 11.45 uur.

Ik stond geparkeerd in de steenkuilstraat , waar ik nog Kibbelingske's heb gegeten.
Maar een juiste uur afspraak aan een bepaald cafe of uniek gebouw werkt beter.

jerryke

Citaat van: Micmac op 11 juli 2011, 22:43:48
Citaat van: Mathieu op 11 juli 2011, 01:26:45
Ik ben gewoon de rechtestraat in gegaan. Dus vanaf de draai, de plaats waar je normaal indraait om naar de parking te rijden. Ik heb dus gewoon op de Arnold Sauwenlaan  geparkeerd, ietsje voorbij dat kapelletje dat er staat. Alle straten gedaan, mijn zalf gevonden, en dan maar terug huiswaarts gegaan omstreeks 11.45 uur.

Ik stond geparkeerd in de steenkuilstraat , waar ik nog Kibbelingske's heb gegeten.
Maar een juiste uur afspraak aan een bepaald cafe of uniek gebouw werkt beter.

jep dat is inderdaad beter