Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

De smokkelmarkt te Dilsen-Stokkem op zondag tijdens de zomermaanden is dat overleefbaar ?.

Mathieu

Van de ene kant Micmac zou ik bijna zeggen neen. Maar van de andere kant, komt het jaarlijks terug en wel alle zondagen van de maanden Juli en Augustus. je kan het nu wel combineren met de rommelmakrt op de Pauwengraaf in Eisden elke zondagnamiddag tijdens dezelfde maanden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 juli 2011, 23:26:25
Van de ene kant Micmac zou ik bijna zeggen neen. Maar van de andere kant, komt het jaarlijks terug en wel alle zondagen van de maanden Juli en Augustus. je kan het nu wel combineren met de rommelmakrt op de Pauwengraaf in Eisden elke zondagnamiddag tijdens dezelfde maanden.

En Genk heeft ook zijn rommelmarkt op zondag voormiddag.

Mathieu

Om dan zeker Tongeren niet te vergeten.

Kortom gading genoeg om de zondag in de provincie door te brengen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  5 juli 2011, 02:04:03
Om dan zeker Tongeren niet te vergeten.

Kortom gading genoeg om de zondag in de provincie door te brengen.

:denken:  Ik heb al zondag te kort als ik het zo lees.

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 juli 2011, 20:57:53
De smokkelmarkt te Dilsen-Stokkem op zondag tijdens de zomermaanden is dat overleefbaar ?.

Dat is daar een voltreffer, altijd een pak volk ( wel veel hollanders wat de grens oversteken)....wij gaan ieder jaar een keer of 2, 3 ben je er niet vroeg bij dan vind je bijna geen parkeerplaats meer

Micmac

Citaat van: jerryke op  6 juli 2011, 00:50:26
Citaat van: Micmac op  4 juli 2011, 20:57:53
De smokkelmarkt te Dilsen-Stokkem op zondag tijdens de zomermaanden is dat overleefbaar ?.

Dat is daar een voltreffer, altijd een pak volk ( wel veel hollanders wat de grens oversteken)....wij gaan ieder jaar een keer of 2, 3 ben je er niet vroeg bij dan vind je bijna geen parkeerplaats meer
Parkeerplaats is voor mij geen probleem, zal zondag eens gaan zien.

jerryke

Citaat van: Micmac op  6 juli 2011, 00:58:48
Citaat van: jerryke op  6 juli 2011, 00:50:26
Citaat van: Micmac op  4 juli 2011, 20:57:53
De smokkelmarkt te Dilsen-Stokkem op zondag tijdens de zomermaanden is dat overleefbaar ?.

Dat is daar een voltreffer, altijd een pak volk ( wel veel hollanders wat de grens oversteken)....wij gaan ieder jaar een keer of 2, 3 ben je er niet vroeg bij dan vind je bijna geen parkeerplaats meer
Parkeerplaats is voor mij geen probleem, zal zondag eens gaan zien.


dan ga ik toch goed opletten, misschien kom ik je wel tegen  ;D

Mathieu

Ben toch eens benieuwd of jullie mekaar tegen komen tussen al dat volk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  6 juli 2011, 01:26:28
Ben toch eens benieuwd of jullie mekaar tegen komen tussen al dat volk.
ja ik ook  ;D ...want nadien gaan we eten in de "Boyen" ook in Stokkem

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 juli 2011, 01:26:28
Ben toch eens benieuwd of jullie mekaar tegen komen tussen al dat volk.

Da's geen probleem Mathieu, ik kijk op de foto van Jerryke's Avatar en gok op de gelijkenis  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

jerryke

Citaat van: Micmac op  6 juli 2011, 23:33:58
Citaat van: Mathieu op  6 juli 2011, 01:26:28
Ben toch eens benieuwd of jullie mekaar tegen komen tussen al dat volk.

Da's geen probleem Mathieu, ik kijk op de foto van Jerryke's Avatar en gok op de gelijkenis  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ...dan ga je toch bedrogen uitkomen....ik ben 62 jaar ouder dan op de foto

Micmac

Citaat van: jerryke op  6 juli 2011, 23:50:37
Citaat van: Micmac op  6 juli 2011, 23:33:58
Citaat van: Mathieu op  6 juli 2011, 01:26:28
Ben toch eens benieuwd of jullie mekaar tegen komen tussen al dat volk.

Da's geen probleem Mathieu, ik kijk op de foto van Jerryke's Avatar en gok op de gelijkenis  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ...dan ga je toch bedrogen uitkomen....ik ben 62 jaar ouder dan op de foto

Een familietrekje misschien, ben zelf ook van bouwjaar '48, maar met een Australische hoed , een rood onderlijfje en een hemd los en open moet het toch sterk opvallen.

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 juli 2011, 00:16:57
Citaat van: jerryke op  6 juli 2011, 23:50:37
Citaat van: Micmac op  6 juli 2011, 23:33:58
Citaat van: Mathieu op  6 juli 2011, 01:26:28
Ben toch eens benieuwd of jullie mekaar tegen komen tussen al dat volk.

Da's geen probleem Mathieu, ik kijk op de foto van Jerryke's Avatar en gok op de gelijkenis  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ...dan ga je toch bedrogen uitkomen....ik ben 62 jaar ouder dan op de foto

Een familietrekje misschien, ben zelf ook van bouwjaar '48, maar met een Australische hoed , een rood onderlijfje en een hemd los en open moet het toch sterk opvallen.

oke ik zal goed opletten....ik ga proberen als de kleindochter met haar man en Maemi ook willen meegaan, dan heb je al meer houvast voor de herkenning  ;D

Mathieu

Vanaf hoe laat zijn jullie daar. Ik ga nog niets beloven, maar zal zien of ik er ook kan geraken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.