Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Sony stelt Oled uit.

Sony gaat de lancering van zijn nieuwe OLED-televisie, een ultradun model van de nieuwe generatie, uitstellen.
Dat bericht The Wall Street Journal.
Het toestel werd eerder nog aangeprezen als 'het symbool van de technologische comeback' voor het bedrijf.
Maar het is volgens de Amerikaanse zakenkrant het symbool geworden van de crisis in de sector
.
De vooruitgang wordt afgeremd, eindelijk.

vyske

Gelukkig want ze smijten de breedbeeld tv's naar je kop tegenwoordig;
als je ze nu al in de aldi kan kopen voor 499 euro, dat zegt wel genoeg!

Mathieu

Als je het geduld kan opbrengen en wacht op de super ster reclame van de Makro kan kan je een TV toestel met gekende merk  kopen voor 50 ´% goedkoper dan ik de winkels in de buurt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Bij de volgende generatie zal voice sturing de afstandbediening vervangen.

Mathieu

Oei en wat gaat er dan gebeuren als je woorden hebt met je eega betreffende een bepaald programma? Zouden we dan toch niet beter twee toestellen in huis halen ( ik ben nog antiek en heb er maar eentje)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 mei 2011, 14:48:55
Oei en wat gaat er dan gebeuren als je woorden hebt met je eega betreffende een bepaald programma? Zouden we dan toch niet beter twee toestellen in huis halen ( ik ben nog antiek en heb er maar eentje)

Een projector gaat ook en kan je plaatsen waar je wil.


Micmac

Peugeot heeft een recordtijd op de legendarische Nürburgring beet.
Het EX1 prototype kroonde zich op 27 april tot snelste elektrische wagen ooit op de omloop.

De 340 pk sterke EX1 legde in de handen van piloot Stéphane Caillet de meer dan 20 kilometer van de Nordschleife af in een tijd van 9 minuten, 1 seconde en 34 honderdsten.
wel een 50-tal seconden sneller dan de vorige recordtijd voor een elektrisch voertuig.
De gemiddelde snelheid bedroeg - ondanks regenachtige omstandigheden - 138,324 km/u.
Eveneens een record voor een elektrische wagen.

http://www.youtube.com/watch?v=FAPdMC0y9Wk&feature=player_embedded

Mathieu

Heel goed zou ik zeggen, alleen het is en blijft een probleem wat de actieradius betreft en ook het " bijtanken".
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Gaat de Euro vallen, volgens ingewijden wel, de gelukkigste mens is degene die geen geld heeft want dan zijn die zorgen er niet.

Goede raad is helemaal niet duur maar wie hem niet volgt kan het duur kosten.
Mensen haal al uw geld weg van de bank en wissel zoveel mogelijk Euro om naar Zwitserse Franken !


Er wordt de laatste tijd veel te veel goud gekocht, ook al staat het veel te hoog.

Mathieu

Dat zal toch nog niet direct zijn, zeker niet als er snel een regering komt. Maar dat is dan weer wat anders.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ik ga mijn idee toch volgen, het verlies van de eurozone gaat groot zijn, als ik het goed voor heb tenminste, en Amerika heeft al onwettig geld gedrukt en ze hebben miljardenverlies door tornado's en oorlog en ze beloven steun aan iedereen.
Er zijn maar een paar goede plaatsen zijnde Zwitserland , Monaco en Lichtenstein of je moet het nog verder zoeken.

Mathieu

Je kan gelijk hebben maar ik zie de euro voorlopig nog geen buiteling maken hoor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

Zo een grote godsdienstige ben ik ook weer niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.