Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En vandaag weer helemaal geen kat gezien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 november 2010, 18:53:25
En vandaag weer helemaal geen kat gezien.
Zeven mobiele camera's in Limburg alleen al, we zouden al die agenten een paar asperine's moeten geven zodoende dat ze genezen van die flitsgekte.

Mathieu

Micmac wat bedoel je met die 7. Hier in de regio Maaskant weet ik er al vier zitten. Dus ik denk dat het er nog meer zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 november 2010, 00:36:20
Micmac wat bedoel je met die 7. Hier in de regio Maaskant weet ik er al vier zitten. Dus ik denk dat het er nog meer zijn.

7 Multinova's in voertuigen, en soms zegt het systeem wel "Multinova F 6 Links van de weg" maar ze flitsen in twee richtingen.

Mathieu

Dat zijn die van de Federale dan, hier hebben de lokale er ook allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 30 november 2010, 18:45:13
Dat zijn die van de Federale dan, hier hebben de lokale er ook allemaal.

De lokale is mijn zorg niet maar de federale heeft meestal een paar volgmoto's gereed staan en dan is het tijdverlies.

En de flitspalen zijn bijna allemaal de "Gatso 24" toestellen, en zijn met de ccd-sensoren te omzeilen.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 30 november 2010, 19:32:52
Citaat van: Mathieu op 30 november 2010, 18:45:13
Dat zijn die van de Federale dan, hier hebben de lokale er ook allemaal.

De lokale is mijn zorg niet maar de federale heeft meestal een paar volgmoto's gereed staan en dan is het tijdverlies.

En de flitspalen zijn bijna allemaal de "Gatso 24" toestellen, en zijn met de ccd-sensoren te omzeilen.


De ene kijkt van de andere af veronderstel ik. Want hier doen ze dat ook al zo, controle en dan komt er een moto achter je na en brengt je naar de plaats een stuk verder waar je de rekening gepresenteerd krijgt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  1 december 2010, 12:45:54
Citaat van: Micmac op 30 november 2010, 19:32:52
Citaat van: Mathieu op 30 november 2010, 18:45:13
Dat zijn die van de Federale dan, hier hebben de lokale er ook allemaal.

De lokale is mijn zorg niet maar de federale heeft meestal een paar volgmoto's gereed staan en dan is het tijdverlies.

En de flitspalen zijn bijna allemaal de "Gatso 24" toestellen, en zijn met de ccd-sensoren te omzeilen.


De ene kijkt van de andere af veronderstel ik. Want hier doen ze dat ook al zo, controle en dan komt er een moto achter je na en brengt je naar de plaats een stuk verder waar je de rekening gepresenteerd krijgt.

Dat doen ze in Frankrijk al jaren
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Zo hebben ze mij daar eens van de autoweg gehaald met de caravan achter de wagen. Ze stelden zich de vraag of mijn nummerplaat wel echt was. Mijn nummerplaat, en die heb ik nu nog begint met CRS, dat zegt voldoende zeker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  3 december 2010, 01:46:54
Zo hebben ze mij daar eens van de autoweg gehaald met de caravan achter de wagen. Ze stelden zich de vraag of mijn nummerplaat wel echt was. Mijn nummerplaat, en die heb ik nu nog begint met CRS, dat zegt voldoende zeker.

Die waren wel beleefd zeker?  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik heb nog nergens geen problemen gehad. Indien ze de eerste woorden bars uitspreken dan versta ik alleen maar Vlaams. En van de andere kant moet ik ook eerlijk durven zeggen dat ik in al die jaren geen 5 keer controle gekregen heb.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  3 december 2010, 01:46:54
Zo hebben ze mij daar eens van de autoweg gehaald met de caravan achter de wagen. Ze stelden zich de vraag of mijn nummerplaat wel echt was. Mijn nummerplaat, en die heb ik nu nog begint met CRS, dat zegt voldoende zeker.

;D zo zijn wij eens van de autoweg geplukt door een stuk of 20 zwaantjes, wij hadden juist een nieuwe nummerplaat aangevraagd en die waren wij gaan afhalen, natuurlijk pasten die gaatjes toen niet en konden we de nummerplaat niet op de auto bevestigen....wij de nummerplaat mooi tegen de achterruit gezet, wat winkelwaar (dat hadden wij ondertussen ook nog gedaan in de oude Biggs) en dan de autoweg op richting huis, op een gegeven moment kwamen de zwaantjes en die kwamen rondom ons rijden, natuurlijk verschoten wij en die reden met ons naar een parking en daar moesten we stoppen....natuurlijk ging het over de nummerplaat en waarom wij die niet op de auto hadden gedaan en achter de achterruit hadden gezet ...wij die hele uitleg gedaan dat de plaat niet paste en dat we dat daarom zo hadden gedaan, potdorie die geloofden ons nog niet en wij lieten hen zelfs de enveloppe zien waar de nummerplaat had ingestoken en toch gingen ze nog bellen naar Alken om te vragen of wij daar die plaat wel echt hadden afgehaald...uiteindelijk mochten we dan vertrekken maar moesten goed uitkijken dat de nummerplaat niet omviel.....die hadden op dat moment zeker niets anders te doen  ;D

Mathieu

Maar dan had je wel iets mee gemaakt wat niet elkeen kan zeggen, tegengehouden door 20 stuks met een rode helm op hun hoofd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 december 2010, 02:04:43
Maar dan had je wel iets mee gemaakt wat niet elkeen kan zeggen, tegengehouden door 20 stuks met een rode helm op hun hoofd.

Maar die mannekes met die rode helm denken altijd een walvis te vangen en het zijn toch altijd maar sardientjes. :LOL: :LOL: :LOL:

jerryke

Citaat van: Mathieu op  4 december 2010, 02:04:43
Maar dan had je wel iets mee gemaakt wat niet elkeen kan zeggen, tegengehouden door 20 stuks met een rode helm op hun hoofd.

inderdaad, maar op dat moment voelden we ons gelijk de grootste crimineel maar we wisten niet wat we gedaan hadden  ;D