Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Boeing wil commerciële ruimtevluchten gaan verzorgen
Adrianus V   
Vliegtuigbouwer Boeing heeft op  16 september 2010 om 17:55u. aangekondigd om samen met Space Adventures te gaan werken aan een commerciëel ruimtetransport, de Boeing Crew Space Transportation-100 (CST-100). Vanaf 2015 zou die niet alleen lage-baan vluchten om de aarde moeten gaan verzorgen, maar óók bemanningen richting het internationale ruimtestation ISS brengen. De CST-100 kan ook ingezet worden om mensen te vervoeren naar het voorgestelde commerciële ruimtestation Sundancer van Bigelow Aerospace, die je ook in de video ziet. De volgende beelden laten meer zien over die CST-100.


Mathieu

Alvast één positief element, concurentie in aantocht. Kan alleen maar goed zijn voor de beurs van de gasten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

De voordelen van wijn.
                             

Ziekte           Soort wijn          Dosering/dag

Allergies         Medoc                1 glas

Anemie            Graves              4 glazen

Aderverkalking  Muscadet          4 glazen

Bronchitis          Bourgogne ou Bordeaux (+ sucre et cannelle)      3  tassen

Verstopping       Anjou blanc ou Vouvray      4 glazen

Coronaire ziekte   Champagne sec      4 fluiten

Diarree              Beaujolais nouveau      4 glazen

Koorts                Champagne sec            1 fles

Hart                    Bourgogne, Santenay rouge     2 glazen

Pootje                  Sancerre, Pouilly Fumé      4 glazen

Overdruk             Alsace, Sancerre            4 glazen

Menopause          Saint Emilion                  4 glazen

Depressie              Medoc                            4 glazen

Obesitas               Bourgogne                     4 glazen

Belangrijke obesitas      Rosé de Provence     1 fles

Reuma                            Champagne               4 fluiten

Abnormaal gewichtsverlies    Côte de Beaune    4 glazen

Luiheid lever                    Champagne sec          4 fluiten

Nieren problemen             Gros Plant                   4 glazen


 

Gemiddelde van het mensenleven:

?         59 jaar voor wie water drinkt,

?         65 jaar voor een wijndrinker,

?         87% van de honderdjarigen zijn wijndrinkers.

De wijn is de melk van de bejaarden .

         

Wijn is de gezondste en de meeste hygienische van al de dranken. (Pasteur)  

Op uw gezondheid!  





Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Aan mijn wijnverbruik te zien heb ik al die ziektes al gehad.  ;D

Micmac

Eigenlijk een goede tip.

Mijn wijnverbruik is goed doch binnen een jaar of tien zal ik wel wat Muscadet nodig hebben.

Mathieu

Ik moet dan Bourgogne en Rosé de Provence gaan gebruiken. Zou dat ook samen mogen? :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Sparen voor gratis ruimtereis met KLM


De toekomstige ruimtebasis op Curaçao Vanaf 2014 kunnen via KLM ruimtereizen geboekt worden die zullen vertrekken vanop een basis in Curaçao.
De maatschappij gaat hiervoor samenwerken met Space Experience Curaçao (SXC), een Nederlands initiatief om vanaf de Antillen ruimtereizen te maken. Dat heeft een woordvoerster van KLM bevestigd naar aanleiding van een bericht in De Telegraaf.

70.000 euro
Klanten van de luchtvaartmaatschappij kunnen over drie jaar mogelijk een raketvlucht maken boven Curaçao waar in 2014 een ruimtebasis wordt geopend.
KLM heeft ingeschreven op de eerste vluchten, die 70.000 euro kosten. De luchtvaartmaatschappij wil verder de promotie en de verkoop van tickets op zich nemen.
Voor de klanten die heel veel met KLM reizen moet het mogelijk worden te sparen voor een gratis ruimtereis. (anp/kve)

Mathieu

Een jaar of vijftig sparen om dan binnen de 30 minuten het weer kwijt te zijn........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 november 2010, 20:51:38
Een jaar of vijftig sparen om dan binnen de 30 minuten het weer kwijt te zijn........

Dat zou een negatieve belegging zijn.

Mathieu

Dan zullen wij nog x-aantal jaren wachten en kan kunnen we misschien gewoon ergens een ticket kopen voor een dergelijke reis, aan werkmansprijzen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 19 november 2010, 13:42:06
Dan zullen wij nog x-aantal jaren wachten en kan kunnen we misschien gewoon ergens een ticket kopen voor een dergelijke reis, aan werkmansprijzen.

Het kan ook zijn dat ze geld bijgeven , om van ons af te zijn ( vergrijzing).

Mathieu

Vindt het niet eerlijk, ze hebben mij in het oprijden en terug komen; dus tweemaal, tegen gehouden om te blazen in onze eigen provincie. En telkens was het hetzelfde geluid : Wij kennen je en je drinkt al jaren geen alcohol meer, dus geen BOB sleutel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 21 november 2010, 15:54:51
Vindt het niet eerlijk, ze hebben mij in het oprijden en terug komen; dus tweemaal, tegen gehouden om te blazen in onze eigen provincie. En telkens was het hetzelfde geluid : Wij kennen je en je drinkt al jaren geen alcohol meer, dus geen BOB sleutel.

Gelukkig heb ik mijn systeem altijd op staan , en vandaag zeer veel moeten omrijden of wegen nemen die ik liever niet neem maar de volvo's waren echt verbaliserend aan t' rijden, gelukkig  stonden ze mooi gemarkeerd met rode vlag om mijn scherm, maar nu word die auto zes jaar en ik zal toch moeten veranderen, of zou ik nog een nieuwe motor moeten steken ?.