Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 20 september 2010, 18:20:17
Wat zouden de onderhandelingen vandaag gaan opleveren, ik heb er geen goed oog op.
Ik dacht dat uw oog beter geworden was???????????????????? ;D ;D

Mathieu

Mijjn politieke oog heeft er geen goed.........; Maar mijn andere ogen zijn nog heel goed, zeker als het op vrouwelijk schoon aankomt. En is er dan nog een ander oog : daar zal dan ook wel alles oké mee zijn denk ik.  :4_1_72: :4_1_72:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

Bij onze noorderburen is het vandaag Prinsjesdag.
Een heel bijzondere Prinsjesdag.
Een uitgeklede Prinsjesdag, zeg maar.
Zeker, de Gouden Koets gaat rijden, en er is een troonrede van de koningin. Maar verder?
Geen presentatie van nieuwe kabinetsplannen, geen algemene politieke beschouwingen in de Tweede Kamer.
Er is namelijk nog geen nieuw kabinet.
En dat betekent dat het demissionaire kabinet slechts bericht over lopende zaken maar geen nieuwe maatregelen neemt of acties aankondigt.
Wel ligt er een bezuinigingspakket van 3,2 miljard euro vanwege tegenvallers op de begroting.
Dat wordt straks keurig overgedragen aan het nieuwe kabinet.

Mathieu

Daar zijn ze dan blijkbaar ook niet verder dan hier. Vergaderen, om de termen van Lernaut en Houspie te gebruiken, en besluiten neerleggen in lege dozen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

En de Nederlandse Jan Met De Pet gaat er straks het gelag betalen, toch slim hé zo'n Noorderbuur.

Mathieu

Of je dat een vorm van slim zijn kan bestempelen, heb ik toch zeer mijn twijfels over. Zou eerder zeggen onkunde en niet leren van vroegere problemen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De Europese beurzen zijn donderdag voor de derde dag op rij met verlies geëindigd.
Tegenvallende berichten over de Europese economie en de Amerikaanse arbeidsmarkt wierpen hun schaduw over de handel.
Wel liepen de verliezen van eerder op de middag flink terug door meevallende cijfers over de huizenmarkt in de Verenigde Staten.
De Dollar maakte  weer wat winst.

Micmac

Waar vind ik nog een ledenlijst  ???  ???  ???  ???.

Koter

Citaat van: Micmac op 24 september 2010, 23:15:01
Waar vind ik nog een ledenlijst  ???  ???  ???  ???.

Gewoon onderaan Micmac
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 24 september 2010, 23:25:12
Citaat van: Micmac op 24 september 2010, 23:15:01
Waar vind ik nog een ledenlijst  ???  ???  ???  ???.

Gewoon onderaan Micmac

Hoe kon ik daar overheen of naast kijken ( Bril te klein  ??? )

Mathieu

25 september 2010, 00:42:02 #220 Laatste wijziging: 25 september 2010, 00:45:35 door Mathieu
Of misschien een ander brilletje nodig.

En om het je makkelijk te maken. Boven Frutters aanklikken en dan beneden de ledenlijst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 september 2010, 00:42:02
Of misschien een ander brilletje nodig.

En om het je makkelijk te maken. Boven Frutters aanklikken en dan beneden de ledenlijst.

Da brilleke is toch mode maar het glas is te donker

Mathieu

Je staat er anders toch niet slecht mee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De rente op spaarboekjes of spaarrekening is om te huilen

Bank                                                                      Basis                 Premie               Totaal                  Minimum bedrag
Axa Spaar Plus spaarrekening                                  1,00%                1,50%               2,50%                 € 15.000
BNP Paribas Fortis Premium Online Spaarrekening     1,00%                1,50%               2,50%                 € 12.500
Fintro Blue Select                                                    1,00%                1,50%               2,50%                 € 12.500
Ethias spaarrekening                                               0,90%                 1,50%              2,40%                 € 00
Ethias Spaarrekening Plus                                        1,85%                 0,50%              2,35%                 € 00
Record bank Gold-spaarrekening                               1,80%                 0,50%              2,30%                € 00
Axa I-Plus Welcome                                                  1,80%                 0,45%             2,25%                € 15.000
Fortuneo Plus                                                           1,80%                 0,45%             2,25%                € 00
CBC fidelity internet spaarrekening                            1,00%                  1,25%             2,25%                € 00
OBK Depo Fidelis                                                      1,00%                  1,25%             2,25%                € 00

Micmac

KBC verlaagt op 1 oktober de rente op spaarboekjes.
De basisrente blijft weliswaar behouden op 1%, maar de getrouwheidspremie zakt van 0,75% naar 0,50%.
De basisrente wordt geboden voor elke dag dat er een bedrag op de spaarrekening staat.
De getrouwheidspremie komt daar bovenop indien de gelden minstens twaalf maanden onaangeroerd blijven.
KBC zegt hiermee in te spelen op de algemene lage kortetermijnrentes.