Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 mei 2010, 00:53:37
Verdomme heb ik mij gisteren toch laten verrassen? Een foto van mij gemaakt wanneer ik 88 reed op een plek waar maar 70 mag. 60 € minder binnen een paar dagen. Controle met interseptie. Pech, had ze beter gebruikt om eten te betalen, had er dan toch nog iets aan gehad.

spijtige centjes

Micmac

En als je de foto opvraagt, kost het dan meer ??????????????????????????????
Kwestie van bewijsmateriaal voor je memoires later ( een boek schrijven met de nodige bewijsstukken)  :LOL: :LOL:

Mathieu

Vroeger koste dat fotootje naar ik meen omgerekend 25 € extra. Maar je krijgt hem niet, je kan wel vragen om die te kunnen bekijken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

30 mei 2010, 01:17:41 #123 Laatste wijziging: 30 mei 2010, 01:19:41 door Micmac
Zo luid de website.
Ik ben geflitst. Hoe en waar kan ik de foto bekijken?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de politie. In de toelichting van de verkeersboete staat vermeld bij welke administratieve eenheid van de politie u terecht kunt. 

Houd u er wel rekening mee, dat het opvragen van informatie niet betekent dat de termijn waarbinnen u moet betalen en de termijn waarbinnen u beroep kunt instellen worden verlengd!

Hebt u een boete ontvangen omdat u in noordelijk Noord-Holland bent geflitst? Dan kunt u op een speciale website de foto bekijken. U vindt hier ook de bijbehorende informatie, zoals het ijkrapport van het flitsapparaat, de akte van aanstelling van de bekeurende politiefunctionaris en diens certificaat van training om de apparatuur te mogen bedienen.


Of u gebruik kunt maken van deze online service van het politiekorps Noord-Holland Noord kunt u zien op de beschikking die u heeft ontvangen. Daarop wordt u verwezen naar de website.  


Micmac


Micmac


Mathieu

Goede avond, terug van weg geweest. het weer en alles was er fantastisch. Nu beginnen we hier maar weer. En stilaan uitkijken in de richting van Slovenie, want daar ben ik ook chauffeur van dienst. Vertrek voorzien op 21.06.2010.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 juni 2010, 02:15:28
Goede avond, terug van weg geweest. het weer en alles was er fantastisch. Nu beginnen we hier maar weer. En stilaan uitkijken in de richting van Slovenie, want daar ben ik ook chauffeur van dienst. Vertrek voorzien op 21.06.2010.
Goedeavond,
Mathieu moet je niet naar de Dokter, ik heb zo'n vermoeden dat je een reismicrobe hebt, en daar is moeilijk vanaf te komen.

Mathieu

Zal proberen ze te onderdrukken, komen terug op 01.07.2010. En dan is het gedaan voor ten minste twee maanden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goodevening,

Ik zou eigenlijk een poll moeten houden om een autorubriek op te starten, nu heeft iedereen wel een auto, maar raakpunten over voor en nadelen alsmede de directiewagens of nieuwe en wat met laad en trekvermogens.

Mathieu

Ben zeker al bezoeker van je website dan  Micmac
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 10 juni 2010, 18:22:27
Ben zeker al bezoeker van je website dan  Micmac

Zal aan Jerryke moeten vragen om in "serieuze hoek " een autorubriek te plaatsen indien er belangstelling voor is ?.

Mathieu

En voor de rest zal alles wel op zijn pootjes terecht komen denk ik.

Hoe zou het zijn met de werkzaamheden bij Kabar, zou alles al gereed zijn voor de opbouw?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 juni 2010, 17:19:03
En voor de rest zal alles wel op zijn pootjes terecht komen denk ik.

Hoe zou het zijn met de werkzaamheden bij Kabar, zou alles al gereed zijn voor de opbouw?

C'est juste une question de temps .

kabar

De fundamenten zijn bijna uitgegraven. Dan komen ze beton gieten en is mijn werk gedaan. Dan mag de metser zijn kl... afdraaien.