Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2010, 23:15:46
Ben ook weer aan de verliezende kant, maar wat moet ik er mij kopzorgen over maken. Wat er nu nog staat kan ik niet aan voor binnen twee jaar, dus kan het toch niet wijzigen.

Het geloof in winst voor lange termijn, aandelen en fondsen verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Mathieu

Ik wacht gewoon af en zal dan wel zien. Kopzorgen maken is nutteloos want je kan er toch niets aan veranderen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ik heb niets, dus ik moet mij geen zorgen maken.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Zit voorlopig heel goed met inbev en agfa. Van inbev ook nog 1,5% dividend ontvangen, dat is meer dan op het spaarboekje.

Micmac

Ik kan alleen maar waarschuwen dat de crisis zeer zware gevolgen gaat hebben en zeker zal duren tot medio 2013.
Ik durf niet te denken aan de gevolgen wanneer ook deze bubbel barst en zo je pensioenfonds ... je aandelenportefeuille ... en zelfs je spaargeld in zijn val meesleurt.

En Ik kan er niets aan veranderen.

Mathieu

En wie spreekt hier altijd van positief denken?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 16 mei 2010, 00:05:36
En wie spreekt hier altijd van positief denken?

Wanneer ze met al uw spaargeld ribbedebie zijn denk ik niet dat ge nog positief kunt denken hoor Mathieu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Mathieu op 16 mei 2010, 00:05:36
En wie spreekt hier altijd van positief denken?

Ikzelf moet mij niet ongerust maken, doch als ik de toekomst zie

Mathieu

Citaat van: Koter op 16 mei 2010, 00:07:32
Citaat van: Mathieu op 16 mei 2010, 00:05:36
En wie spreekt hier altijd van positief denken?

Wanneer ze met al uw spaargeld ribbedebie zijn denk ik niet dat ge nog positief kunt denken hoor Mathieu.


Maar diegene die dat dan hebben hadden de nodige maatregelen al moeten treffen. Juist ons pensioensparen is nog onbereikbaar op dit moment. Al de rest is reeds veilig geborgen sedert de vorige crisis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 16 mei 2010, 00:38:05
Citaat van: Mathieu op 16 mei 2010, 00:05:36
En wie spreekt hier altijd van positief denken?

Ikzelf moet mij niet ongerust maken, doch als ik de toekomst zie


Dat is wel juist, maar het is de eerste keer niet en het zal de laatste keer ook niet zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

Nu knipperde er vanmorgen een paar lichten naar mij, ik dacht een nissan te herkennen maar mijn reactie kwam een beetje te laat.

Mathieu

En wie zou er met een nissan rijden? De een of andere mooie dame misschien Micmac
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Dacht aan Kabar, maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Mathieu

Verdomme heb ik mij gisteren toch laten verrassen? Een foto van mij gemaakt wanneer ik 88 reed op een plek waar maar 70 mag. 60 € minder binnen een paar dagen. Controle met interseptie. Pech, had ze beter gebruikt om eten te betalen, had er dan toch nog iets aan gehad.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Micmac op 27 mei 2010, 00:43:07
Goedeavond,

Nu knipperde er vanmorgen een paar lichten naar mij, ik dacht een nissan te herkennen maar mijn reactie kwam een beetje te laat.

Ik ben om kwart na acht mijn schoonvader gaan wegdoen naar Veerle.