Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Inderdaad maar breng dat die van ons maar eens aan haar verstand. De dag na de operatie is madame al 4 km gaan wandelen. Van mij de nodige commentaar en dat kreeg ze van de masseur ook nog eens te horen. Toen is ze maar niet meer gegaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

Het is hier ook zo, kranig en voor niets afgeven doch positief denken helpt ook wel.

Mathieu

Dat doet ze dan wel weer, ze voelt niks meer in haar knie zegt ze. Alleen wringen die draadjes nog een beetje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Mijnheer Mathieu is den Turbo vergeten :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 mei 2010, 01:10:53
Dat doet ze dan wel weer, ze voelt niks meer in haar knie zegt ze. Alleen wringen die draadjes nog een beetje.

Dit is zelfhypnose, het werkt perfect, je maakt jezelf wijs dat je niets mankeerd en het werkt echt, ik heb er ooit mijn tanden van stukgebeten.

Mathieu

Dat is een waarheid gelijk een klok. Ik kan er ook niet goed tegen dat mensen de hele dag zitten te kankeren op wat ze hebben. Het kan inderdaad erg zijn, maar dan nog niet de hele dag hetzelfde onderwerp. Ze moeten natuurlijk ook niet zijn gelijk ik, en meer dan waarschijnlijk ook nog anderen. Hoe meer pijn ik voel hoe monder ik zal zeggen. Ze zullen bitter weinig van mijn horen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Europa heeft het einde van de euro nog een beetje versneld, deze 750 miljard zien ze nooit meer terug en Duitsland zal waarschijnlijk als eerste de Mark terug invoeren, en het zal medio 2013 worden voordat deze crisis opgelost is.
Voor hen die veel Dollars bezitten kan het succes niet op, het is zowat de enige goede belegging op dit moment en het Goud staat ook al op zijn hoogste pijl.

Mathieu

Dus moet ik die blokjes van gele kleur maar laten liggen waar ze liggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 13 mei 2010, 23:11:57
Dus moet ik die blokjes van gele kleur maar laten liggen waar ze liggen.

Als ze in je kelder liggen is het tijd om te verkopen.

Mathieu

In de kelder......... zou geen enkele nacht rustig meer slapen denk ik. Dus zitten ze op een veel veiliger plek.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2010, 13:53:48
In de kelder......... zou geen enkele nacht rustig meer slapen denk ik. Dus zitten ze op een veel veiliger plek.

Begraven in de tuin?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

De beurzen kregen weer zeer zware klappen , als het boksers waren lagen ze K.O in een eindeloze coma.

kabar

Citaat van: Micmac op 14 mei 2010, 20:38:31
Goedeavond,

De beurzen kregen weer zeer zware klappen , als het boksers waren lagen ze K.O in een eindeloze coma.

Mijn aandelen ook.....

Mathieu

Ben ook weer aan de verliezende kant, maar wat moet ik er mij kopzorgen over maken. Wat er nu nog staat kan ik niet aan voor binnen twee jaar, dus kan het toch niet wijzigen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.