Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Maar toch bedankt allemeel voor de attentie en inderdaad het was er zeer goed, ondaks de miserie die je daar aan de grot ziet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 17 april 2010, 16:13:35
Maar toch bedankt allemeel voor de attentie en inderdaad het was er zeer goed, ondaks de miserie die je daar aan de grot ziet.

Goedeavond,

Mathieu, ik zou nooit zover gereden zijn maar halverwege aan die hoge toren de "Moulin Rouge" binnengestapt zijn en een paar van die geldverslindende meiden onder de arm genomen hebben om dan de eerste drie dagen mijn hotelkamer niet meer uit te komen en goed afgemat terug te keren , gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde  :LOL: :LOL: :LOL: :schol:.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 17 april 2010, 22:08:22
Citaat van: Mathieu op 17 april 2010, 16:13:35
Maar toch bedankt allemeel voor de attentie en inderdaad het was er zeer goed, ondaks de miserie die je daar aan de grot ziet.

Goedeavond,

Mathieu, ik zou nooit zover gereden zijn maar halverwege aan die hoge toren de "Moulin Rouge" binnengestapt zijn en een paar van die geldverslindende meiden onder de arm genomen hebben om dan de eerste drie dagen mijn hotelkamer niet meer uit te komen en goed afgemat terug te keren , gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde  :LOL: :LOL: :LOL: :schol:.



Dat is natuurlijk hoe dat je het woord aflaat en bidden interpreteerd. Als dat jou manier van bidden is kan ik daar heel goed inkomen en moet je inderdaad niet zo ver gaan. :9_2: :9_2:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Maar ik heb de hemel ook nog eens verdiend in het terugkomen. Op ongeveer 400 km van huis was er een chauffeurswissel, omstreeks 04.00 uur. De chauffeur die het laatst gereden had, werd opgepikt met een auto want die moest in de loop van de avond weer ergrens anders heen. Dus de bus en de passagiers bleven achter met één bestuurder. Na een kwartiertje iedereen terug in de bus en we vertrekken. De volgende parking op de autoweg gaat de bus er terug af. Iedereen in de bus lag te maffen behalve ik en onze gids. Blijkt dat de bestuurder door zijn knie gezakt was en deze niet meer kon plooien. Contact met de thuishaven, geen bestuurder ter beschikking voor 09.00 uur. Ik hoor ze bellen en ik naar beneden. Zeg tegen gerrie ( de chauffeur) als het bureel het goed vind, wil ik wel rijden zodat we toch nog tijdig thuis komen. Hij in discutie met de thuishaven en uiteindelijk is de vraag of ik wel in bezit van van de nodige geldige persoonlijke documenten, rijbewijs D + E en medische schifting..
Blijk ik die al jaren te hebben ( heb 10 jaar rijschool gegeven met bussen) Dus bestuurder op de tweede stoel en ik de eerste stoel op. Veilig thuis geraakt, zonder problemen. Zelfs zo dat de meeste eerst gewaar werden wie er gereden had, toen ze uitstapten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Zo'n bus rijdt wel fijn , pendelbussen zijn meestal de grote luxe en prachtige navigatie .

Mathieu

Heeft even geduurd eer ik dat onder de knie had. Maar vol-automatisch en toch ermee kunnen schakelen.Schakelen wordt alleen nog gebruikt in de bergen, maar dan ook weer met de versnellingspook een tikje naar boven of naar beneden te geven, naargelang je door of terug wil schakelen.
Hendel rechts onder het stuur naar boven minder snel, naar beneden éénmaal klikken harder, en dat kan je diverse keren. Groot vierkant in het midden van het dashbord zegt hoe je staat en duidt alles wat je doet.  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:
Heel wat anders dan de bussen waar ik destijds mee heb leren rijden, een Daf zonder servo-stuur. Kreeg je wel grote en dikke spierballen van in je armen. Maar 's avonds moest niemand je nog vragen om een emmer water ergens naar toe te dragen.  :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Als ik eens een vrijwilliger nodig heb voor een F-16 of zo, dan ken ik er eentje  :LOL: :LOL: :LOL:

Mathieu

Flip komt dan zeker af, maar dan moet je plaats maken voor zijn helikopter te plaatsen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Mijn dagje Nederland winkelen zit er weeral  op, al waren er geen goede voordeel koopjes te doen , de eethuizen hadden hun voorraad Leffe en grimbergen binnen, dus zien ze de Belgen graag komen.

Mathieu

2 mei 2010, 10:33:29 #84 Laatste wijziging: 2 mei 2010, 10:35:58 door Mathieu
Ben voor eerst ook in NL geweest gisteren, vond dat het betrekkelijk goed ging met het volk gezien de vrije dag hier bij ons. Begonnen in de Makro Nuth omstreeks 09.15 uur en daar stonden geen 50 voertuigen op de parking.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Op zaterdag is het markt in Tilburg, dus je moet niet altijd de grootsteden hebben.

http://www.hollandsemarkten.nl/

Mathieu

Ik zou dat nog wel willen, maar mijne halve trouwboek en over de markt lopen gedurende enkele uren..........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 mei 2010, 22:16:15
Ik zou dat nog wel willen, maar mijne halve trouwboek en over de markt lopen gedurende enkele uren..........


Ge kunt ze ook ronddragen hé Mathieu, ik denk niet dat ze zou klagen.

Mathieu

Ik denk het ook niet, maar er zou wel iets anders gaan reclameren denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

In het begin toch maar voorzichtig met die knie.