Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Zullen we eens moeten zien of er goeie bij zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  1 april 2010, 12:23:20
Zouden we misschien een omhaling moeten organiseren voor een nieuw hoofddeksel voor Micmac. Na al die jaren zou de oude wel eens versleten kunnen zijn en is hij iets nieuws toe.

Goedeavond,

Nu heb ik hoeden genoeg maar in Leuven op de K.U. mag je geen hoed dragen en zodoende had ik hem maar thuisgelaten, bij het terugkeren kreeg ik dorst en was Diest centrum binnengereden, juist voor de kerk de eerste parkplaats was vrij zoals ik dat gewoon ben en dan zie ik Kabar richting gemeentehuis lopen en ik zeg bij mezelf nu moet ik rap zijn wil ik hem inhalen, de rest staat hierboven.

Mathieu

Oké Micmac dan moeten we alleen nog een omhaling organiseren voor Kabar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 april 2010, 00:43:09
Oké Micmac dan moeten we alleen nog een omhaling organiseren voor Kabar.

Maar exclusieve petjes heb ik ook genoeg, wij krijgen die overal en het word niet gedragen.

Mathieu

Je kan er misschien enkele cadeau doen aan Kabar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

De zone meting van de snelheid is ook begonnen in Antwerpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 april 2010, 00:05:21
De zone meting van de snelheid is ook begonnen in Antwerpen.

Veel veranderen van rijvak en meer ccd-sensoren laten stralen voor de nummerplaat, gelukkig zit ik veel in Duitsland en daar kan je nog eens rechtstaan op het gaspedaal .

Mathieu

Maar daar gaan toch ook al andere stemmen op.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Guten Abent,

"Freie Fahrt für freie Bürger", men vermoed dat een absolute snelheidsbeperking nadelinge invloed zal hebben op de nationale economie omdat de reistijden toenemen. Ook geloven zij dat de concurrentiepostitie van de Duitse automobielindustrie gevaar kan lopen, omdat de Duitse automerken vooral degelijke en veilige, maar ook snelle auto's ontwikkelen. Er is voortgaande discussie in Duitsland over dit onderwerp, maar in opiniepeilingen blijkt dat een meerderheid tegen een 'absolute maximumsnelheid' is, en over het algemeen wordt ook aangenomen dat er op het ogenblik geen politieke meerderheid voor is. Er wordt, daarentegen, wel een adviessnelheid gegeven van 130 km/h. Bij slechte weersomstandigheden is er wél een maximumsnelheid, namelijk 130 km/h

Mathieu

Maar niet met de lichten knipperen om de voorganger aan een kant te doen gaan, want als die groenen dat zien heb je prijs.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 april 2010, 11:03:12
Maar niet met de lichten knipperen om de voorganger aan een kant te doen gaan, want als die groenen dat zien heb je prijs.

Goedeavond,
Dat is het fijne in Duitsland, je blijft op een twee à 300 meter achter je voorligger en deze gaat vanzelf een vak naar rechts, hier moet je even over de pechstrook om voorbij te geraken, als je in Duitsland een zentrum naderd tegen veel te hoge snelheid gaan ze vanzelf naar rechts, de mentaliteit is ginder stukken beter dan hier.

Mathieu

Goede avond allemaal en hier is het wonder boven wonder gestopt mer regenen
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

Wegens tijdsgebrek geen tijd hebben , dat kan in 2010, nu zijn die 24-uursdagen eigenlijk een beetje voorbijgestreefd doch bij gebrek aan andere dagen doen we maar voort.

Mathieu

Dat kan goed zijn Micmac maar wij gaan dan toch tijd maken en voor enkele dagen naar Zuid Frankrijk, met vertrek heden avond. nachtrit en morgenvroeg daar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac