Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En het water loopt over jekin en komt op de vlaai terecht zonder dat de mensen het merken, smakelijk zou ik zeggen........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Geestenwater ? ? ?, zou dat bestaan ?

Micmac

De Airshow van Sanicole Leopoldsburg geeft haar DVD uit van deze show, een uniek exemplaar en volgend jaar is Kleine-Brogel aan de beurt, dit is een beter gebeuren daar alles zich op één terrein afspeeld en men meer toegang krijgt tot de nieuwste technische specialiteiten van de Luchtmacht.

http://www.sanicole.com/index.php/nl/?option=com_oziogallery3&view=nano&Itemid=439&utm_source=newsletter_135&utm_medium=email&utm_campaign=airshow-dvd-herbeleef-het-spektakel

Micmac

De nieuwste hotdog is een "Ferrari-sandwich" met een "Verstappen" ertussen, is maar zeer tijdelijk en niemand weet hoe hij smaakt.

Micmac

"Twee miljoen communicatiewetenschappers en niemand die een kraan kan repareren."

Micmac

De strijd om de leiding op het domein van de "artificiële intelligentie" is de meest waarschijnlijke aanleiding voor Wereldoorlog III, dat is het geen wereldleiders denken en waar ze een enorme schrik voor hebben.

Mathieu

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/bizar/gestorven-na-159-overuren-in-1-maand/ar-AAsZ9NX?li=AAaA6D3&ocid=spartandhp

En wie geloofd daar aan. Dan moesten er van die oudere generatie, wij dus, er heel veel dood zijn zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

8 oktober 2017, 11:43:36 #2002 Laatste wijziging: 8 oktober 2017, 11:45:17 door Mathieu
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2017, 23:27:04
"Twee miljoen communicatiewetenschappers en niemand die een kraan kan repareren."

En niet alleen de kraan, wie begint nog aan het vervangen van dat klein rubbertje als het inwendige van je waterbak op de wc, water blijft lekken. Twee minuten werk als je het hebt, meer is dat niet. En zouden er velen wel begrijpen waar ik het over heb,(nieuwe generatie bedoel ik dan wel) heb zo mijn twijfels daar toch wel bij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 oktober 2017, 11:43:36
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2017, 23:27:04
"Twee miljoen communicatiewetenschappers en niemand die een kraan kan repareren."

En niet alleen de kraan, wie begint nog aan het vervangen van dat klein rubbertje als het inwendige van je waterbak op de wc, water blijft lekken. Twee minuten werk als je het hebt, meer is dat niet. En zouden er velen wel begrijpen waar ik het over heb,(nieuwe generatie bedoel ik dan wel) heb zo mijn twijfels daar toch wel bij.

Mogelijk kan je het rubbertje (joint) ook omkeren en heb je dus geen onkosten, maar de moderne jeugd doet niets meer, de handige Harry's zijn een uitstervend ras.

barabas


Micmac

Citaat van: barabas op  8 oktober 2017, 12:44:42
Ik kan hier ni volgen?!!

Daarom heet het ;"Het Grote Off Topic-Topic".

Madame F

vaan ditte hie verston kik nikske hoe weerk dat hie

Micmac

Citaat van: Madame F op  8 oktober 2017, 20:58:50
vaan ditte hie verston kik nikske hoe weerk dat hie

Als je er niks van verstaat zit je juist.  :a_thumbsup_20:

xofie

Citaat van: Madame F op  8 oktober 2017, 20:58:50
vaan ditte hie verston kik nikske hoe weerk dat hie

dit is zeker geen antwerps !!!

Madame F

Citaat van: xofie op  8 oktober 2017, 23:01:27
Citaat van: Madame F op  8 oktober 2017, 20:58:50
vaan ditte hie verston kik nikske hoe weerk dat hie

dit is zeker geen antwerps !!!

kik ga a iens ba oewe collier schaare en dan gon we een koem kaffe achtereuver sloan en dan kunne we eens goe klappe