Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Vuurwerk kan veel mooier dan wat hier in Europa te zien is.

https://www.youtube.com/embed/_LpMB1OZ53g?feature=player_detailpage%22%20frameborder=%220%22%20allowfullscreen%3E%3C/iframe%3E&autoplay=1

Flurk

Citaat van: Micmac op  9 maart 2016, 11:52:23
2,1 Miljard tekort zegt een groep Topambtenaren.

De regering-Michel moet minstens 2,1 miljard euro vinden bij de begrotingscontrole.
Tot die conclusie komt het monitoringcomité, de groep topambtenaren die de begroting opvolgt, in een ontwerprapport dat De Tijd kon inkijken. Dinsdagochtend wordt nog vergaderd over het rapport.
Als de regering vasthoudt aan de doelstelling om het structureel tekort dit jaar te beperken tot 1 procent, loopt de inspanning op tot 3 miljard euro.

De begrotingscontrole schiet pas in het weekend echt uit de startblokken. Vandaag komt het monitoringcomité nog samen voor een vergadering. Maar uit een rapport dat De Tijd kon inkijken, blijkt dat de regering minstens op zoek moet naar 2,1 miljard euro wil ze de doelstelling halen die Europa oplegt.

En dat is zonder de uitgaven voor asiel gerekend (650 miljoen euro). Daarvan hoopt de regering dat die door Europa als een eenmalige uitgave worden gezien. Als de regering evenwel vasthoudt aan haar eigen doelstelling om het structurele begrotingstekort dit jaar te beperken tot 1 procent van het bbp, loopt de budgettaire inspanning op tot 3 miljard euro.

Bron; (Belga)

Maar hun rekenmachientje werkt niet, de zelfstandigen betalen niet meer hun belastingen vooruit omdat het verschil te weinig is, en betalen dus de verschuldigde belasting op het jaareinde, dus de 2,1 miljard krijgen ze als kerstkado maar ze weten het zelfs niet.

De bevolking blaasjes wijsmaken zonder de echte reden te vermelden is een Ministrieel recht voor afpersing.


Het wordt hoog tijd dat gij u daar nekeer gaat mee bemoeien en eens flink grote kuis houdt.

Flurk

Citaat van: Micmac op 15 maart 2016, 00:16:37
Vuurwerk kan veel mooier dan wat hier in Europa te zien is.

https://www.youtube.com/embed/_LpMB1OZ53g?feature=player_detailpage%22%20frameborder=%220%22%20allowfullscreen%3E%3C/iframe%3E&autoplay=1
Zelfs in arme landen...........
https://www.youtube.com/watch?v=CQpxNA-uku4

Micmac

Citaat van: Flurk op 15 maart 2016, 19:00:56
Citaat van: Micmac op 15 maart 2016, 00:16:37
Vuurwerk kan veel mooier dan wat hier in Europa te zien is.

https://www.youtube.com/embed/_LpMB1OZ53g?feature=player_detailpage%22%20frameborder=%220%22%20allowfullscreen%3E%3C/iframe%3E&autoplay=1
Zelfs in arme landen...........
https://www.youtube.com/watch?v=CQpxNA-uku4

Klusterbommen zijn ook vuurwerk maar dat het gebeurd tegen gematigde rebellen die nu het land zullen besturen, dan heeft Rusland achteraf ook nul punten.

Flurk

Erdogan bekent kleur...........Nar aanleiding van de aanslag in Ankara zegde hij het volgende....................
Hij stelt dat de begrippen "democratie, vrijheid en rechtsstaat" niets meer voorstellen.
Welkom bij Europa maat...........

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 maart 2016, 20:39:45
Erdogan bekent kleur...........Nar aanleiding van de aanslag in Ankara zegde hij het volgende....................
Hij stelt dat de begrippen "democratie, vrijheid en rechtsstaat" niets meer voorstellen.
Welkom bij Europa maat...........

Onderhandelen met de koerden zal de enige oplossing zijn.

proske

Citaat van: Flurk op 16 maart 2016, 20:39:45
Erdogan bekent kleur...........Nar aanleiding van de aanslag in Ankara zegde hij het volgende....................
Hij stelt dat de begrippen "democratie, vrijheid en rechtsstaat" niets meer voorstellen.
Welkom bij Europa maat...........

Ons blauw Europakonijn , ooit DE Eurofan heeft zich blijkbaar ook bedacht .
  HOE kan men nu in Godsnaam de Turkse kandidatuur voor Europa steunen . Géén géographische , géén culturele noch godsdienstige achtergronden . En toch blijft Mutti voet bij stuk houden . :b_thumbsdown_20:   
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Je hebt gewone Ezels, maar je hebt ook Steenezels. :oops:

Flurk

Bereid u voor op de komst van enkele Turken vanaf begin juli.  Erdogan heeft alles gekregen wat hij geëist heeft en geeft zelf totaal niets.
Hij krijgt versneld 3 miljard, stuurt voor elke vluchteling die over zee binnenkomt en een te terug baan hier en zijn volk mag vanaf juni vrij reizen in Europa. Prachtig akkoord toch hé. Zoiets van :"Als ik mijn friet mag bakken in uw vet moogt gij uw boulie koken in mijn soep". WIJ ZIJN VERKOCHT DOOR ONZE VERTEGENWOORDIGERS.

Micmac

Citaat van: Flurk op 18 maart 2016, 18:45:04
Bereid u voor op de komst van enkele Turken vanaf begin juli.  Erdogan heeft alles gekregen wat hij geëist heeft en geeft zelf totaal niets.
Hij krijgt versneld 3 miljard, stuurt voor elke vluchteling die over zee binnenkomt en een te terug baan hier en zijn volk mag vanaf juni vrij reizen in Europa. Prachtig akkoord toch hé. Zoiets van :"Als ik mijn friet mag bakken in uw vet moogt gij uw boulie koken in mijn soep". WIJ ZIJN VERKOCHT DOOR ONZE VERTEGENWOORDIGERS.

Maar de regering kan ook vallen hé.

Mathieu

Dat zie ik, wat de Belgische aangaat voorlopig weer niet zitten. Ze hebben een schuldige gevonden en die zal moeten boeten, en zij blijven gewoon buiten schot. Pas op ik ben ook niet van die aard dat een regering moet opstappen, of bepaalde personen ervan als de buitenlandse medewerkers van diezelfde regering flaters maken. Als die gewoon te laks of te vadzig zijn om de papieren van een terrorist niet dadelijk door te sturen , maar er doodleuk langer dan 5 dagen meedurven wachten, waar ismen dan toch in godsnaam mee bezig.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 18 maart 2016, 18:54:43
Citaat van: Flurk op 18 maart 2016, 18:45:04
Bereid u voor op de komst van enkele Turken vanaf begin juli.  Erdogan heeft alles gekregen wat hij geëist heeft en geeft zelf totaal niets.
Hij krijgt versneld 3 miljard, stuurt voor elke vluchteling die over zee binnenkomt en een te terug baan hier en zijn volk mag vanaf juni vrij reizen in Europa. Prachtig akkoord toch hé. Zoiets van :"Als ik mijn friet mag bakken in uw vet moogt gij uw boulie koken in mijn soep". WIJ ZIJN VERKOCHT DOOR ONZE VERTEGENWOORDIGERS.

Maar de regering kan ook vallen hé.
Dat verandert niets aan het feit dat we verkocht zijn aan de Turken.

Flurk


Mathieu

Natuurlijk en zeker nadat die klojo's van Europa om in hun zetel te kunnen blijven zitten zichzelf en heel Europa aan die dictator verkocht hebben. En eens die het geld in zijn handen heeft zal hij juist niks meer doen, dan kritiek spuwen op alles dat tegen hem is. Hij is trouwens al op heel goede weg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Een zakcentje voor Turkijë, nu zijn er al meer dan acht miljoen turken gehuisvest in Europa, die doen niemand kwaad.