Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 15:43:16
Citaat van: Micmac op  5 maart 2016, 11:59:18
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 11:37:56
Een vraagje MicMac, puur uit curieusiteit. Ik heb u niets horen zeggen over de opening van het autosalon in Genève. Andere jaren zijt ge daar toch als VIP bij? Ziek geweest of andere verplichtingen die u belet hebben misschien? :denken:

Dat vind je hier, http://www.frutters.topforums.be/index.php?topic=1752.0
Ik weet ook wel wanneer dat heeft plaatsgevonden maar ik vroeg me af of je er deze keer ook weer geweest was.  :denken:

Bij een dergelijk evenement moet je de jet-set laten voorgaan, daar zijn zoveel miljardairs met luxe-vip kaarten die alleen hun gezicht maar moeten laten zien, elk merk heeft een bar-longe de een al wat groter dan de ander en volgende week zondag is de laatste dag, dan zijn er kopers op de tentoongestelde wagens waarvan sommige met deuren zitten die duizende keren open en toe zijn geweest, de bekleding van de zetels die afgeschuurd is en knoppen waar de lak vanaf is, zo'n wagen op het salon ziet ongelooflijk veel af aan slijtage en dan kan men die kopen aan een zeer zachte prijs, nu denk ik van volgende vrijdag of zaterdag te gaan.

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 maart 2016, 16:34:18
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 15:43:16
Citaat van: Micmac op  5 maart 2016, 11:59:18
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 11:37:56
Een vraagje MicMac, puur uit curieusiteit. Ik heb u niets horen zeggen over de opening van het autosalon in Genève. Andere jaren zijt ge daar toch als VIP bij? Ziek geweest of andere verplichtingen die u belet hebben misschien? :denken:

Dat vind je hier, http://www.frutters.topforums.be/index.php?topic=1752.0
Ik weet ook wel wanneer dat heeft plaatsgevonden maar ik vroeg me af of je er deze keer ook weer geweest was.  :denken:

Bij een dergelijk evenement moet je de jet-set laten voorgaan, daar zijn zoveel miljardairs met luxe-vip kaarten die alleen hun gezicht maar moeten laten zien, elk merk heeft een bar-longe de een al wat groter dan de ander en volgende week zondag is de laatste dag, dan zijn er kopers op de tentoongestelde wagens waarvan sommige met deuren zitten die duizende keren open en toe zijn geweest, de bekleding van de zetels die afgeschuurd is en knoppen waar de lak vanaf is, zo'n wagen op het salon ziet ongelooflijk veel af aan slijtage en dan kan men die kopen aan een zeer zachte prijs, nu denk ik van volgende vrijdag of zaterdag te gaan.
Dewelke heb je deze keer op het oog?

Koter

Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 20:20:30
Citaat van: Micmac op  5 maart 2016, 16:34:18
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 15:43:16
Citaat van: Micmac op  5 maart 2016, 11:59:18
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 11:37:56
Een vraagje MicMac, puur uit curieusiteit. Ik heb u niets horen zeggen over de opening van het autosalon in Genève. Andere jaren zijt ge daar toch als VIP bij? Ziek geweest of andere verplichtingen die u belet hebben misschien? :denken:

Dat vind je hier, http://www.frutters.topforums.be/index.php?topic=1752.0
Ik weet ook wel wanneer dat heeft plaatsgevonden maar ik vroeg me af of je er deze keer ook weer geweest was.  :denken:

Bij een dergelijk evenement moet je de jet-set laten voorgaan, daar zijn zoveel miljardairs met luxe-vip kaarten die alleen hun gezicht maar moeten laten zien, elk merk heeft een bar-longe de een al wat groter dan de ander en volgende week zondag is de laatste dag, dan zijn er kopers op de tentoongestelde wagens waarvan sommige met deuren zitten die duizende keren open en toe zijn geweest, de bekleding van de zetels die afgeschuurd is en knoppen waar de lak vanaf is, zo'n wagen op het salon ziet ongelooflijk veel af aan slijtage en dan kan men die kopen aan een zeer zachte prijs, nu denk ik van volgende vrijdag of zaterdag te gaan.
Dewelke heb je deze keer op het oog?

Deze denk ik.

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Misschien, als al zijn electronische apparatuur er in kan............knappe bak trouwens

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 21:15:30
Misschien, als al zijn electronische apparatuur er in kan............knappe bak trouwens

Altijd verkeerd hé, je moet zo onopvallend mogelijk rijden, zo reed ik in de jaren '70 met een VW-fastback met onder de motorkap een opgefokte 2.8 liter Porsche, deze auto was rotsvast op de weg zelfs bij 20 cm sneeuw kon je nog voluit gaan.

Koter

Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 01:00:54
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 21:15:30
Misschien, als al zijn electronische apparatuur er in kan............knappe bak trouwens

Altijd verkeerd hé, je moet zo onopvallend mogelijk rijden, zo reed ik in de jaren '70 met een VW-fastback met onder de motorkap een opgefokte 2.8 liter Porsche, deze auto was rotsvast op de weg zelfs bij 20 cm sneeuw kon je nog voluit gaan.

Ja, natuurlijk.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 01:00:54
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 21:15:30
Misschien, als al zijn electronische apparatuur er in kan............knappe bak trouwens

Altijd verkeerd hé, je moet zo onopvallend mogelijk rijden, zo reed ik in de jaren '70 met een VW-fastback met onder de motorkap een opgefokte 2.8 liter Porsche, deze auto was rotsvast op de weg zelfs bij 20 cm sneeuw kon je nog voluit gaan.

Met achtertractie ??? ??? ??? ???

Micmac

6 maart 2016, 12:39:26 #1852 Laatste wijziging: 6 maart 2016, 12:46:27 door Micmac
Citaat van: barabas op  6 maart 2016, 12:16:31
Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 01:00:54
Citaat van: Flurk op  5 maart 2016, 21:15:30
Misschien, als al zijn electronische apparatuur er in kan............knappe bak trouwens

Altijd verkeerd hé, je moet zo onopvallend mogelijk rijden, zo reed ik in de jaren '70 met een VW-fastback met onder de motorkap een opgefokte 2.8 liter Porsche, deze auto was rotsvast op de weg zelfs bij 20 cm sneeuw kon je nog voluit gaan.

Met achtertractie ??? ??? ??? ???

Inderdaad maar brede achterbanden en het gewicht van de zware motor maakte er een echte cart van, vanvoor in de koffer lag een speciaal uitgebalanceerde loden gewichtsregeling, deze auto kwam van een F-104 piloot van kleine brogel en was niet snel genoeg voor hem, ik kocht hem in de VW garage omdat ik de helft meer bood dan de garagehouder.

Rijden in sneeuw,

https://www.youtube.com/watch?v=I4PJlMz15mM&ebc=ANyPxKoAkTMq6vTO9uKvU1FtzlkjT020zvCtV5-5rNzAYWtMEM7rwqSaPIxgJczKn4LWYkMAAcohulLIvCRj7csrR8VnRQScVQ

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  6 maart 2016, 13:54:59
Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 12:39:26
[

Rijden in sneeuw,

https://www.youtube.com/watch?v=I4PJlMz15mM&ebc=ANyPxKoAkTMq6vTO9uKvU1FtzlkjT020zvCtV5-5rNzAYWtMEM7rwqSaPIxgJczKn4LWYkMAAcohulLIvCRj7csrR8VnRQScVQ

Dat zijn rallywagens, die kun je niet vergelijken met een gewone auto.

Inderdaad niet maar met deze VW heb ik nog altijd het ronderecord van de rally van haspengouw in 1975, geen enkele rallypiloot kon dat evenaren en ook de "00" niet, ik was bij de beveiliging van de rally en men had gevraagd eens een snelle ronde te rijden voor de tijd te kunnen bepalen per ronde en of alles veilig was om te kunnen starten.

Koter

Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 14:11:50
Citaat van: Koter op  6 maart 2016, 13:54:59
Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 12:39:26
[

Rijden in sneeuw,

https://www.youtube.com/watch?v=I4PJlMz15mM&ebc=ANyPxKoAkTMq6vTO9uKvU1FtzlkjT020zvCtV5-5rNzAYWtMEM7rwqSaPIxgJczKn4LWYkMAAcohulLIvCRj7csrR8VnRQScVQ

Dat zijn rallywagens, die kun je niet vergelijken met een gewone auto.

Inderdaad niet maar met deze VW heb ik nog altijd het ronderecord van de rally van haspengouw in 1975, geen enkele rallypiloot kon dat evenaren en ook de "00" niet, ik was bij de beveiliging van de rally en men had gevraagd eens een snelle ronde te rijden voor de tijd te kunnen bepalen per ronde en of alles veilig was om te kunnen starten.

Waarom hebt ge dan niet mee gereden?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  6 maart 2016, 14:38:14
Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 14:11:50
Citaat van: Koter op  6 maart 2016, 13:54:59
Citaat van: Micmac op  6 maart 2016, 12:39:26
[

Rijden in sneeuw,

https://www.youtube.com/watch?v=I4PJlMz15mM&ebc=ANyPxKoAkTMq6vTO9uKvU1FtzlkjT020zvCtV5-5rNzAYWtMEM7rwqSaPIxgJczKn4LWYkMAAcohulLIvCRj7csrR8VnRQScVQ

Dat zijn rallywagens, die kun je niet vergelijken met een gewone auto.

Inderdaad niet maar met deze VW heb ik nog altijd het ronderecord van de rally van haspengouw in 1975, geen enkele rallypiloot kon dat evenaren en ook de "00" niet, ik was bij de beveiliging van de rally en men had gevraagd eens een snelle ronde te rijden voor de tijd te kunnen bepalen per ronde en of alles veilig was om te kunnen starten.

Waarom hebt ge dan niet mee gereden?

Geen VAS rally licentie en mijn wagen was niet conform de voorschriften.

Mathieu

Zo te lezen heb je heel wat zomaar laten liggen Micmac....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 maart 2016, 18:22:21
Zo te lezen heb je heel wat zomaar laten liggen Micmac....

Ja, doch ik had goed gezelschap om het te maken, Yvette Fontain woonde ook tegen het Circuit en was eigenlijk het goede voorbeeld, als een vrouw dat kon een man dat zeker, maar als je niet volgens de regels kunt leven en die waren in de rally erg zwaar.

http://www.oldtimertips.nl/clubs/details/?event_id=201403190006&lang=nl&land=BE&offset=0&page=1

Micmac

2,1 Miljard tekort zegt een groep Topambtenaren.

De regering-Michel moet minstens 2,1 miljard euro vinden bij de begrotingscontrole.
Tot die conclusie komt het monitoringcomité, de groep topambtenaren die de begroting opvolgt, in een ontwerprapport dat De Tijd kon inkijken. Dinsdagochtend wordt nog vergaderd over het rapport.
Als de regering vasthoudt aan de doelstelling om het structureel tekort dit jaar te beperken tot 1 procent, loopt de inspanning op tot 3 miljard euro.

De begrotingscontrole schiet pas in het weekend echt uit de startblokken. Vandaag komt het monitoringcomité nog samen voor een vergadering. Maar uit een rapport dat De Tijd kon inkijken, blijkt dat de regering minstens op zoek moet naar 2,1 miljard euro wil ze de doelstelling halen die Europa oplegt.

En dat is zonder de uitgaven voor asiel gerekend (650 miljoen euro). Daarvan hoopt de regering dat die door Europa als een eenmalige uitgave worden gezien. Als de regering evenwel vasthoudt aan haar eigen doelstelling om het structurele begrotingstekort dit jaar te beperken tot 1 procent van het bbp, loopt de budgettaire inspanning op tot 3 miljard euro.

Bron; (Belga)

Maar hun rekenmachientje werkt niet, de zelfstandigen betalen niet meer hun belastingen vooruit omdat het verschil te weinig is, en betalen dus de verschuldigde belasting op het jaareinde, dus de 2,1 miljard krijgen ze als kerstkado maar ze weten het zelfs niet.

De bevolking blaasjes wijsmaken zonder de echte reden te vermelden is een Ministrieel recht voor afpersing.