Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

En nog geen antwoord over zijn toestand  ???  ???

Mathieu

Ben een beetje laat maar hij mag huiswaarts morgennamiddag. Zal het wel kalm aan moeten doen in het begin, maar dat is blijkbaar een normale zaak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  7 oktober 2015, 00:37:26
Ben een beetje laat maar hij mag huiswaarts morgennamiddag. Zal het wel kalm aan moeten doen in het begin, maar dat is blijkbaar een normale zaak.

Dan moeten ze hem toch in een dwangbuis steken, anders zal het niet helpen.

Flurk

Citaat van: Micmac op 29 september 2015, 20:18:05
Citaat van: kabar op 29 september 2015, 09:50:34
Citaat van: Micmac op 28 september 2015, 22:48:30
Citaat van: Mathieu op 28 september 2015, 16:04:13
Heden morgen met het contact gehad. Is een na staartje van zijn operatie in Leuven. Was daar niet tevreden over en ook niet over de behandeling en is dan verhuisd naar Mechelen.

Ik denk  :denken: dat er iets mis gegaan is in Diest en dat daar klachten over zijn is veel meer normaal te noemen.
Waarom is dat normaal? Omdat Diest een provinciestad is? Het ziekenhuis werkt daar nochtans samen met Gasthuisberg en de chirurgen opereren in beide ziekenhuizen. Vooroordelen Micmac?

Diest staat slecht aangeschreven, hier is het Hasselt, Heusden of Leuven, maar van Diest hoor je alleen maar negatieve dingen.
MicMac als ik efkes mag corrigeren, ik ben ik Diest heel goed verzorgd hoor. De operatie is gedaan doorchirurgen uit Leuven en is goed gedaan geweest. De fout was al eerder gemaakt bij een vorige operatie in Leuven zelf, vermoedelijk geopereerd door Jefke die zijn tweede zit kwam doen. Dus geen kwaad woord over Diest hoor. Vriendelijk en bekwaam personeel en goed eten. :a_thumbsup_20:

Flurk

Maatjes allemaal bedankt voor het medeleven hoor. Het doet deugd dat ik niet vergeten ben........
Nu nog een tijdje, zoals op het voorschrift staat "reletieve rust" .Maar mezelf kennende zal ik dat relatieve maar relativeren zeker.....

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 oktober 2015, 12:25:44
Maatjes allemaal bedankt voor het medeleven hoor. Het doet deugd dat ik niet vergeten ben........
Nu nog een tijdje, zoals op het voorschrift staat "reletieve rust" .Maar mezelf kennende zal ik dat relatieve maar relativeren zeker.....

ben blij te lezen dat je er weer bent  :Big-Kiss:

xofie

Verzorg jezelf maar goed Flurk !

Micmac


Micmac


Micmac

Zijn onze hersenen niet slimmer of komt de mens toch van apen voort.  ???  ???  ??? :LOL: :LOL: :LOL:

http://dezekerweter.com/een-fiets-waarbij-je-moet-nadenken/

Micmac


Mathieu

Weeral een sterfgeval in de familie. De halve trouwboek van de nicht van Mia heeft het tijdelijke na 12 jaar rolstoel vervangen voor het eeuwige. Hij had helemaal niets meer van zijn leven en hij is uit zijn lijden verlost. Je mag het niet hardop zeggen maar de man is gelukkig en van de schouders van zijn vrouw valt een superzware last want ze heeft hen alleen dag en nacht verzorgd gedurende al die tijd. Ze wilde hem niet naar het ziekenhuis brengen gezien hij zijn hele leven tot pensioen super hard voor de familie gewerkt heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 16 oktober 2015, 02:06:40
Weeral een sterfgeval in de familie. De halve trouwboek van de nicht van Mia heeft het tijdelijke na 12 jaar rolstoel vervangen voor het eeuwige. Hij had helemaal niets meer van zijn leven en hij is uit zijn lijden verlost. Je mag het niet hardop zeggen maar de man is gelukkig en van de schouders van zijn vrouw valt een superzware last want ze heeft hen alleen dag en nacht verzorgd gedurende al die tijd. Ze wilde hem niet naar het ziekenhuis brengen gezien hij zijn hele leven tot pensioen super hard voor de familie gewerkt heeft.

veel sterkte Mathieu

Micmac

Citaat van: Mathieu op 16 oktober 2015, 02:06:40
Weeral een sterfgeval in de familie. De halve trouwboek van de nicht van Mia heeft het tijdelijke na 12 jaar rolstoel vervangen voor het eeuwige. Hij had helemaal niets meer van zijn leven en hij is uit zijn lijden verlost. Je mag het niet hardop zeggen maar de man is gelukkig en van de schouders van zijn vrouw valt een superzware last want ze heeft hen alleen dag en nacht verzorgd gedurende al die tijd. Ze wilde hem niet naar het ziekenhuis brengen gezien hij zijn hele leven tot pensioen super hard voor de familie gewerkt heeft.

Veel sterkte Mathieu

Koter

Citaat van: Mathieu op 16 oktober 2015, 02:06:40
Weeral een sterfgeval in de familie. De halve trouwboek van de nicht van Mia heeft het tijdelijke na 12 jaar rolstoel vervangen voor het eeuwige. Hij had helemaal niets meer van zijn leven en hij is uit zijn lijden verlost. Je mag het niet hardop zeggen maar de man is gelukkig en van de schouders van zijn vrouw valt een superzware last want ze heeft hen alleen dag en nacht verzorgd gedurende al die tijd. Ze wilde hem niet naar het ziekenhuis brengen gezien hij zijn hele leven tot pensioen super hard voor de familie gewerkt heeft.

Innige deelneming Mathieu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....