Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Mathieu op 31 juli 2015, 13:18:28
Je hebt één jaar om het te downloaden en zelfs diegenen  die er een illegale versie van Windows hebben opstaan krijgen deze gratis aangeboden. Ze willen hiermee terug over Google springen en terug de nr 1 worden.





is dat gratis voor altijd of slechts voor een beperkte periode ??  is er veel verschil met windows 7 ??, windows 8 vind ik
absoluut slecht

Koter

Citaat van: xofie op  1 augustus 2015, 18:46:32
Citaat van: Mathieu op 31 juli 2015, 13:18:28
Je hebt één jaar om het te downloaden en zelfs diegenen  die er een illegale versie van Windows hebben opstaan krijgen deze gratis aangeboden. Ze willen hiermee terug over Google springen en terug de nr 1 worden.





is dat gratis voor altijd of slechts voor een beperkte periode ??  is er veel verschil met windows 7 ??, windows 8 vind ik
absoluut slecht

Het zou gratis zijn en 10 jaar gratis updates. Het trekt het meest op W7.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

De grote vraag die ik me stel is : windows 7 en 10 staan nu op mijn laptop. Werken perfect naast mekaar. Maar ik heb gelezen dat de 7 niet mag verwijderd worden gezien de pc dan kan vast lopen. Weet daar iemand méér over???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2015, 16:54:38
De grote vraag die ik me stel is : windows 7 en 10 staan nu op mijn laptop. Werken perfect naast mekaar. Maar ik heb gelezen dat de 7 niet mag verwijderd worden gezien de pc dan kan vast lopen. Weet daar iemand méér over???

Op deze laptop heb ik de 7 eraf gegooid bij het instaleren van de beta versie en geen enkel probleem, je kan natuurlijk ook een iso schijf maken met een DVD om windows 10 op andere computers te zetten.

Koter

Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2015, 16:54:38
De grote vraag die ik me stel is : windows 7 en 10 staan nu op mijn laptop. Werken perfect naast mekaar. Maar ik heb gelezen dat de 7 niet mag verwijderd worden gezien de pc dan kan vast lopen. Weet daar iemand méér over???

Dat begrijp ik niet goed. De W7 krijgt een upgrade naar W10. Normaal is dan uw W7 verdwenen want W10 is daar over geinstalleerd.  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik heb nog steeds hetzelfde bureelblad, met daarop de kentekens van W 7 die nog steeds werken. Maar de icoontjes van Word, PowerPoint en excel zijn wel vernieuwd. Deze drie  werken nog steeds en al de rest ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk


Mathieu

Citaat van: Koter op  3 augustus 2015, 17:47:30
Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2015, 16:54:38
De grote vraag die ik me stel is : windows 7 en 10 staan nu op mijn laptop. Werken perfect naast mekaar. Maar ik heb gelezen dat de 7 niet mag verwijderd worden gezien de pc dan kan vast lopen. Weet daar iemand méér over???

Dat begrijp ik niet goed. De W7 krijgt een upgrade naar W10. Normaal is dan uw W7 verdwenen want W10 is daar over geinstalleerd.  :denken:
.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

9 augustus 2015, 20:39:00 #1673 Laatste wijziging: 9 augustus 2015, 20:49:11 door Flurk
Kent er iemand dit??? Ik vermoed dat het de rups van een neushoornkever is maar ik ben niet zeker.
Het heeft een tijd op onze oprit gelegen dus zeker dood. Als het ontrold is moet het zeker een 15 cm lang geweest zijn. Of de donkere kleur de originelekleur is weet ik ook niet.



[bijlage verwijderd door de beheerder]

PietjeDeLeugenaar

Ik krijg die Windows 10 maar niet op mijnen Atari en een discetteke is er tegenwoordig ook al niet meer bij.  :denken:

Flurk

Citaat van: PietjeDeLeugenaar op  9 augustus 2015, 21:28:10
Ik krijg die Windows 10 maar niet op mijnen Atari en een discetteke is er tegenwoordig ook al niet meer bij.  :denken:
Hiersé, Pietje is terug................Welkom hoor............ :d_clap_20: :d_clap_20:

Mathieu

Pietje ga je ten strijde in de verre landen en plaatsen, met dezelfde antieke dingen als je pc is????? Dan zou ik niet in staan voor je veiligheid.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

18 september 2015, 23:29:49 #1677 Laatste wijziging: 18 september 2015, 23:33:13 door Micmac
Citaat van: Flurk op  9 augustus 2015, 20:39:00
Kent er iemand dit??? Ik vermoed dat het de rups van een neushoornkever is maar ik ben niet zeker.
Het heeft een tijd op onze oprit gelegen dus zeker dood. Als het ontrold is moet het zeker een 15 cm lang geweest zijn. Of de donkere kleur de originelekleur is weet ik ook niet.



Is dat geen Meikeverlarve

[bijlage verwijderd door de beheerder]

proske

Citaat van: Flurk op  9 augustus 2015, 20:39:00
Kent er iemand dit??? Ik vermoed dat het de rups van een neushoornkever is maar ik ben niet zeker.
Het heeft een tijd op onze oprit gelegen dus zeker dood. Als het ontrold is moet het zeker een 15 cm lang geweest zijn. Of de donkere kleur de originelekleur is weet ik ook niet.




Volgens mij is dit gewoon de larve van een NEUSHOORN.  :LOL:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Of toch ongeveer zo iets......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.