Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 juli 2015, 00:47:27
Vanmiddag, liggend in de zetel, kijkend naar een opgenomen programma komen twee achterkleinkinderen binnen samen met de moeder. De oudste vraagt direcht Opa mag de tv op 37?? Ik bekijk haar en zeg wat mag dat dan weer zijn ( dacht een jeugduitzending of zo iets) Die bekijkt mij alsof ik een marsmanneke ben en zegt : alee opa weet jij niet dat dat Ment-tv is???? ( post met hoofdzakelijk NL muziek) Bon nu weet ik dat ook weer.

De eerste honderd jaar leer je van alles bij, daarna weet je alles. :biggrinumbrella1:

xofie

Citaat van: Mathieu op  3 juli 2015, 00:44:39
Vandaag dus weer geen klop uit gericht en ik vrees dat ik morgen en overmorgen in herhaling ga vallen.

ga dan maar eens naar lingo  :opkopzitten:

Mathieu

Is gebeurd, dank je wel. Maar zelfs dat doet een mens nog zweten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nu moet de bierhandelaar terug aan de deur komen leveren want het mag niet meer zelf afgehaald worden volgens het belgisch instituut voor verkeersveiligheid, hebben ze ze nog alle vijf op een rij of missen ze er een deel . ???  :LOL:  :LOL:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

xofie

Citaat van: Micmac op  5 juli 2015, 14:01:39
Nu moet de bierhandelaar terug aan de deur komen leveren want het mag niet meer zelf afgehaald worden volgens het belgisch instituut voor verkeersveiligheid, hebben ze ze nog alle vijf op een rij of missen ze er een deel . ???  :LOL:  :LOL:

och gij, meende gij dat nu ?? ??

jerryke

Citaat van: xofie op  5 juli 2015, 18:28:04
Citaat van: Micmac op  5 juli 2015, 14:01:39
Nu moet de bierhandelaar terug aan de deur komen leveren want het mag niet meer zelf afgehaald worden volgens het belgisch instituut voor verkeersveiligheid, hebben ze ze nog alle vijf op een rij of missen ze er een deel . ???  :LOL:  :LOL:

och gij, meende gij dat nu ?? ??

:LOL: :LOL: :LOL:

Micmac

Citaat van: xofie op  5 juli 2015, 18:28:04
Citaat van: Micmac op  5 juli 2015, 14:01:39
Nu moet de bierhandelaar terug aan de deur komen leveren want het mag niet meer zelf afgehaald worden volgens het belgisch instituut voor verkeersveiligheid, hebben ze ze nog alle vijf op een rij of missen ze er een deel . ???  :LOL:  :LOL:

och gij, meende gij dat nu ?? ??

In de auto rijden zonder alkohol en een moeilijke politie, je ziet toch wat er op die reuze poster staat, en als de politie moest geschoold zijn begrepen ze die poster maar nu  ???  ???  ???

Mathieu

Wat is er Micmac gepakt  op terugweg van Luxemburg??????

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 juli 2015, 20:19:25
Wat is er Micmac gepakt  op terugweg van Luxemburg??????



Nee, maar een pamflet van de overheid is meestal dubbelzinnig.

Micmac


Mathieu

Achter mij staat D op met het laatste concert van Udo Jurgens. Mooi
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 juli 2015, 23:07:03
Achter mij staat D op met het laatste concert van Udo Jurgens. Mooi

Hij was 80 toen hij overleed in December, kon zeer mooi zingen en was houder van twee paspoorten.

Flurk


Koter

Citaat van: Flurk op  9 juli 2015, 11:48:42
Voor de voetballiefhebbers, gedenk dit artikel als je in 2022 naar de voetbal kijkt................
http://www.express.be/joker/?action=view&cat=platdujour&item=62-doden-per-wedstrijd&language=nl&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=

Dat kun je vergelijken met de Romeinse tijd. "Brood en spelen" om de bevolking onder de duim te houden. De mensen zijn er sindsdien nog niet slimmer op geworden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

En die dikkoppen die denken alleen maar aan hun kassa die zal gaan rinkelen, en wat er met die arbeiders gebeurt zal hun wordt weze.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.