Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 juni 2015, 23:51:47
Of de Ambiorix munten, was ook niet slecht.

Heb er nog een deel van. :opkopzitten: :opkopzitten:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

 :oops: :oops: :oops: wist niet dat je daar al was, meende dat je even oud was als ik........ :denken: :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 juni 2015, 00:28:30
:oops: :oops: :oops: wist niet dat je daar al was, meende dat je even oud was als ik........ :denken: :denken:

Ietsie pitsie jonger dan U ja, maar de vijftig is al lang voorbij. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Je bent maar zo jong als je je zelf voelt. Soms nog super jong maar de meeste tijd het gevoel dat het beste reeds voorbij is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

MicMac heeft blijkbaar zijn tijd niet verloren................ :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150630_01755237

Micmac

Citaat van: Flurk op 30 juni 2015, 12:08:47
MicMac heeft blijkbaar zijn tijd niet verloren................ :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150630_01755237

Nu nog een 20 tal wiet plantage' s in Antwerpen en Limburg.

Mathieu

Verdomme is daar dan ook al niets meer mee te verdienen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  1 juli 2015, 14:41:00
Verdomme is daar dan ook al niets meer mee te verdienen.

Het zijn nu zeer goede temperaturen om het gewoon buiten te kweken, en het zijn mooie groene planten. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Inderdaad zolang dat weer aanhoudt en het zeker niet gaat onweren want dan is de winst allemaal naar ...........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  2 juli 2015, 00:34:05
Inderdaad zolang dat weer aanhoudt en het zeker niet gaat onweren want dan is de winst allemaal naar ...........

den bliksem  :lachrol:

Micmac

Serre dicht of niet, nu weet ik het niet meer, maar 68 ° is nu toch wat warm. ???  :biggrinumbrella1:

Mathieu

Vandaag dus weer geen klop uit gericht en ik vrees dat ik morgen en overmorgen in herhaling ga vallen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vanmiddag, liggend in de zetel, kijkend naar een opgenomen programma komen twee achterkleinkinderen binnen samen met de moeder. De oudste vraagt direcht Opa mag de tv op 37?? Ik bekijk haar en zeg wat mag dat dan weer zijn ( dacht een jeugduitzending of zo iets) Die bekijkt mij alsof ik een marsmanneke ben en zegt : alee opa weet jij niet dat dat Ment-tv is???? ( post met hoofdzakelijk NL muziek) Bon nu weet ik dat ook weer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.