Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: proske op 28 mei 2015, 01:05:50
Citaat van: Micmac op 28 mei 2015, 00:29:29
Citaat van: Mathieu op 27 mei 2015, 03:31:48
Moeten we eens bekijken of er niets aan kan veranderd worden........

Alle pensioenen onder de 4000 € krijgen 700 € bij.



Das goe nifs ver onze Flurk . En voor u toch ook , Micmac ! :bye_smiley:

Voor Micmac maakt dat niets uit, die heeft een pensioen van ver over de 4.000 €.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 mei 2015, 00:29:29
Citaat van: Mathieu op 27 mei 2015, 03:31:48
Moeten we eens bekijken of er niets aan kan veranderd worden........

Alle pensioenen onder de 4000 € krijgen 700 € bij.

Voor u dus nauwelijks genoeg voor uw dagelijkse apero............. :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

Krijg ik ook ergens iets bij??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij

Micmac

Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij

Als ik mijn uitwerking mocht verder zetten "MicMac for president................", het leven kan mooi zijn doch die graaiers in Brussel maken er een HEL van.

proske

Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij


Ik weet het . Maar zeg het niet . Youssef is alomtegenwoordig ziet u , EN zwarte piet niet te vergeten . :shoot_me:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij
Troost u Jerryke, ge zijt niet alleen...................als dat al een troost mag zijn.........

Mathieu

Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij

Jerryke heb de som van 335 € moge, bij betalen dit jaar. En wat dat bijkrijgen betreft : iets krijgen van de regering zie ik helemaal niet zitten. Zelfs niet met Micmac for president......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Flurk op 29 mei 2015, 12:08:27
Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij
Troost u Jerryke, ge zijt niet alleen...................als dat al een troost mag zijn.........

ja het is toch niet anders, maar voor die 300 euro hadden wij eens lekker kunnen gaan van eten en een goed terrasje kunnen doen  :Beer-Chug:  ;D

xofie

Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 12:59:15
Citaat van: Flurk op 29 mei 2015, 12:08:27
Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij
Troost u Jerryke, ge zijt niet alleen...................als dat al een troost mag zijn.........

ja het is toch niet anders, maar voor die 300 euro hadden wij eens lekker kunnen gaan van eten en een goed terrasje kunnen doen  :Beer-Chug:  ;D

ja dat is de prijs voor een sterrenrestaurant

Flurk

Citaat van: Mathieu op 29 mei 2015, 12:13:47
Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij

Jerryke heb de som van 335 € moge, bij betalen dit jaar. En wat dat bijkrijgen betreft : iets krijgen van de regering zie ik helemaal niet zitten. Zelfs niet met Micmac for president......
Tja......daar haal je iets aan......... we hebben inderdaad nog geen uitnodiging om zijn domein te bezoeken en iets uit zijn kelder te proeven losgekregen van hem  :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 29 mei 2015, 17:50:29
Citaat van: Mathieu op 29 mei 2015, 12:13:47
Citaat van: jerryke op 29 mei 2015, 09:53:59
bijkrijgen ? ...eerst zien en dan geloven, voor dezelfde inkomsten als het jaar voordien mag ik dit jaar 300 euro meer belasting betalen  :Doh3: .....dus wie krijgt erbij

Jerryke heb de som van 335 € moge, bij betalen dit jaar. En wat dat bijkrijgen betreft : iets krijgen van de regering zie ik helemaal niet zitten. Zelfs niet met Micmac for president......
Tja......daar haal je iets aan......... we hebben inderdaad nog geen uitnodiging om zijn domein te bezoeken en iets uit zijn kelder te proeven losgekregen van hem  :smil414ae0fb30e96:

Wanneer je daar over begint gaat hij een paar dagen met de auto rond snorren.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Ben al 30 jaar mijn kelder aan het zoeken.

proske

Citaat van: Micmac op 29 mei 2015, 18:51:55
Ben al 30 jaar mijn kelder aan het zoeken.

Amai , dat is dan wijn van meer dan 30 jaar oud ? Ge hebt twee mogelijkheden , onschatbaar of azijn .... :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Hij heeft zo een goede soort opgeslagen Proske dat het zeker geen azijn geworden is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.