Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

De vakbond is dus tegen de democratie!

Micmac

Citaat van: barabas op  9 mei 2015, 12:59:24
De vakbond is dus tegen de democratie!

Ik zou het anders verwoorden.

De vakbond is de majorette van de regering en word door de regering gestuurd, hoe gek het ook mag klinken.

Koter

Citaat van: Micmac op  9 mei 2015, 13:18:30
Citaat van: barabas op  9 mei 2015, 12:59:24
De vakbond is dus tegen de democratie!

Ik zou het anders verwoorden.

De vakbond is de majorette van de regering en word door de regering gestuurd, hoe gek het ook mag klinken.

Micmac, dat is een uitleg van "keske schiet".
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Micmac op  9 mei 2015, 13:18:30
Citaat van: barabas op  9 mei 2015, 12:59:24
De vakbond is dus tegen de democratie!

Ik zou het anders verwoorden.

De vakbond is de majorette van de regering en word WERD door de RODE regering gestuurd, hoe gek het ook mag klinken.

Micmac

Citaat van: barabas op  9 mei 2015, 13:35:06
Citaat van: Micmac op  9 mei 2015, 13:18:30
Citaat van: barabas op  9 mei 2015, 12:59:24
De vakbond is dus tegen de democratie!

Ik zou het anders verwoorden.

De vakbond is de majorette van de regering en word WERD door de RODE regering gestuurd, hoe gek het ook mag klinken.

Zo is het ook goed, maar dat ze alle twee de bevolking achter zich krijgen om ook nog voor hen te stemmen is een deur te ver.

Mathieu

De vakbonden zijn nu eenmaal grote mensen die niets kunnen dan zever verkopen. Kijk naar de controle van het spoor : welke vakbond is er tegen........ juist. Mij hebben ze ten alle tijden controleren, had en heb niets te verbergen.

Van de andere kant is het ook een waarheid dat ik diverse mensen van het spoor goed ken en dat ze zelf zeggen ze nog nooit vermoeid naar huis gegaan zijn nadat ze de hele dag/ nacht gewerkt hadden. Beter schrijven misschien dat ze aanwezig geweest zijn. ( Oeps wat ga ik nu weer allemaal op mijn hoofd krijgen.... stalen helm ligt alnaast me.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Dat is hetzelfde als politie, klagen over het ongelooflijke zware werk als het is om vroeger op pensioen te mogen.

xofie

Michelle Martin uit boetiek gegooid, waar haalt dat mens het geld vandaan :deegrol:

Micmac

Citaat van: xofie op 12 mei 2015, 15:02:07
Michelle Martin uit boetiek gegooid, waar haalt dat mens het geld vandaan :deegrol:

Er zal veel het daglicht niet mogen zien.

Koter

Citaat van: xofie op 12 mei 2015, 15:02:07
Michelle Martin uit boetiek gegooid, waar haalt dat mens het geld vandaan :deegrol:

Haar ontslagvergoeding van de gevangenis?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

"België is een land, met nog steeds één ongeneeslijke ziekte, met politici die zelfs niet geloofwaardig kunnen liegen."

Flurk

We zullen ons maar stillekesaan voorbereiden zeker? Wanneer we het gaan krijgen weet ik niet maar dat we het gaan krijgen staat als een paal boven water .
http://clint.be/actua/zullen-dappere-strijders-weldra-het-vaticaan-boot-veroveren?utm_campaign=1003689059&utm_content=100759249124&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 mei 2015, 21:19:26
We zullen ons maar stillekesaan voorbereiden zeker? Wanneer we het gaan krijgen weet ik niet maar dat we het gaan krijgen staat als een paal boven water .
http://clint.be/actua/zullen-dappere-strijders-weldra-het-vaticaan-boot-veroveren?utm_campaign=1003689059&utm_content=100759249124&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

De geschiedenis blijft zich herhalen zij het in andere vormen, doch deze derde wereldoorlog zal door moderne techniek overdonderd worden, maar ook de wapenwedloop is en blijft een winstgevende zaak en heeft veel belang bij oorlogsvoering, de spionage satellieten zullen op maximum kracht moeten werken en ook de inlichtings diensten zullen zweten.

proske

Citaat van: Micmac op 13 mei 2015, 22:25:57
Citaat van: Flurk op 13 mei 2015, 21:19:26
We zullen ons maar stillekesaan voorbereiden zeker? Wanneer we het gaan krijgen weet ik niet maar dat we het gaan krijgen staat als een paal boven water .
http://clint.be/actua/zullen-dappere-strijders-weldra-het-vaticaan-boot-veroveren?utm_campaign=1003689059&utm_content=100759249124&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

De geschiedenis blijft zich herhalen zij het in andere vormen, doch deze derde wereldoorlog zal door moderne techniek overdonderd worden, maar ook de wapenwedloop is en blijft een winstgevende zaak en heeft veel belang bij oorlogsvoering, de spionage satellieten zullen op maximum kracht moeten werken en ook de inlichtings diensten zullen zweten.

HOE komt dat , dat onze Micmac geen eerste minister geworden is  :10_1_20: is mij een raadsel .  :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op 13 mei 2015, 23:22:00
Citaat van: Micmac op 13 mei 2015, 22:25:57
Citaat van: Flurk op 13 mei 2015, 21:19:26
We zullen ons maar stillekesaan voorbereiden zeker? Wanneer we het gaan krijgen weet ik niet maar dat we het gaan krijgen staat als een paal boven water .
http://clint.be/actua/zullen-dappere-strijders-weldra-het-vaticaan-boot-veroveren?utm_campaign=1003689059&utm_content=100759249124&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

De geschiedenis blijft zich herhalen zij het in andere vormen, doch deze derde wereldoorlog zal door moderne techniek overdonderd worden, maar ook de wapenwedloop is en blijft een winstgevende zaak en heeft veel belang bij oorlogsvoering, de spionage satellieten zullen op maximum kracht moeten werken en ook de inlichtings diensten zullen zweten.

HOE komt dat , dat onze Micmac geen eerste minister geworden is  :10_1_20: is mij een raadsel .  :denken:

Eerste minister met een Australische hoed, ik zou nogal bekijks hebben.