Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Micmac op  8 april 2015, 00:17:37
Citaat van: Mathieu op  5 april 2015, 13:30:44
Gratis busvervoer voor de gepensioneerden. Maar of dat meerwaarde was durf ik niet zeggen. Alles wat hij gratis gemaakt heeft  ( busvervoer, stroom, enz.....) is nu een doorn gezien we des te meer belastingen dienen te betalen en nog meer moeten betalen om alles terug in evenwicht te krijgen. Mijn motto is en blijft nog steeds : dat er niets voor niets is, dus dat daar steeds een geldkaart aanhangt die vroeg of laat te voorschijn komt.

De bedoeling van gratis gepensioneerden was anders voorzien, zij zouden hun kinderen en kleinkinderen meenemen op de bus en zo zou de bus het rendabelste vervoermiddel worden, het is jammer genoeg een illusie.

De enige bedoeling was om zich populair te maken en stemmen ronselen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Daar is hij dan blijkbaar in gelukt. Maar de verantwoordelijkheid nemen voor datgene wat hij gedaan heeft , stond blijkbaar niet in zijn woordenboek.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  9 april 2015, 00:35:13
Daar is hij dan blijkbaar in gelukt. Maar de verantwoordelijkheid nemen voor datgene wat hij gedaan heeft , stond blijkbaar niet in zijn woordenboek.

Opletten daarmee want je had, Strauss-Kahn, Jos Ghysen en nu Stevaert.

Mathieu

En het was blijkbaar alle drie met dezelfde bedoeling.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 april 2015, 02:29:22
En het was blijkbaar alle drie met dezelfde bedoeling.

"Het vlees is zwak!"

Mathieu

Bij sommigen dan zelfs super zwak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 13 april 2015, 14:35:51
Bij sommigen dan zelfs super zwak.

Bepaalde onderdelen van de bijbel worden verkeerd begrepen zoals " Ga en vermenigvuldig". :biggrinumbrella1:

proske

Citaat van: Micmac op 13 april 2015, 22:43:11
Citaat van: Mathieu op 13 april 2015, 14:35:51
Bij sommigen dan zelfs super zwak.

Bepaalde onderdelen van de bijbel worden verkeerd begrepen zoals " Ga en vermenigvuldig". :biggrinumbrella1:

  Als de nood het hoogst is , beter het voorbeeld van Onan volgen .  :LOL:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Citaat van: Micmac op 13 april 2015, 22:43:11
Citaat van: Mathieu op 13 april 2015, 14:35:51
Bij sommigen dan zelfs super zwak.

Bepaalde onderdelen van de bijbel worden verkeerd begrepen zoals " Ga en vermenigvuldig". :biggrinumbrella1:

Was dat niet : vermenigvuldig u en ga?????? of hebben zij dat zo begrepen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Ben aan het wachten op een n ieuwe batterij. Wagen startte niet meer en bij doormeting gaf ze nog 1.6 V. Dacht eerst toen die niet startte aan de steenmarter, maar die heb ik al een hele toer hier niet meer gezien en bij controle van de bekabeling was alles nog intact. Dus mijn privé garagist maar op pad gestuurd om een nieuwe te gaan halen met de melding dat hij niet met een prul huiswaarts moest keren. Ik wil binnen enkele maanden niet staan zoals vandaag. Maar van de andere kant mag ik niet klagen volgens mij : ze heeft het 6.5 jaar uitgehouden en 206.000 km.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 april 2015, 15:01:01
Ben aan het wachten op een n ieuwe batterij. Wagen startte niet meer en bij doormeting gaf ze nog 1.6 V. Dacht eerst toen die niet startte aan de steenmarter, maar die heb ik al een hele toer hier niet meer gezien en bij controle van de bekabeling was alles nog intact. Dus mijn privé garagist maar op pad gestuurd om een nieuwe te gaan halen met de melding dat hij niet met een prul huiswaarts moest keren. Ik wil binnen enkele maanden niet staan zoals vandaag. Maar van de andere kant mag ik niet klagen volgens mij : ze heeft het 6.5 jaar uitgehouden en 206.000 km.

Ik gooi de batterij weg na vijf jaar, kapot of niet.

Mathieu

Aan de eerste was zo wie zo niets aan. Zaterdag nog diverse keren, op verschillende plaatsen gestart, en niets ondervonden. Zondag zijn onze plannen niet door gegaan en heeft de auto dus altijd stil gestaan en vanmorgen niets meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 april 2015, 23:39:27
Aan de eerste was zo wie zo niets aan. Zaterdag nog diverse keren, op verschillende plaatsen gestart, en niets ondervonden. Zondag zijn onze plannen niet door gegaan en heeft de auto dus altijd stil gestaan en vanmorgen niets meer.

Als er cellen kapot zijn is het rap gedaan met een batterij, de oude auto's hadden een voltmeter op het dashbord staan maar men laat dat allemaal weg in die moderne auto's.

Micmac


Mathieu

Is daar wel een aangekomen?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.