Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Micmac je zaak klopt niet, want ik heb geen van beide.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 februari 2015, 16:48:23
Micmac je zaak klopt niet, want ik heb geen van beide.

Zou jij dan de enige Belg zijn zonder  ??? :oops:

Koter

Dan ben ik de tweede Belg zonder.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik ben in het bezit van een Gps, een laptop en een GSM ( voor oudere mensen) en ik voel me er wonderwel bij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 februari 2015, 00:43:47
Ik ben in het bezit van een Gps, een laptop en een GSM ( voor oudere mensen) en ik voel me er wonderwel bij.

Eigenlijk is een laptop beter dan een tablet, je ergert je aan de traagheid en de mogelijkheden van werken zijn zwaar beperkt.

Mathieu

Heb mijn vaste pc zelfs afgedankt ( was versleten ) een grote laptop gekocht met maar 750 gb geheugen en na 5jaar is dat nog steeds niet voor de helft gevuld. Je kan er juist zoveel mee als met een vast, zou zeggen nog meer. je kan dat ding overal mee naar toe nemen, en met dat draadloze gedoe werkt het overal.

Behalve op sommige campings aan de kust, moet je apart betalen. Maar dat is dan ook weer niet zoveel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Koter op 22 februari 2015, 22:30:46
Dan ben ik de tweede Belg zonder.

en ik de derde
ik ben nog steeds van mening dat een telefoon dient om te bellen punt uit !!!!

Mathieu

Ik heb er dan wel eentje in mijn zakken zitten. Heb daar dus geen abonnement inzitten. betalen wat je verbruikt heet dat. Moet daar maandelijks ongeveer 5 € voor betalen. Enkel als we op verlof zijn kan dat al eens een hoger cijfer opleveren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 februari 2015, 18:51:13
Ik heb er dan wel eentje in mijn zakken zitten. Heb daar dus geen abonnement inzitten. betalen wat je verbruikt heet dat. Moet daar maandelijks ongeveer 5 € voor betalen. Enkel als we op verlof zijn kan dat al eens een hoger cijfer opleveren.

Wel opletten want Mobistar is overgenomen door Telenet, en hoelang dat best deal abonnement (zonder abonement) nog gaat duren weet ik niet.

Mathieu

Dat is juist, wanneer dat wordt opgedoekt zien we wel verder.

Je weet het op de duur toch niet meer; of we gaan het super deftig uitdrukken : de kat kan door het bos haar eigen jongen niet meer zien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hier is een Turkse winkel en Kebab zaak : die heeft weer een andere provider. Internet, tf, gsm en tv voorde ronde som van 38 €. En bellen naar alle nummers, gsm en vaste voor dezelfde prijs, enkel naar Turkije is betalend. Heeft de naam gezegd maar ben dat weer vergeten : het was geen bekende naam, maar in ons land in bedrijf. Ga daar toch nog eens achter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 februari 2015, 22:51:20
Hier is een Turkse winkel en Kebab zaak : die heeft weer een andere provider. Internet, tf, gsm en tv voorde ronde som van 38 €. En bellen naar alle nummers, gsm en vaste voor dezelfde prijs, enkel naar Turkije is betalend. Heeft de naam gezegd maar ben dat weer vergeten : het was geen bekende naam, maar in ons land in bedrijf. Ga daar toch nog eens achter.

Bij Essent gas en electriciteit is dat ook zo die betalen veel minder dan bij Electrabel of Luminus.

Mathieu

Maar het eindresultaat is dan nog steeds dat we elk jaar meer mogen betalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 februari 2015, 18:15:26
Maar het eindresultaat is dan nog steeds dat we elk jaar meer mogen betalen.

Zoals de zorgverzekerings-collecte van de vlaamse overheid, ze verdubbelen de prijs gewoon en elke inwoner boven de 25 moet betalen of 250 euro boete, de Mafia is vriendelijker.

xofie

Citaat van: Micmac op 25 februari 2015, 19:54:24
Citaat van: Mathieu op 25 februari 2015, 18:15:26
Maar het eindresultaat is dan nog steeds dat we elk jaar meer mogen betalen.

Zoals de zorgverzekerings-collecte van de vlaamse overheid, ze verdubbelen de prijs gewoon en elke inwoner boven de 25 moet betalen of 250 euro boete, de Mafia is vriendelijker.

zelfs al je uitgeschreven bent uit Belgïe moet je nog betalen !!!!!