Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Zoals met de zelfrijdende auto's.
Tegenwoordig rijden jongeren meestal met oortjes in al SMS' ent en zonder handen met de fiets. Blijkbaar zijn er ook een massa aan het telefoneren terwijl ze 120 rijden, of dames die zich aan dezelfde snelheid maquilleren, of vrachtwagenchauffeur  die hun gazet lezen.  Ik vermoed dat de zelfrijdende auto inspeelt op die trent.  Goe gezien van de industrie maar spijtig voor MicMac. :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Zou zo een zelf rijdende wagen nog niet eens willen, zou me gewoon dood vervelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 16 februari 2015, 19:33:49
Zou zo een zelf rijdende wagen nog niet eens willen, zou me gewoon dood vervelen.

ik vind dat wel prachtig, want mijne vent vind toch dat er niemand beter kan rijden dan hij, heb 30 jaar gereden zonder ongelukken evengoed vind hij dat ik niet kan rijden

Flurk

Citaat van: xofie op 16 februari 2015, 21:56:44
Citaat van: Mathieu op 16 februari 2015, 19:33:49
Zou zo een zelf rijdende wagen nog niet eens willen, zou me gewoon dood vervelen.

ik vind dat wel prachtig, want mijne vent vind toch dat er niemand beter kan rijden dan hij, heb 30 jaar gereden zonder ongelukken evengoed vind hij dat ik niet kan rijden
De anderen hebben misschien gezien "hoe" je reed en zijn driedubbel voorzichtig geweest . :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: xofie op 16 februari 2015, 21:56:44
Citaat van: Mathieu op 16 februari 2015, 19:33:49
Zou zo een zelf rijdende wagen nog niet eens willen, zou me gewoon dood vervelen.

ik vind dat wel prachtig, want mijne vent vind toch dat er niemand beter kan rijden dan hij, heb 30 jaar gereden zonder ongelukken evengoed vind hij dat ik niet kan rijden

Zou hem nog durven gelijk geven want Fieke kan toch niet aan mij. :LOL: :LOL: :LOL:

xofie


Micmac


Mathieu

En ik dacht dat Fieke steeds de kalmte in hoogst eigen persoon was......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 17 februari 2015, 22:45:08
En ik dacht dat Fieke steeds de kalmte in hoogst eigen persoon was......

Ze heeft veel te veel Paella-pannen om te kloppen. :LOL: :LOL: :LOL:

Mathieu

Arme Danny, zou doie dan werkelijk ziek geweest zijn toen hij enkele dagen in bed gelegen heeft, of was het de andere oorzaak????????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

de dag dat ik werkelijk met pannen ga kloppen dan houdt hij het hier voor gezien denk ik

Micmac

Citaat van: xofie op 18 februari 2015, 20:13:40
de dag dat ik werkelijk met pannen ga kloppen dan houdt hij het hier voor gezien denk ik

Kippetje content ventje ook content zoals deze, een kok plukt een kip en stopt ze in de pan, maar hij vergeet het vuur onder de pan aan te steken.
Na een kwartier komt de kip naar de kok gewandeld en zegt boos: 'Zeg, ofwel geef je mij mijn veren terug ofwel je steek het vuur aan. Ik bevries van de kou!'

Mathieu

Citaat van: xofie op 18 februari 2015, 20:13:40
de dag dat ik werkelijk met pannen ga kloppen dan houdt hij het hier voor gezien denk ik

Zou hij terug naar het koude Belgie willen komen misschien??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 februari 2015, 00:30:30
Citaat van: xofie op 18 februari 2015, 20:13:40
de dag dat ik werkelijk met pannen ga kloppen dan houdt hij het hier voor gezien denk ik

Zou hij terug naar het koude Belgie willen komen misschien??????

dat zeker niet

Micmac

Iedereen heeft wel een "Ipad" of "Tablet" maar ken je het toestel ook volledig, zie hieronder een voorbeeld.

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150221_01541671/kan-jij-deze-trucs-met-je-ipad