Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 25 januari 2015, 20:58:04
Hoe noemen ze dat ook weer zo mooi : Voetbal moet een feest zijn.

Als je die van Standard bekijkt heb ik toch mijn bedenkingen. Mag er gebeurt zijn wat wil, zo iets doet een normaal mens toch niet, hoofden vol zaagmeel of wat...............

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150125_01492383/standard-choqueert-met-onthoofding-defour

zoiets kan niet....de straf wat ik hierover zou uitspreken ...wel degenen wat dat spandoek gemaakt hebben 5 jaar op geen enkel voetbalplein meer toelaten, de wedstrijd herspelen en ja 1 jaar fluitverbod voor de scheidsrechter

Mathieu

Juist Jerryke, maar de scheidsrechter ben ik niet helemaal mee akkoord. Goed het is in het reglement voorzien dat hij dan de wedstrijd kan stil leggen. Maar wat was er dan gebeurd : ik wil er niet eens aan denken wat een ravage dat het dan geweest was, om nog maar te zwijgen van de gekwetsten die er dan gevallen waren ( om het nog zacht uit te drukken.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 26 januari 2015, 16:49:26
Juist Jerryke, maar de scheidsrechter ben ik niet helemaal mee akkoord. Goed het is in het reglement voorzien dat hij dan de wedstrijd kan stil leggen. Maar wat was er dan gebeurd : ik wil er niet eens aan denken wat een ravage dat het dan geweest was, om nog maar te zwijgen van de gekwetsten die er dan gevallen waren ( om het nog zacht uit te drukken.)
Laat me eerst zeggen dat ik helemaal GEEN Defour fan ben
De scheids had eerst en vooral de wedstrijd moeten stilleggen en dat spandoek moeten laten verwijderen of zelfs de wedstrijd niet mogen laten aanvangen, want dat was al provocerend...Ciman moest een rode kaart krijgen en geen gele en daarbij weet iedereen dat deze scheids een boontje voor de Rouches heeft....dus voor mij geen eerlijk fluitspel en niet waardig om zo een wedstrijd te leiden ( en dat weet de bond ook en die hadden hem voor deze wedstrijd ook niet mogen aanduiden)

Micmac

Ge ziet direct dat Jerryke vol scheidsrechters bloed zit, ja manneke's.

xofie

Citaat van: Flurk op 26 januari 2015, 02:29:35
Ik heb met sommige sporten en in het bijzonder met voetbal wel een probleem (sorry Jerryke, ik heb het over de grote clubs). Ik heb er moeite mee dat daar overal massa's politie moet voor opgetrommeld worden die dus moeten betaald worden met belastinggeld van iedereen terwijl de enorme opbrengsten naar de bonden en de spelers gaan.
Ik vind dat de bonden en de clubs zouden moeten opdraaien voor kosten en niet de modale burger. BV privébewakingsfirma's inhuren.

groot gelijk, ben ik het volkomen mee eens

Mathieu

Citaat van: jerryke op 26 januari 2015, 19:16:46
Citaat van: Mathieu op 26 januari 2015, 16:49:26
Juist Jerryke, maar de scheidsrechter ben ik niet helemaal mee akkoord. Goed het is in het reglement voorzien dat hij dan de wedstrijd kan stil leggen. Maar wat was er dan gebeurd : ik wil er niet eens aan denken wat een ravage dat het dan geweest was, om nog maar te zwijgen van de gekwetsten die er dan gevallen waren ( om het nog zacht uit te drukken.)
Laat me eerst zeggen dat ik helemaal GEEN Defour fan ben
De scheids had eerst en vooral de wedstrijd moeten stilleggen en dat spandoek moeten laten verwijderen of zelfs de wedstrijd niet mogen laten aanvangen, want dat was al provocerend...Ciman moest een rode kaart krijgen en geen gele en daarbij weet iedereen dat deze scheids een boontje voor de Rouches heeft....dus voor mij geen eerlijk fluitspel en niet waardig om zo een wedstrijd te leiden ( en dat weet de bond ook en die hadden hem voor deze wedstrijd ook niet mogen aanduiden)

Het zoveelste bewijs dat mijn gezegde altijd weeral uitkomt : die van de voetbal boven aan de top ( zowel de bond als de beslissingnemende personen wat de scheidsrechters aangaat) is één maffiabende die denkt dat ze zich alles kunnen permitteren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 26 januari 2015, 22:56:59
Citaat van: jerryke op 26 januari 2015, 19:16:46
Citaat van: Mathieu op 26 januari 2015, 16:49:26
Juist Jerryke, maar de scheidsrechter ben ik niet helemaal mee akkoord. Goed het is in het reglement voorzien dat hij dan de wedstrijd kan stil leggen. Maar wat was er dan gebeurd : ik wil er niet eens aan denken wat een ravage dat het dan geweest was, om nog maar te zwijgen van de gekwetsten die er dan gevallen waren ( om het nog zacht uit te drukken.)
Laat me eerst zeggen dat ik helemaal GEEN Defour fan ben
De scheids had eerst en vooral de wedstrijd moeten stilleggen en dat spandoek moeten laten verwijderen of zelfs de wedstrijd niet mogen laten aanvangen, want dat was al provocerend...Ciman moest een rode kaart krijgen en geen gele en daarbij weet iedereen dat deze scheids een boontje voor de Rouches heeft....dus voor mij geen eerlijk fluitspel en niet waardig om zo een wedstrijd te leiden ( en dat weet de bond ook en die hadden hem voor deze wedstrijd ook niet mogen aanduiden)

Het zoveelste bewijs dat mijn gezegde altijd weeral uitkomt : die van de voetbal boven aan de top ( zowel de bond als de beslissingnemende personen wat de scheidsrechters aangaat) is één maffiabende die denkt dat ze zich alles kunnen permitteren.

ze denken het niet alleen ze doen het gewoon

Mathieu

En daar is al zoveel commentaar op gekomen en ze blijven gewoon verder doen>. En dan durft die kerel die daar " vergeten was van een volledig hotel af te zeggen " nog commentaar te komen geven op de tv. Zo zie je maar die schamen zich gewoon voor niets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 27 januari 2015, 02:59:58
En daar is al zoveel commentaar op gekomen en ze blijven gewoon verder doen>. En dan durft die kerel die daar " vergeten was van een volledig hotel af te zeggen " nog commentaar te komen geven op de tv. Zo zie je maar die schamen zich gewoon voor niets.
Maat van het moment dat ge uw saldo op de bank schrijft met 8 nullen zijt ge de schaamte al lang voorbij.....

Micmac

Citaat van: Flurk op 27 januari 2015, 21:27:17
Citaat van: Mathieu op 27 januari 2015, 02:59:58
En daar is al zoveel commentaar op gekomen en ze blijven gewoon verder doen>. En dan durft die kerel die daar " vergeten was van een volledig hotel af te zeggen " nog commentaar te komen geven op de tv. Zo zie je maar die schamen zich gewoon voor niets.
Maat van het moment dat ge uw saldo op de bank schrijft met 8 nullen zijt ge de schaamte al lang voorbij.....

En die acht nullen zijn ook nog extra gesponsord met belastingsgeld, ja jan met de pet betaald ook die onrechtvaardige overbetaalde luxe.

Mathieu

We zullen er nooit iets aan kunnen veranderen en moeten de last maar dragen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 januari 2015, 00:19:25
We zullen er nooit iets aan kunnen veranderen en moeten de last maar dragen.

Mathieu, je moet eerste minister worden en deze onrechtvaardigheid rechtzetten, voetballers zijn spelers en spelen is niet werken, dus is het een hobby die zwaar overbetaald is en alleen met de juiste premier kan rechtgezet worden en het liefst deze eeuw.

Mathieu

Heb het altijd geweten dat ik het verkeerde beroep gekozen, heb en nu hoor ik het eens van een ander. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ontspanningsoefening baart kunst en lenigheid, het probleem van een kort leven is vastroesten in een luie zetel, doch dit manneke toont hoe lenig een man kan zijn, hij speelt voor kikker.

http://sorisomail.com/partilha/100280.html

xofie

Citaat van: Micmac op  4 februari 2015, 23:11:38
Ontspanningsoefening baart kunst en lenigheid, het probleem van een kort leven is vastroesten in een luie zetel, doch dit manneke toont hoe lenig een man kan zijn, hij speelt voor kikker.

http://sorisomail.com/partilha/100280.html

ongelooflijk !!!!!!!!!!!!!!