Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Koter op 28 december 2014, 18:17:31
Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:58:09
Zo iemand als  "Jean-Marie Louis Dedecker", kan makkelijk zijn partij veranderen in "De Anti-Belastings-Partij", en makkelijk 2 tot 3 miljoen stemmen halen, want het moet anders, het is onmogelijk zoals het nu is.

Dat haalt JM Dedecker nooit.

Hij zal het achterste van zijn tong moeten laten zien, maar dit is zijn enige kans.

Koter

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 19:17:59
Citaat van: Koter op 28 december 2014, 18:17:31
Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:58:09
Zo iemand als  "Jean-Marie Louis Dedecker", kan makkelijk zijn partij veranderen in "De Anti-Belastings-Partij", en makkelijk 2 tot 3 miljoen stemmen halen, want het moet anders, het is onmogelijk zoals het nu is.

Dat haalt JM Dedecker nooit.

Hij zal het achterste van zijn tong moeten laten zien, maar dit is zijn enige kans.

Dat geloof je zelf toch niet Micmac? En denk jij dan dat JM die onbaatzuchtige politicus is?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Ik zou alleen willen weten hoeveel weken deze regering nog nodig heeft om te vallen.

Koter

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 19:29:44
Ik zou alleen willen weten hoeveel weken deze regering nog nodig heeft om te vallen.

Wil jij die rode dievenbende weer aan het bewind?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:26:39
Je moet het anders bekijken, in alle landen van de gemeenschap heb je geen koninkrijk nodig wegens overbodig.
Je hebt per land slechts één regering nodig van zeven leden.
Alle wetten worden door Europa beslist en zijn voor elk land hetzelfde.

Maar door allerlei stommiteiten geraakt men daar niet snel genoeg, nu kost die achterstand ons handenvol geld.
De Senaat moest al vijf jaar verdwenen zijn.
De Duitse verkeerswet moet in heel Europa van kracht worden, doch enkel Nederland past één regel aan (autowegen deels 130 km/h).

De politiekers vrezen voor hun overbetaalde job.
De politiekers moeten minimum halveren er is 50% teveel.
De politiekers moeten hun lonen aanpassen aan menselijke lonen en niet overbetaald zoals de Goden.
De politiekers moeten . . . . .

Je kan zo eindeloos het verkeerde aanhalen maar iemand moet opstaan en deze dingen hard maken willen we naar een eerlijke wereld waar iedereen elkaar durft in de ogen kijken zonder blozen. :smil414ae0fb30e96:
Ik stem de volgende keer voor u.................. :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 28 december 2014, 20:39:05
Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:26:39
Je moet het anders bekijken, in alle landen van de gemeenschap heb je geen koninkrijk nodig wegens overbodig.
Je hebt per land slechts één regering nodig van zeven leden.
Alle wetten worden door Europa beslist en zijn voor elk land hetzelfde.

Maar door allerlei stommiteiten geraakt men daar niet snel genoeg, nu kost die achterstand ons handenvol geld.
De Senaat moest al vijf jaar verdwenen zijn.
De Duitse verkeerswet moet in heel Europa van kracht worden, doch enkel Nederland past één regel aan (autowegen deels 130 km/h).

De politiekers vrezen voor hun overbetaalde job.
De politiekers moeten minimum halveren er is 50% teveel.
De politiekers moeten hun lonen aanpassen aan menselijke lonen en niet overbetaald zoals de Goden.
De politiekers moeten . . . . .

Je kan zo eindeloos het verkeerde aanhalen maar iemand moet opstaan en deze dingen hard maken willen we naar een eerlijke wereld waar iedereen elkaar durft in de ogen kijken zonder blozen. :smil414ae0fb30e96:
Ik stem de volgende keer voor u.................. :4_1_72:

Da's prima want ik was graag Minister van buitenlandse zaken geweest, je weet wel met die eeuwig durende gratis snoepreisjes, alles gratis en alle verplaatsingen betaald en auto met chauffeur en als ik er genoeg van heb word ik nog vier jaar doorbetaald en 90 % belastingsvrij, wat zou je nog meer willen.

Micmac

Citaat van: Koter op 28 december 2014, 20:38:16
Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 19:29:44
Ik zou alleen willen weten hoeveel weken deze regering nog nodig heeft om te vallen.

Wil jij die rode dievenbende weer aan het bewind?

Nee, JM als Premier van Belgiksken

xofie

ik ben kontent met één jaar de wedde van een minister, is dat zoveel gevraagd ?? ?? ??

Micmac

Citaat van: xofie op 28 december 2014, 21:33:21
ik ben kontent met één jaar de wedde van een minister, is dat zoveel gevraagd ?? ?? ??

Het wettelijk loon is maar  212.000 euro (geïndexeerd), je gaat er niet ver mee springen Fieke.

xofie

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 21:43:25
Citaat van: xofie op 28 december 2014, 21:33:21
ik ben kontent met één jaar de wedde van een minister, is dat zoveel gevraagd ?? ?? ??

Het wettelijk loon is maar  212.000 euro (geïndexeerd), je gaat er niet ver mee springen Fieke.

aan wie kan ik mijn rekeningnummer doorgeven ?? ?? ??

Micmac

De Voorzitter van de Kamer van Volksvertegenwoordigers zeker, of zou dat door een secretaresse gedaan worden  ??? .

xofie

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 21:50:43
De Voorzitter van de Kamer van Volksvertegenwoordigers zeker, of zou dat door een secretaresse gedaan worden  ??? .

moet ik dan mijn mini rokje aantrekken  :lachrol:

Micmac

Je moet eerst met volle hand de eed afleggen. :biggrinumbrella1: :LOL:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

proske

Citaat van: Micmac op 29 december 2014, 00:14:07
Je moet eerst met volle hand de eed afleggen. :biggrinumbrella1: :LOL:

En dan oep zen bakkes slagen . Dan krijg je zeker een paar jaar kost en inwoon op kosten van de belastingbetaler . :pan_kloppen:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 20:46:43
Citaat van: Flurk op 28 december 2014, 20:39:05
Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:26:39
Je moet het anders bekijken, in alle landen van de gemeenschap heb je geen koninkrijk nodig wegens overbodig.
Je hebt per land slechts één regering nodig van zeven leden.
Alle wetten worden door Europa beslist en zijn voor elk land hetzelfde.

Maar door allerlei stommiteiten geraakt men daar niet snel genoeg, nu kost die achterstand ons handenvol geld.
De Senaat moest al vijf jaar verdwenen zijn.
De Duitse verkeerswet moet in heel Europa van kracht worden, doch enkel Nederland past één regel aan (autowegen deels 130 km/h).

De politiekers vrezen voor hun overbetaalde job.
De politiekers moeten minimum halveren er is 50% teveel.
De politiekers moeten hun lonen aanpassen aan menselijke lonen en niet overbetaald zoals de Goden.
De politiekers moeten . . . . .

Je kan zo eindeloos het verkeerde aanhalen maar iemand moet opstaan en deze dingen hard maken willen we naar een eerlijke wereld waar iedereen elkaar durft in de ogen kijken zonder blozen. :smil414ae0fb30e96:
Ik stem de volgende keer voor u.................. :4_1_72:

Da's prima want ik was graag Minister van buitenlandse zaken geweest, je weet wel met  en alle verplaatsingen betaald en auto met chauffeur en als ik er genoeg van heb word ik nog vier jaar doorbetaald en 90 % belastingsvrij, wat zou je nog meer willen.die eeuwig durende gratis snoepreisjes, alles gratis
Die heb je als VIP nu toch ook al MicMac.  :denken: