Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

De reuzemoppen stoppen niet meer, ik val van de ene verbazing in de andere, zoals deze kerstmarkt. :biggrinumbrella1:


Kerstwandeling in het duister met gezellige kerstmarkt

Kerstmarkten Kerstwandeling in het duister met gezellige kerstmarkt


Laat je tijdens deze avondwandeling van zo'n 7 km onderdompelen in de prachtige natuur en de
sfeervolle verlichting die de omgeving extra in de verf zet. Onderweg kan je je verwarmen aan de
leuke animatie en op de tussenstops. Na de wandeling kan je op de parking van vc De Kruierie
nog nagenieten op de gezellige kerstmarkt met kraampjes van lokale verenigingen met aangepaste animatie, muziek, drank en hapjes.
Verwacht aantal kramen:10


Waar:Vrijetijdscentrum de KruierieBevrijdingsstraat 12490 Balen

Flurk

Citaat van: Micmac op 26 december 2014, 14:32:35
Citaat van: Flurk op 26 december 2014, 12:57:45
Citaat van: Micmac op 25 december 2014, 23:20:35
Citaat van: Mathieu op 25 december 2014, 12:15:52
Zo rijk ben ik nog niet.

Een tablet moet kunnen werken zonder het internet, je hebt niet overal internet maar voor de satelliet ben je overal vindbaar, je kan via de coördinaten voor de breedte- en lengtegraad altijd de weg vinden zelfs midden op zee of in de Sahara.
[/b]
Ammai dat meent ge niet. Ik zou dat wel kunnen gebruiken want ik ben ooit nekeer 3 straten van huis geweest en ik vond de weg niet meer terug. :kater: :schaterlach:

Dat is een andere oorzaak, je moet af en toe je gedachten loslaten, Zen en Joga helpen daarbij.
Een helpende arm van een stevige  buurman die uitgestuurd was door een ongeruste eega ook. Met Zen en Joga was ik vermoedelijk in de Leuvense Vaart gesukkeld of nog onderweg. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op 26 december 2014, 20:01:04
Citaat van: Micmac op 26 december 2014, 14:32:35
Citaat van: Flurk op 26 december 2014, 12:57:45
Citaat van: Micmac op 25 december 2014, 23:20:35
Citaat van: Mathieu op 25 december 2014, 12:15:52
Zo rijk ben ik nog niet.

Een tablet moet kunnen werken zonder het internet, je hebt niet overal internet maar voor de satelliet ben je overal vindbaar, je kan via de coördinaten voor de breedte- en lengtegraad altijd de weg vinden zelfs midden op zee of in de Sahara.
[/b]
Ammai dat meent ge niet. Ik zou dat wel kunnen gebruiken want ik ben ooit nekeer 3 straten van huis geweest en ik vond de weg niet meer terug. :kater: :schaterlach:

Dat is een andere oorzaak, je moet af en toe je gedachten loslaten, Zen en Joga helpen daarbij.
Een helpende arm van een stevige  buurman die uitgestuurd was door een ongeruste eega ook. Met Zen en Joga was ik vermoedelijk in de Leuvense Vaart gesukkeld of nog onderweg. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:


oei teveel kapellekens gezien dus  :Tasty: :Tasty: :Tasty:

proske

Citaat van: Micmac op 26 december 2014, 14:34:51
De reuzemoppen stoppen niet meer, ik val van de ene verbazing in de andere, zoals deze kerstmarkt. :biggrinumbrella1:


Kerstwandeling in het duister met gezellige kerstmarkt

Kerstmarkten Kerstwandeling in het duister met gezellige kerstmarkt


Laat je tijdens deze avondwandeling van zo'n 7 km onderdompelen in de prachtige natuur en de
sfeervolle verlichting die de omgeving extra in de verf zet. Onderweg kan je je verwarmen aan de
leuke animatie en op de tussenstops. Na de wandeling kan je op de parking van vc De Kruierie
nog nagenieten op de gezellige kerstmarkt met kraampjes van lokale verenigingen met aangepaste animatie, muziek, drank en hapjes.
Verwacht aantal kramen:10


Waar:Vrijetijdscentrum de KruierieBevrijdingsstraat 12490 Balen

Ik weet het . Zo ne slimme ben ik niet . Maar waar hier de "MOP" zit ??????????? Sorry . :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op 26 december 2014, 22:38:06
Citaat van: Micmac op 26 december 2014, 14:34:51
De reuzemoppen stoppen niet meer, ik val van de ene verbazing in de andere, zoals deze kerstmarkt. :biggrinumbrella1:


Kerstwandeling in het duister met gezellige kerstmarkt

Kerstmarkten Kerstwandeling in het duister met gezellige kerstmarkt


Laat je tijdens deze avondwandeling van zo'n 7 km onderdompelen in de prachtige natuur en de
sfeervolle verlichting die de omgeving extra in de verf zet. Onderweg kan je je verwarmen aan de
leuke animatie en op de tussenstops. Na de wandeling kan je op de parking van vc De Kruierie
nog nagenieten op de gezellige kerstmarkt met kraampjes van lokale verenigingen met aangepaste animatie, muziek, drank en hapjes.
Verwacht aantal kramen:10


Waar:Vrijetijdscentrum de KruierieBevrijdingsstraat 12490 Balen

Ik weet het . Zo ne slimme ben ik niet . Maar waar hier de "MOP" zit ??????????? Sorry . :denken:

Op een afstand van zeven kilometer zijn er tien kraampjes , een normale kerstmarkt heeft op vijfhonderd meter 200 kraampjes staan.

Micmac

Litouwen treedt toe tot eurozone

Litouwen treedt op 1 januari toe tot de eurozone.
De groep EU-lidstaten die met de euro betaalt, breidt zo uit tot negentien landen, op een totaal van 28 Europese lidstaten.
Tot 31 december is de litas nog de officiële munt van Litouwen.
Vanaf 1 januari wordt dat de euro.

Dus nog zo'n zorgenkind erbij.

xofie

Citaat van: Micmac op 27 december 2014, 21:58:08
Litouwen treedt toe tot eurozone

Litouwen treedt op 1 januari toe tot de eurozone.
De groep EU-lidstaten die met de euro betaalt, breidt zo uit tot negentien landen, op een totaal van 28 Europese lidstaten.
Tot 31 december is de litas nog de officiële munt van Litouwen.
Vanaf 1 januari wordt dat de euro.

Dus nog zo'n zorgenkind erbij.


hoe is het in godsnaam mogelijk ....................

Koter

Citaat van: xofie op 28 december 2014, 00:59:33
Citaat van: Micmac op 27 december 2014, 21:58:08
Litouwen treedt toe tot eurozone

Litouwen treedt op 1 januari toe tot de eurozone.
De groep EU-lidstaten die met de euro betaalt, breidt zo uit tot negentien landen, op een totaal van 28 Europese lidstaten.
Tot 31 december is de litas nog de officiële munt van Litouwen.
Vanaf 1 januari wordt dat de euro.

Dus nog zo'n zorgenkind erbij.


hoe is het in godsnaam mogelijk ....................

Ik blijf er bij. Vroeger hadden we de Benelux en daar hadden we Duitsland en Frankrijk moeten bij halen en de rest er buiten laten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 28 december 2014, 01:02:55
Citaat van: xofie op 28 december 2014, 00:59:33
Citaat van: Micmac op 27 december 2014, 21:58:08
Litouwen treedt toe tot eurozone

Litouwen treedt op 1 januari toe tot de eurozone.
De groep EU-lidstaten die met de euro betaalt, breidt zo uit tot negentien landen, op een totaal van 28 Europese lidstaten.
Tot 31 december is de litas nog de officiële munt van Litouwen.
Vanaf 1 januari wordt dat de euro.

Dus nog zo'n zorgenkind erbij.


hoe is het in godsnaam mogelijk ....................

Ik blijf er bij. Vroeger hadden we de Benelux en daar hadden we Duitsland en Frankrijk moeten bij halen en de rest er buiten laten.

misschien kon engeland er ook nog bij .............

Micmac

Citaat van: xofie op 28 december 2014, 02:07:50
Citaat van: Koter op 28 december 2014, 01:02:55
Citaat van: xofie op 28 december 2014, 00:59:33
Citaat van: Micmac op 27 december 2014, 21:58:08
Litouwen treedt toe tot eurozone

Litouwen treedt op 1 januari toe tot de eurozone.
De groep EU-lidstaten die met de euro betaalt, breidt zo uit tot negentien landen, op een totaal van 28 Europese lidstaten.
Tot 31 december is de litas nog de officiële munt van Litouwen.
Vanaf 1 januari wordt dat de euro.

Dus nog zo'n zorgenkind erbij.


hoe is het in godsnaam mogelijk ....................

Ik blijf er bij. Vroeger hadden we de Benelux en daar hadden we Duitsland en Frankrijk moeten bij halen en de rest er buiten laten.

misschien kon engeland er ook nog bij .............


David Cameron is de meest arrogante zak van de wereld, hij wil de bijdrage aan Europa zelfs niet betalen, hij slingerde de Belgische Europese premier alle verwijten naar zijn hoofd, die zijn niet in staat tot een fatsoenlijk gesprek, het lijken wel kanibalen en horen niet thuis in de westerse samenleving.

Koter

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 15:53:21
Citaat van: xofie op 28 december 2014, 02:07:50
Citaat van: Koter op 28 december 2014, 01:02:55
Citaat van: xofie op 28 december 2014, 00:59:33
Citaat van: Micmac op 27 december 2014, 21:58:08
Litouwen treedt toe tot eurozone

Litouwen treedt op 1 januari toe tot de eurozone.
De groep EU-lidstaten die met de euro betaalt, breidt zo uit tot negentien landen, op een totaal van 28 Europese lidstaten.
Tot 31 december is de litas nog de officiële munt van Litouwen.
Vanaf 1 januari wordt dat de euro.

Dus nog zo'n zorgenkind erbij.


hoe is het in godsnaam mogelijk ....................

Ik blijf er bij. Vroeger hadden we de Benelux en daar hadden we Duitsland en Frankrijk moeten bij halen en de rest er buiten laten.

misschien kon engeland er ook nog bij .............


David Cameron is de meest arrogante zak van de wereld, hij wil de bijdrage aan Europa zelfs niet betalen, hij slingerde de Belgische Europese premier alle verwijten naar zijn hoofd, die zijn niet in staat tot een fatsoenlijk gesprek, het lijken wel kanibalen en horen niet thuis in de westerse samenleving.

Ik geef Cameron groot gelijk. Die hele Europese unie is èèn geldverslindend monster waar alleen de straatarme landen wat aan hebben, de rest moet maar betalen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Je moet het anders bekijken, in alle landen van de gemeenschap heb je geen koninkrijk nodig wegens overbodig.
Je hebt per land slechts één regering nodig van zeven leden.
Alle wetten worden door Europa beslist en zijn voor elk land hetzelfde.

Maar door allerlei stommiteiten geraakt men daar niet snel genoeg, nu kost die achterstand ons handenvol geld.
De Senaat moest al vijf jaar verdwenen zijn.
De Duitse verkeerswet moet in heel Europa van kracht worden, doch enkel Nederland past één regel aan (autowegen deels 130 km/h).

De politiekers vrezen voor hun overbetaalde job.
De politiekers moeten minimum halveren er is 50% teveel.
De politiekers moeten hun lonen aanpassen aan menselijke lonen en niet overbetaald zoals de Goden.
De politiekers moeten . . . . .

Je kan zo eindeloos het verkeerde aanhalen maar iemand moet opstaan en deze dingen hard maken willen we naar een eerlijke wereld waar iedereen elkaar durft in de ogen kijken zonder blozen. :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:26:39
Je moet het anders bekijken, in alle landen van de gemeenschap heb je geen koninkrijk nodig wegens overbodig.
Je hebt per land slechts één regering nodig van zeven leden.
Alle wetten worden door Europa beslist en zijn voor elk land hetzelfde.

Maar door allerlei stommiteiten geraakt men daar niet snel genoeg, nu kost die achterstand ons handenvol geld.
De Senaat moest al vijf jaar verdwenen zijn.
De Duitse verkeerswet moet in heel Europa van kracht worden, doch enkel Nederland past één regel aan (autowegen deels 130 km/h).

De politiekers vrezen voor hun overbetaalde job.
De politiekers moeten minimum halveren er is 50% teveel.
De politiekers moeten hun lonen aanpassen aan menselijke lonen en niet overbetaald zoals de Goden.
De politiekers moeten . . . . .

Je kan zo eindeloos het verkeerde aanhalen maar iemand moet opstaan en deze dingen hard maken willen we naar een eerlijke wereld waar iedereen elkaar durft in de ogen kijken zonder blozen. :smil414ae0fb30e96:

En wanneer gaat dat gebeuren? Die de wetten moeten maken zitten aan de vetpotten en die geven dat nooit af.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Zo iemand als  "Jean-Marie Louis Dedecker", kan makkelijk zijn partij veranderen in "De Anti-Belastings-Partij", en makkelijk 2 tot 3 miljoen stemmen halen, want het moet anders, het is onmogelijk zoals het nu is.

Koter

Citaat van: Micmac op 28 december 2014, 17:58:09
Zo iemand als  "Jean-Marie Louis Dedecker", kan makkelijk zijn partij veranderen in "De Anti-Belastings-Partij", en makkelijk 2 tot 3 miljoen stemmen halen, want het moet anders, het is onmogelijk zoals het nu is.

Dat haalt JM Dedecker nooit.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....