Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Ik opteer meer voor het laatste. Mannen moeten we een fantastische conditie hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

8 november 2014, 23:26:13 #1291 Laatste wijziging: 8 november 2014, 23:28:10 door Micmac
Heerlijk ouder worden

Drie collega's zien elkaar na lange jaren weer:

'Wat doet gij zoal sedert ge in pensioen zijt?'

De eerste zegt: ik reis en fotografeer veel.

De tweede zegt: ik winkel en tuinier graag.

De derde zegt: ik doe heel regelmatig opsporingswerk...

Oh ja? Naar wat en waar?

Iedere dag zoek ik mijn bril, mijn gebit, mijn hoorapparaat, mijn bretellen, mijn wandelstok, mijn sletsen, mijn gazet, mijn sleutels, mijn...



Mathieu

Zitten drie oudjes samen en ze zijn elk aan het klagen. De eerste zegt : iedere nacht moet ik driemaal opstaan want dan kan ik niet verder slapen omdat ik een super droge keel heb. Nadien kan ik niet meer inslapen. De tweede zegt : iedere nacht om 04.00 uur moet ik mijn bed uit om te gaan plassen en wanneer ik dan terug in bed lig kan ik niet meer in slaap komen. De derde zegt : ik slaap de hele nacht gelijk een marmot. Awal zeggen de beide anderen : wat moet jij dan klagen. Ja zegt de derde dat zal ik eens even zeggen : ik kruip elke nacht om 23.00 uur in mijn bed en slaap dan aan één stuk tot 09.00 uur. Dat is toch goed zeggen de anderen. Ja maar zegt de derde om 07.00 uur zou ik wakker moeten worden want dan moet ik naar de grote wc.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op 16 november 2014, 02:42:00
Waar zijn die onnozelaars toch mee bezig, laat de kinderen hun pret toch hebben.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2121911/2014/11/15/Aankomst-Sint-60-arrestaties-in-Nederland-ook-protest-in-Antwerpen.dhtml


Dit zijn geen onnozelaars . Dit is een weloverwogen aanval op onze normen , onze waarden , onze
tradities .
Ge ziet wel wie er mee tussen zit . Abou jha jha . Komt hier vertellen dat ze in Libanon toch zooooooo
verdraagzaam en tolerant zijn .
Krapuleus , noem ik dat . :36_1_3:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Citaat van: proske op 16 november 2014, 13:10:31
Citaat van: Mathieu op 16 november 2014, 02:42:00
Waar zijn die onnozelaars toch mee bezig, laat de kinderen hun pret toch hebben.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2121911/2014/11/15/Aankomst-Sint-60-arrestaties-in-Nederland-ook-protest-in-Antwerpen.dhtml


Dit zijn geen onnozelaars . Dit is een weloverwogen aanval op onze normen , onze waarden , onze
tradities .
Ge ziet wel wie er mee tussen zit . Abou jha jha . Komt hier vertellen dat ze in Libanon toch zooooooo
verdraagzaam en tolerant zijn .
Krapuleus , noem ik dat . :36_1_3:

Abou kha kha is gewoon een ordinaire onruststoker die graag in de belangstelling staat, liefst ten koste van het volk waarvan hij volop profiteert. Terug sturen naar het land van afkomsr aub.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 16 november 2014, 13:23:10
Citaat van: proske op 16 november 2014, 13:10:31
Citaat van: Mathieu op 16 november 2014, 02:42:00
Waar zijn die onnozelaars toch mee bezig, laat de kinderen hun pret toch hebben.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2121911/2014/11/15/Aankomst-Sint-60-arrestaties-in-Nederland-ook-protest-in-Antwerpen.dhtml


Dit zijn geen onnozelaars . Dit is een weloverwogen aanval op onze normen , onze waarden , onze
tradities .
Ge ziet wel wie er mee tussen zit . Abou jha jha . Komt hier vertellen dat ze in Libanon toch zooooooo
verdraagzaam en tolerant zijn .
Krapuleus , noem ik dat . :36_1_3:

Abou kha kha is gewoon een ordinaire onruststoker die graag in de belangstelling staat, liefst ten koste van het volk waarvan hij volop profiteert. Terug sturen naar het land van afkomsr aub.



Om bij de bevolking in goede aarde te vallen denkt Dyab Abou Jahjah in onze plaats en ziet in "Zwarte Piet" een slaaf, en er moet een einde gemaakt worden aan de slavenhandel, en over de herkomst van Zwarte Piet zijn de meningen verdeeld.
Feitelijke documenten zijn onbekend.
Vast staat dat de knecht die later de naam Zwarte Piet kreeg, in 1850 is geïntroduceerd.
Voor die tijd had de folkloristische Sinterklaas in Nederland en België geen helper.
Het bij het oude laten zal het beste zijn .


Koter

Citaat van: Micmac op 16 november 2014, 20:11:04
Citaat van: Koter op 16 november 2014, 13:23:10
Citaat van: proske op 16 november 2014, 13:10:31
Citaat van: Mathieu op 16 november 2014, 02:42:00
Waar zijn die onnozelaars toch mee bezig, laat de kinderen hun pret toch hebben.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2121911/2014/11/15/Aankomst-Sint-60-arrestaties-in-Nederland-ook-protest-in-Antwerpen.dhtml


Dit zijn geen onnozelaars . Dit is een weloverwogen aanval op onze normen , onze waarden , onze
tradities .
Ge ziet wel wie er mee tussen zit . Abou jha jha . Komt hier vertellen dat ze in Libanon toch zooooooo
verdraagzaam en tolerant zijn .
Krapuleus , noem ik dat . :36_1_3:

Abou kha kha is gewoon een ordinaire onruststoker die graag in de belangstelling staat, liefst ten koste van het volk waarvan hij volop profiteert. Terug sturen naar het land van afkomsr aub.



Om bij de bevolking in goede aarde te vallen denkt Dyab Abou Jahjah in onze plaats en ziet in "Zwarte Piet" een slaaf, en er moet een einde gemaakt worden aan de slavenhandel, en over de herkomst van Zwarte Piet zijn de meningen verdeeld.
Feitelijke documenten zijn onbekend.
Vast staat dat de knecht die later de naam Zwarte Piet kreeg, in 1850 is geïntroduceerd.
Voor die tijd had de folkloristische Sinterklaas in Nederland en België geen helper.
Het bij het oude laten zal het beste zijn .



Waarom?? Gan ook geen hoofddoeken meer, geen schapen ritueel slachten en noem maar op.  :deegrol:



[bijlage verwijderd door de beheerder]
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

De eerste slavenhalers waren meestal moslims. Ze verhandelden zelfs zwarte moslims als slaven. Abou jaja zal dat nog wel weten.

Mathieu

Blijkbaar is voor die ......... ( niet schrijven want dan zou dat ongelijke kansen bureel wel weer eens iets durven zeggen) alles goed wanneer ze maar in het middelpunt staan of in de gazetten komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske


  Volgens de wet mogen de LIBANESE mannen seksuele betrekkingen hebben met dieren , op voorwaarde dat ze van het vrouwelijk geslacht zijn .
   Seksuele betrekkingen met een mannelijk dier is een misdrijf , waarop de doodstraf staat .

Abou jha jha .....is dat géén Libanees ?????????????

:denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Citaat van: proske op 18 november 2014, 00:22:10

  Volgens de wet mogen de LIBANESE mannen seksuele betrekkingen hebben met dieren , op voorwaarde dat ze van het vrouwelijk geslacht zijn .
   Seksuele betrekkingen met een mannelijk dier is een misdrijf , waarop de doodstraf staat .

Abou jha jha .....is dat géén Libanees ?????????????

:denken:

Jha jha.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Dyab Abou Jahjah (Hanin (Bent Jbeil, Libanon), 24 juni 1971) is een Belgisch activist van Libanese afkomst
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 21 november 2014, 20:28:53
Dyab Abou Jahjah (Hanin (Bent Jbeil, Libanon), 24 juni 1971) is een Belgisch activist van Libanese afkomst

Terrorist  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Dat is een veel betere beschrijving, mijn gedacht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.