Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Het is en blijft een vamp van een vrouw en ik hoor haar graag bezig. Ook het concert in levende lijve was wel degelijk een verrassing.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 27 juli 2014, 17:40:48
Het is en blijft een vamp van een vrouw en ik hoor haar graag bezig. Ook het concert in levende lijve was wel degelijk een verrassing.

inderdaad, ze was weer goed  :a_thumbsup_20:

Micmac


Micmac


jerryke


proske

Citaat van: Micmac op 23 augustus 2014, 02:40:00
Bomen snel verwijderen op een radicale manier.

http://www.chonday.com/Videos/excamuoich2

En maar zagen over de opwarming van de aarde ......... :BOM:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

23 augustus 2014, 19:07:30 #1266 Laatste wijziging: 23 augustus 2014, 19:09:29 door Micmac
Citaat van: jerryke op 23 augustus 2014, 12:05:36
Citaat van: Micmac op 23 augustus 2014, 02:40:00
Bomen snel verwijderen op een radicale manier.

http://www.chonday.com/Videos/excamuoich2
en waar kunt ge dat machientje huren ?

Hyunday is er proeven mee aan het doen en dus zal dat binnenkort bij elke verhuurder te huur zijn, zoals Collé, TVH – Group Thermote & Vanhalst, DK-renting en zovele anderen.

http://freshgadgets.nl/deze-verschrikkelijke-machine-laat-bomen-verdwijnen

Mathieu

Als ik er moet afdoen doe ik het nog steeds met mijn kettingzaag, minder snel maar even doeltreffend. Zal wat langer duren eer alles opgeruimd is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 augustus 2014, 19:28:27
Als ik er moet afdoen doe ik het nog steeds met mijn kettingzaag, minder snel maar even doeltreffend. Zal wat langer duren eer alles opgeruimd is.

Bij bosbranden is dit wel goed om een brandvrij spoor te trekken op korte tijd.

Micmac


Mathieu

Citaat van: Micmac op 23 augustus 2014, 20:22:33
Citaat van: Mathieu op 23 augustus 2014, 19:28:27
Als ik er moet afdoen doe ik het nog steeds met mijn kettingzaag, minder snel maar even doeltreffend. Zal wat langer duren eer alles opgeruimd is.

Bij bosbranden is dit wel goed om een brandvrij spoor te trekken op korte tijd.

Daar hadden ze in Maasmechelen destijds een andere methode voor. Ze gebruikten twee Leopardtanks van het leger en er was zo een grote brandweg. Spijtig genoeg hebben ze dat veel te laat gedaan toen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 24 augustus 2014, 01:35:54
Citaat van: Micmac op 23 augustus 2014, 20:22:33
Citaat van: Mathieu op 23 augustus 2014, 19:28:27
Als ik er moet afdoen doe ik het nog steeds met mijn kettingzaag, minder snel maar even doeltreffend. Zal wat langer duren eer alles opgeruimd is.

Bij bosbranden is dit wel goed om een brandvrij spoor te trekken op korte tijd.

Daar hadden ze in Maasmechelen destijds een andere methode voor. Ze gebruikten twee Leopardtanks van het leger en er was zo een grote brandweg. Spijtig genoeg hebben ze dat veel te laat gedaan toen.

Dat weet de brandweer ook, maar bij alle grote bosbranden word het niet gebruikt.

proske

Citaat van: Mathieu op 24 augustus 2014, 01:35:54
Citaat van: Micmac op 23 augustus 2014, 20:22:33
Citaat van: Mathieu op 23 augustus 2014, 19:28:27
Als ik er moet afdoen doe ik het nog steeds met mijn kettingzaag, minder snel maar even doeltreffend. Zal wat langer duren eer alles opgeruimd is.

Bij bosbranden is dit wel goed om een brandvrij spoor te trekken op korte tijd.

Daar hadden ze in Maasmechelen destijds een andere methode voor. Ze gebruikten twee Leopardtanks van het leger en er was zo een grote brandweg. Spijtig genoeg hebben ze dat veel te laat gedaan toen.


Die speelgoedjes toch niet ........leopardtanks....phhhhh . Wat denk je van M 45 , Pattontanks ? Bij glad weer ging er bij ons eentje dwars door de loods . Wel met vredesrupsen .... :embarassed:
Spijtig genoeg met een zwaar gewonde . :(
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Twee doden bij heli-crash in Roeselare, het is niet te begrijpen dat dergelijk toestel kan neerstorten als je weet dat dit toestel automatisch een zelfredding door andersom draaiende wieken heeft.



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Je moet er maar inzitten, met al dat technische gedoe dat niet fatsoenlijk werkt, of zouden de mensen het niet kunnen bedienen????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.