Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Koter op 11 mei 2014, 12:27:07
Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:43:51
Citaat van: Koter op 11 mei 2014, 11:26:12
Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:03:02
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 02:27:17

Nog maar eens een bewijs , hoe abnormaler je bent , hoe meer kans je maakt om te winnen .  :shoot_me:

Het zou een oneliner kunnen zijn .

volgens mij gaat het niet meer voor de liedjes, maar hoe meer je opvalt door andere dingen hoe groter de kans om te winnen

Misschien tijd om met de Frutters mee te doen?  :4_1_72:

oei en moeten we dan ook nog zingen  :LOL:

Micmac zal wel kunnen zingen zeker?

NATUURLIJK: uitgerust met Turbo longen, Ultratoon stembanden en niet te vergeten de allesomvattende, alomgeroemde Stetson MM Personal.

Micmac

Citaat van: barabas op 11 mei 2014, 13:04:13
Citaat van: Koter op 11 mei 2014, 12:27:07
Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:43:51
Citaat van: Koter op 11 mei 2014, 11:26:12
Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:03:02
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 02:27:17

Nog maar eens een bewijs , hoe abnormaler je bent , hoe meer kans je maakt om te winnen .  :shoot_me:

Het zou een oneliner kunnen zijn .

volgens mij gaat het niet meer voor de liedjes, maar hoe meer je opvalt door andere dingen hoe groter de kans om te winnen

Misschien tijd om met de Frutters mee te doen?  :4_1_72:

oei en moeten we dan ook nog zingen  :LOL:

Micmac zal wel kunnen zingen zeker?

NATUURLIJK: uitgerust met Turbo longen, Ultratoon stembanden en niet te vergeten de allesomvattende, alomgeroemde Stetson MM Personal.

Die Stetson is voor ons een verboden artikel, wij zijn met een groep van iets over de 700 man de voortrekkers in België van de Australische hoed die bij een storm niet van je hoofd vliegt, hier is jaren studie aan voorafgegaan en elk hoedenliefhebber of verkoper kent de BC- Hoed.
http://www.pietkoopmans.nl/australische-hoeden

Zingen beperkt zich hier tot badkamersongs en kid rock achtige summertime's.

Mathieu

Oeps en ik dacht al dat , als je onderweg was met je camion , je ook wel zou zingen. Ten minste als je zo zalig zit als deze.



[bijlage verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:03:02
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 02:27:17

Nog maar eens een bewijs , hoe abnormaler je bent , hoe meer kans je maakt om te winnen .  :shoot_me:

Het zou een oneliner kunnen zijn .

volgens mij gaat het niet meer voor de liedjes, maar hoe meer je opvalt door andere dingen hoe groter de kans om te winnen

Toen ik dan het lied volledig gehoord heb, was het wel gezongen met een mooie stem. Maar het is juist dat je kwa stem moet opvallen , maar zeker wat je uiterlijk betreft. Mia zegde wel dat hij/zij/het ( hoe moet je dat heten) wel een gaaf gezicht had ondanks de baard. Bij controle op Google blijkt dat er eerst 25 lentes bij waren en wie had toen geen gaaf gezicht..........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

11 mei 2014, 16:18:56 #1189 Laatste wijziging: 11 mei 2014, 18:06:38 door Flurk
Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 14:16:34
Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:03:02
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 02:27:17

Nog maar eens een bewijs , hoe abnormaler je bent , hoe meer kans je maakt om te winnen .  :shoot_me:

Het zou een oneliner kunnen zijn .

volgens mij gaat het niet meer voor de liedjes, maar hoe meer je opvalt door andere dingen hoe groter de kans om te winnen

Toen ik dan het lied volledig gehoord heb, was het wel gezongen met een mooie stem. Maar het is juist dat je kwa stem moet opvallen , maar zeker wat je uiterlijk betreft. Mia zegde wel dat hij/zij/het ( hoe moet je dat heten) wel een gaaf gezicht had ondanks de baard. Bij controle op Google blijkt dat er eerst 25 lentes bij waren en wie had toen geen gaaf gezicht..........
""Het Ding" (wat tegenwoordig "Het Nieuwe Normaal"  genoemd wordt) heeft volgens mij de prijs van de decandentie ten top gewonnen. Wij staan bijna zo ver als de Romeinen op het einde van het Romeinse Rijk.:b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20:

Koter

Citaat van: Flurk op 11 mei 2014, 16:18:56
Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 14:16:34
Citaat van: jerryke op 11 mei 2014, 11:03:02
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 02:27:17

Nog maar eens een bewijs , hoe abnormaler je bent , hoe meer kans je maakt om te winnen .  :shoot_me:

Het zou een oneliner kunnen zijn .

volgens mij gaat het niet meer voor de liedjes, maar hoe meer je opvalt door andere dingen hoe groter de kans om te winnen

Toen ik dan het lied volledig gehoord heb, was het wel gezongen met een mooie stem. Maar het is juist dat je kwa stem moet opvallen , maar zeker wat je uiterlijk betreft. Mia zegde wel dat hij/zij/het ( hoe moet je dat heten) wel een gaaf gezicht had ondanks de baard. Bij controle op Google blijkt dat er eerst 25 lentes bij waren en wie had toen geen gaaf gezicht..........
""Het Ding" (wat tegenwoordig "Het Nieuwe Normaal"  genoemd wordt) heeft volgens mij de prijs van de decandentie ten top gewonnen. Wij staan bijna zo ver als de Romeinen op het einde van het Romeinse Rijk.:b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20:

Vind ik ook, dit heeft niets meer met een liedjeswedstrijd te maken. Opvallen, dat telt en hoe vulgairder hoe beter. Hier wordt daar al jaren niet meer naar gekeken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik heb er juist op het einde naar gekeken omdat we wilden weten wie er ging winnen. Nog eens als je het liedje alleen hoort is het een mooie stem, maar dan mag je het uiterlijke er niet bij denken want dan waan je je in een of ander carnaval gebeuren.


Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

"Dehaene laat belangrijke erfenis achter" Hoofdlettert HLN............bedoelen ze daarmee de miljoenen die hij "gespaard" heeft van zijn maandwedde???

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 mei 2014, 14:24:17
"Dehaene laat belangrijke erfenis achter" Hoofdlettert HLN............bedoelen ze daarmee de miljoenen die hij "gespaard" heeft van zijn maandwedde???

In de geschiedenis  :oops:

proske

Citaat van: Flurk op 16 mei 2014, 14:24:17
"Dehaene laat belangrijke erfenis achter" Hoofdlettert HLN............bedoelen ze daarmee de miljoenen die hij "gespaard" heeft van zijn maandwedde???

Of gestolen van de Arcospaarders ......... >:(
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

17 mei 2014, 12:04:27 #1195 Laatste wijziging: 21 juni 2014, 11:21:04 door Micmac
Bellen in het openbaar = ergernis voor anderen



Micmac

Onze wereldgeschiedenis in twee minuten videofragmenten.

http://marcbrecy.perso.neuf.fr/history.html

Mathieu

......arcosspaarders ......... dat ze de volledige partij maar eens allemaal gedenken volgende zondag...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 21 mei 2014, 16:43:20
......arcosspaarders ......... dat ze de volledige partij maar eens allemaal gedenken volgende zondag...

Dan zou de CVP wel eens afgestraft kunnen worden.

Mathieu

Inderdaad, maar dat gezever allemaal tegen mekaar, met uitzondering van BDW. Ze doen niets anders dan deze laatste afbreken. En als hij zich dan naar de Franstalige richt dat zet die met zijn strikske : een kat in het nauw maakt rare sprongen. Volgens mij hebben ze dat strikske gewoon ingefluisterd want zoveel Nederlands kende hij niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.