Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 12:42:01
Het laatste nieuw verkooptrukje, voor de slechtste banden ter wereld , als ik die banden opleg doe ik geen 10000 km en dan zit ik op de draad van de band, terwijl ik bij Michelin of Bridgestone minimum 100000 km afleg.

Tank nu tot €100 gratis

Koop een set van 2 of 4 Goodyear-banden bij Midas en tank tot €100 gratis.


:denken: ... ik denk dat dit ook veel van de rijstijl afhangt

Mathieu

Ik weet dat ik met mijn banden op dit moment 76.000 km gedaan heb en dat er nog steeds niet aan te zien is. De eerste banden die er op lagen heb ik 105.000 km mee gedaan. Het zijn er van het merk Hankook, maar die zullen mogelijks minder prettig aanvoelen op sommige merken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: jerryke op  6 april 2014, 15:40:04
Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 12:42:01
Het laatste nieuw verkooptrukje, voor de slechtste banden ter wereld , als ik die banden opleg doe ik geen 10000 km en dan zit ik op de draad van de band, terwijl ik bij Michelin of Bridgestone minimum 100000 km afleg.

Tank nu tot €100 gratis

Koop een set van 2 of 4 Goodyear-banden bij Midas en tank tot €100 gratis.


:denken: ... ik denk dat dit ook veel van de rijstijl afhangt

Hier is nog een geval met een nieuwe CLS-320 van oktober vorig jaar, nu zitten er 9400 km op en de banden zitten zonder spoor, juist zowel voor als achter, dit zijn de fabrieksbanden maar nu moet er nagegaan worden wat de beste banden voor dit type auto zijn rekening houdend met de maximum snelheid en extra lange ritten zonder stoppen.

Micmac

Volgens  Koenigsegg Agera R test zou de "MICHELIN Pilot Super Sport" de beste keuze zijn en met 228 euro per band uitlijning inbegrepen is dit nog een redelijke prijs.

Flurk


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

En vandaag op tijd van de baan geraakt?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 11 april 2014, 19:39:36
En vandaag op tijd van de baan geraakt?????

Alleen een ritje Amsterdam naar Brecht gedaan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac


Mathieu

En de chauffeur treft weeral geen schuld, de combinatie had maar recht moeten blijven staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 15 april 2014, 00:36:21
En de chauffeur treft weeral geen schuld, de combinatie had maar recht moeten blijven staan.

De beton in de betonmixer kwam aan de linkerzijde te liggen door het links en rechts draaien, de geweldige gewichtsverplaatsing verrast menig chauffeur.

Mathieu

Verrassen Micmac, of gewoon tot zo iets leiden gezien ze er gewoon geen aandacht aan besteden, goed wetende dat de mixer vol geladen is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 16 april 2014, 14:42:12
Verrassen Micmac, of gewoon tot zo iets leiden gezien ze er gewoon geen aandacht aan besteden, goed wetende dat de mixer vol geladen is.

Die allertheid verdwijnt of is er totaal niet, hier wordt geen examen over afgenomen, de meeste ongevallen gebeuren door gebrek aan allertheid en op dat vlak staat de dienst van het BIVV op nul.

Koter

Dat is beroepskennis. Het zijn meestal de cowboys die dat mee maken. Ook met een tankwagen en een frigo met hangend vlees heb je dat effect.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 16 april 2014, 15:44:36
Dat is beroepskennis. Het zijn meestal de cowboys die dat mee maken. Ook met een tankwagen en een frigo met hangend vlees heb je dat effect.
Met 2 paarden in de trailer is ook leuk rijden..............