Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Ik zou toch eens willen weten hoe goed dat Proske kon tekenen.???????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

'k zou dat ook wel willen weten :lachrol:

Mathieu

Nog geen tekening te zien zo.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Zal wel aan de staat van de weg en aan de zon in zijn ogen gelegen hebben............ die mannen moeten dringend eens in de leer gaan bij MicMac. Ze kunnen niet rijden en ze willen een krachtige wagen.
Ik moet wel zeggen dat hij zijn engelbewaarder op zijn 2 blote knieën mag danken dat hij nog leeft. Voor hetzelfde geld was hij een saté zonder ajuin geweest.
http://www.clint.be/actua/voetballer-spietst-zijn-bmw-335i-aan-een-vangrail-fotospecial

xofie

Citaat van: Flurk op 26 maart 2014, 20:32:41
Zal wel aan de staat van de weg en aan de zon in zijn ogen gelegen hebben............ die mannen moeten dringend eens in de leer gaan bij MicMac. Ze kunnen niet rijden en ze willen een krachtige wagen.
Ik moet wel zeggen dat hij zijn engelbewaarder op zijn 2 blote knieën mag danken dat hij nog leeft. Voor hetzelfde geld was hij een saté zonder ajuin geweest.
http://www.clint.be/actua/voetballer-spietst-zijn-bmw-335i-aan-een-vangrail-fotospecial

saté's vind ik wel lekker maar ik haal ze steeds van het stokje af om te bakken en de ui, kieper ik eruit :10_1_20:

proske

Citaat van: xofie op 26 maart 2014, 20:42:05
Citaat van: Flurk op 26 maart 2014, 20:32:41
Zal wel aan de staat van de weg en aan de zon in zijn ogen gelegen hebben............ die mannen moeten dringend eens in de leer gaan bij MicMac. Ze kunnen niet rijden en ze willen een krachtige wagen.
Ik moet wel zeggen dat hij zijn engelbewaarder op zijn 2 blote knieën mag danken dat hij nog leeft. Voor hetzelfde geld was hij een saté zonder ajuin geweest.
http://www.clint.be/actua/voetballer-spietst-zijn-bmw-335i-aan-een-vangrail-fotospecial

saté's vind ik wel lekker maar ik haal ze steeds van het stokje af om te bakken en de ui, kieper ik eruit :10_1_20:


Ik eet alleen de stokjes .......... :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Gewone stokjes of bamboe stokjes Proske......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 26 maart 2014, 20:32:41
Zal wel aan de staat van de weg en aan de zon in zijn ogen gelegen hebben............ die mannen moeten dringend eens in de leer gaan bij MicMac. Ze kunnen niet rijden en ze willen een krachtige wagen.
Ik moet wel zeggen dat hij zijn engelbewaarder op zijn 2 blote knieën mag danken dat hij nog leeft. Voor hetzelfde geld was hij een saté zonder ajuin geweest.
http://www.clint.be/actua/voetballer-spietst-zijn-bmw-335i-aan-een-vangrail-fotospecial

Zouden het dan toch allemaal slechte bestuurders zijn die van die BMW's???????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


Mathieu

Jij kan een mens waterachtig maken : iets willen laten zien dat dan toch niet te voorschijn komt......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En nu eens een heel andere vraag : hoeveel mensen moeten weeral " zotte kosten " doen vanaf 08.04 wanneer Microsoft ophoudt van windows XP te steunen. Ik ken er zo al die geluk hebben dat hun pc of laptop dat nog aan kan, maar hoeveel zouden er al zijn die alles moeten gaan vernieuwen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 april 2014, 00:28:42
En nu eens een heel andere vraag : hoeveel mensen moeten weeral " zotte kosten " doen vanaf 08.04 wanneer Microsoft ophoudt van windows XP te steunen. Ik ken er zo al die geluk hebben dat hun pc of laptop dat nog aan kan, maar hoeveel zouden er al zijn die alles moeten gaan vernieuwen.

Het is de bedoeling om nieuwe PC's te verkopen omdat de tablet's ook niet goed draaien in de verkoop en de TV's met internet werken ook niet optimaal, doch de verkoop van Microsoft moet op peil blijven wil men de aandeelhouders kunnen zoet houden.

Mathieu

Ik werk met 7 en daar weten ze ook al van dat er geen ondersteuning meer zal zijn na 2015.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Het laatste nieuw verkooptrukje, voor de slechtste banden ter wereld , als ik die banden opleg doe ik geen 10000 km en dan zit ik op de draad van de band, terwijl ik bij Michelin of Bridgestone minimum 100000 km afleg.

Tank nu tot €100 gratis

Koop een set van 2 of 4 Goodyear-banden bij Midas en tank tot €100 gratis.

Koter

Citaat van: Micmac op  6 april 2014, 12:42:01
Het laatste nieuw verkooptrukje, voor de slechtste banden ter wereld , als ik die banden opleg doe ik geen 10000 km en dan zit ik op de draad van de band, terwijl ik bij Michelin of Bridgestone minimum 100000 km afleg.

Tank nu tot €100 gratis

Koop een set van 2 of 4 Goodyear-banden bij Midas en tank tot €100 gratis.


Zo slecht zijn de Goodyear-banden niet. Komt qua kwaliteit overeen met Michelin en Bridgestone. Het is wel zo dat niet elke wagen even goed aanvoelt met de Goodyears.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....