Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Wat jij daar schrijft kan elke Belg, of gelijk wie lezen via Google, dus is zeker geen nieuws.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 maart 2014, 00:50:41
Wat jij daar schrijft kan elke Belg, of gelijk wie lezen via Google, dus is zeker geen nieuws.

Als je nu de link kunt leggen met het EEAS heb je de speciale dienst gevonden.

Mathieu

De Europese dienst voor extern optreden (EEAS) is een nieuw orgaan van de Europese Unie, ingesteld door het Verdrag van Lissabon. De letterlijke tekst luidt:

Aanhalingsteken openen Bij de vervulling van zijn ambt wordt de hoge vertegenwoordiger bijgestaan door een Europese dienst voor extern optreden. Deze dienst werkt samen met de diplomatieke diensten van de lidstaten en is samengesteld uit ambtenaren uit de bevoegde diensten van het secretariaat-generaal van de Raad, van de Commissie en uit door de nationale diplomatieke diensten gedetacheerde personeelsleden. De inrichting en de werking van de Europese dienst voor extern optreden worden vastgesteld bij een besluit van de Raad. De Raad besluit op voorstel van de hoge vertegenwoordiger, na raadpleging van het Europees Parlement en na de instemming van de Commissie.

En mijn bron daar weet te vertellen dat daar geen enkele gepensioneerde aan het werk is, aangezien die allemaal op definitief pensioen gestuurd worden tussen de 52 en de 55 jaar.


Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


proske

De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Wil ik wel eens op bezoek komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk


Mathieu

Daar staat wel iets in dat volgens mij verkeerd is. De originele VW uit Herbie was volgens mijn geen Beetle maar wel een VW Kever.

Wat de interesse van Micmac betreft  vrees ik dat hij die wagens niet kan gebruiken tenzij de Rolls van Goldfinger, daar zou zijn apparatuur wel in kunnen passen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: proske op  4 maart 2014, 22:22:49
Citaat van: xofie op  4 maart 2014, 19:22:56
Citaat van: Mathieu op  4 maart 2014, 14:01:06
En dit is de klucht van de dag : Gazet van Antwerpen meldt :

http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1543746/koning-albert-zet-zijn-jacht-te-koop-voor-2-miljoen-euro.aspx

net goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is dat niks voor jullie ?  :)


zou ik wel willen, kunnen we bij jou een lening aangaan, maar reken dan niet op terugbetaling he  :10_1_20:

Mathieu

Jawadde, krijgt een mooie boot aan de helft van de prijs en wil dan niets terug betalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Als blustoestelletjes niet meer helpen is het een ramp, de autoblustoestellen zijn niet goed voor brandstofbranden zoals deze nacht te Zonhoven op de E-314 richting Nederland.

ZONHOVEN - Een verkeersongeval op de E314 in Zonhoven richting Heerlen heeft zaterdagochtend een bijzonder zware tol geëist.
In een Belgische personenauto vielen zeven doden.

De wagen, een BMW, was rond 2 uur achterop een rijdende Duitse tankwagen gereden.
De vrachtwagen kwam een honderdtal meter verder tot stilstand.
De auto kwam op de pechstrook tot stilstand en vatte onmiddellijk vuur.

De slachtoffers zijn uit de regio Leopoldsburg.

Micmac


Micmac

8 maart 2014, 12:42:38 #1093 Laatste wijziging: 8 maart 2014, 12:44:29 door Micmac
Men had al lang CO2-brandblussers van 5 kg zijnde koolzuursneeuwblusser moeten verplichten in auto's zodoende konden dergelijke branden onmiddellijk en snel geblust worden en moest de trage interventie van de burgerbrandweer niet ingezet worden, dit had zeven doden kunnen voorkomen, maar het blussen met nevel of watergordijn is te traag en niet meer van deze tijd.



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Citaat van: Micmac op  8 maart 2014, 12:42:38
Men had al lang CO2-brandblussers van 5 kg zijnde koolzuursneeuwblusser moeten verplichten in auto's zodoende konden dergelijke branden onmiddellijk en snel geblust worden en moest de trage interventie van de burgerbrandweer niet ingezet worden, dit had zeven doden kunnen voorkomen, maar het blussen met nevel of watergordijn is te traag en niet meer van deze tijd.



Wanneer je voor elke soort brand een blusapparaat moet bij hebben, heb je een aanhanger nodig. Beter zou zijn om de brandstoftank beter te beveiligen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....