Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Hoe zeggen ze dat ook weer : de techniek staat nergens voor......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Micmac op 20 december 2013, 20:25:06
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:42:17
Beter laat dan nooit zou ik zeggen.

Er komt een kink in de kabel en niemand weet hoe het komt, de techneuten ontbreken, het IT heeft zijn geheimen en iedereen is LEEK, doch geeft zich uit als subliem denker en oplosser.

Ik weet dat ik een lomperik ben, daarom versta ik ook niet waar dit op slaat!  :oops:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 21 december 2013, 01:00:46
Citaat van: Micmac op 20 december 2013, 20:25:06
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:42:17
Beter laat dan nooit zou ik zeggen.

Er komt een kink in de kabel en niemand weet hoe het komt, de techneuten ontbreken, het IT heeft zijn geheimen en iedereen is LEEK, doch geeft zich uit als subliem denker en oplosser.

Ik weet dat ik een lomperik ben, daarom versta ik ook niet waar dit op slaat!  :oops:
De wegen van MicMac zijn ondoorgrondelijk................. :4_1_72:

Micmac


Micmac

Citaat van: Koter op 21 december 2013, 01:00:46
Citaat van: Micmac op 20 december 2013, 20:25:06
Citaat van: Mathieu op 20 december 2013, 19:42:17
Beter laat dan nooit zou ik zeggen.

Er komt een kink in de kabel en niemand weet hoe het komt, de techneuten ontbreken, het IT heeft zijn geheimen en iedereen is LEEK, doch geeft zich uit als subliem denker en oplosser.

Ik weet dat ik een lomperik ben, daarom versta ik ook niet waar dit op slaat!  :oops:

De uitgaande Mail van de DNS server bleef hangen en zo werd de website traag, nu zit er nog een foutje in.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 22 december 2013, 23:26:29
Zijn jullie er klaar voor.

http://www.youtube.com/embed/xKy2lLNQYrI?rel=0

Gelukkig is het hier nog niet zo erg geweest. Maar je moet maar in die omgeving wonen. Velen schuiven langs je woning voorbij en als je pech hebt komt er dan plots een volledige bus bij je op bezoek......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 25 december 2013, 14:23:52
Citaat van: Micmac op 22 december 2013, 23:26:29
Zijn jullie er klaar voor.

http://www.youtube.com/embed/xKy2lLNQYrI?rel=0

Gelukkig is het hier nog niet zo erg geweest. Maar je moet maar in die omgeving wonen. Velen schuiven langs je woning voorbij en als je pech hebt komt er dan plots een volledige bus bij je op bezoek......
We mogen van geluk spreken dat de nattigheid regen was en geen sneeuw of het land had een week plat gelegen. :4_1_72:

xofie


Micmac


Micmac


xofie


Micmac

Vanmorgen was het al glad als je naast de weg het voet of fietspad raakte.

Mathieu

Hier was alles op de weg bevroren, maar eigenaardig genoeg was er op de daken niets te zien. Maar nu is alles weeral verdwenen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


Mathieu

En al de andere vorige dagen steeds een portie hemelwater gratis gekregen. Maar dat is nog steeds beter dan sneeuw. Alhoewel de natuur niet meer weet waar ze aan toe zijn. De gouden regen hier is aan het uitspringen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.