Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goedeavond, had de Mathieu het goede weer te pakken , die weermannen of vrouwen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Inderdaad Micmac, zaterdag en zondeg de hele dag regen voorspelt en wij hebben op de beide dagen terrasjres gedaan op de dijk in Middelkerke. Het waaide wel, maar dat doet het steeds aan de kust. Als ze zon weg was rond 17.00 uur werd het inderdaad een pak frisser. Maar we hebben het goed gehad.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedeavond,

Leuven en zijn winkels zijn maar magertjes, zijn maximum prijzen zijn er wel mogelijk de oorzaak van.

In Diest waren de para's voor het gemeentehuis samen om nog iets aan hun situatie te veranderen, doch de grondtroepen worden langzaam overbodig.

Mathieu

Ik denk dat de para's er bitter weinig aan kunnen doen als dat kieken zijn besparingen doorvoert. De kazernes in de walen blijven open en dus moeten de Vlaamse het bekopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


kabar

Ben op de markt blijven hangen tot half één na de gemeenteraad. Heb er, voor de eerste keer, Micmac zonder hoed gezien!

Mathieu

Citaat van: Micmac op 28 maart 2010, 00:02:06
Goedeavond, had de Mathieu het goede weer te pakken , die weermannen of vrouwen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. :biggrinumbrella1:


Ik, had de weervrouw eens heel diep in de ogen gekeken en dan heeft ze een bericht verstuurd over veel regen aan de kust opdat ik er makkelijk een plaatsje kon vinden op de dijk. :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: kabar op 30 maart 2010, 09:39:29
Ben op de markt blijven hangen tot half één na de gemeenteraad. Heb er, voor de eerste keer, Micmac zonder hoed gezien!


Was nog gaan eten bij "Den Gulden Boom" op de markt, prima keuken maar de bruine leffe was te koud.

Mathieu

Kabar heeft je dan wel gezien zonder hoed, maar zegt hier hoe je er dan uitzag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  1 april 2010, 01:06:41
Kabar heeft je dan wel gezien zonder hoed, maar zegt hier hoe je er dan uitzag.

Toen ik hem zag, zag hij er nog fris uit. We hebben een babbelke geslagen, tegen Flor Koninckx nog een woordeke gezegd, en toen ben ik naar de Gemeenteraad geweest en Micmac de markt op waar de para's aan het betogen waren.

Mathieu

Zouden we misschien een omhaling moeten organiseren voor een nieuw hoofddeksel voor Micmac. Na al die jaren zou de oude wel eens versleten kunnen zijn en is hij iets nieuws toe.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  1 april 2010, 12:23:20
Zouden we misschien een omhaling moeten organiseren voor een nieuw hoofddeksel voor Micmac. Na al die jaren zou de oude wel eens versleten kunnen zijn en is hij iets nieuws toe.

Doe er dan voor mij ook maar een bij. Nu loop ik met een petje van de Stella rond omdat de hond mijn goede pet (tijdens mijn verlof in Turkije)  kapotgebeten heeft. In Turkijke kosten die tussen de 2 en de 5 euro, hier betaal je al vlug 15 euro voor hetzelfde klakske.

Mathieu

Zouden we genoeg bij mekaar krijgen om twee klakken te kopen, of laat ons zeggen voor 4 dan hebben jullie elk een reserve.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  1 april 2010, 16:56:23
Zouden we genoeg bij mekaar krijgen om twee klakken te kopen, of laat ons zeggen voor 4 dan hebben jullie elk een reserve.

Ik heb in het reclameboekje van de Lidl gezien dat er volgende week te verkrijgen zijn.