Mei, de bloeimaand

Gestart door Mathieu, 1 mei 2023, 11:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede en aangename morgen aan alkeen die langs komt en aan de anderen ook uiteraard.
Maat, zo komen we allemaal vroeg of laat aan de beurt. Liever laat dan vroeg natuurlijk, maar dat ligt niet aan ons. Hier s onze begrafenis al jaren geleden geregeld en dus denk ik daar gewoon niet meer aan. Hopelijk lopen we hier nog heel lang rond.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goeden dag , heb een paviljoentje van 6 bij 4 meter bijgezet kwestie van te genieten bij mooi weer.

barabas

Citaat van: Mathieu op 17 mei 2023, 12:56:00Goede en aangename morgen aan alkeen die langs komt en aan de anderen ook uiteraard.
Maat, zo komen we allemaal vroeg of laat aan de beurt. Liever laat dan vroeg natuurlijk, maar dat ligt niet aan ons. Hier s onze begrafenis al jaren geleden geregeld en dus denk ik daar gewoon niet meer aan. Hopelijk lopen we hier nog heel lang rond.
Dat zou ik ook moeten doen, ik had me voorgenomen dit te plannen verleden jaar toen mijn vrouw overleed, alleen zou ik daar eens moeten aan beginnen!!!

jerryke

Citaat van: Mathieu op 17 mei 2023, 12:56:00Goede en aangename morgen aan alkeen die langs komt en aan de anderen ook uiteraard.
Maat, zo komen we allemaal vroeg of laat aan de beurt. Liever laat dan vroeg natuurlijk, maar dat ligt niet aan ons. Hier s onze begrafenis al jaren geleden geregeld en dus denk ik daar gewoon niet meer aan. Hopelijk lopen we hier nog heel lang rond.
Goede morgen ..... Hebben wij jaaaaaaaren geleden ook al gedaan

Mathieu

Goede morgen en de zon is hier al van de partij. Rond de 10 gr op dit ogenblik. We wachten maar rustig af wat er verder komt want veranderen kunnen wij het toch niet. Prettige dag aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 17 mei 2023, 12:56:00Goede en aangename morgen aan alkeen die langs komt en aan de anderen ook uiteraard.
Maat, zo komen we allemaal vroeg of laat aan de beurt. Liever laat dan vroeg natuurlijk, maar dat ligt niet aan ons. Hier s onze begrafenis al jaren geleden geregeld en dus denk ik daar gewoon niet meer aan. Hopelijk lopen we hier nog heel lang rond.
Goede morgen allemaal. Onze begrafenis??? Dat zijn zorgen voor de erfgenamen vermits we er toch maar zwijgzaam gaan bijliggen.

Flurk

Goede morgen allemaal. Het beloofd blijkbaar een mooie dag te worden. Het mes van de grasmaaier is geslepen en uitgebalanceerd, dus gaan we daar weeral eens mee over het gazon wandelen.Er was wel gezegd om niet te maaien in Mei maar dan moeten ze toch naar hier komen om het dan zelf te maaien ook want ik geraak er volgende week zeker niet meer door.
Prettige dag allemaal.

kabar

Ik ben al begin mei begonnen met het gras af te doen. Het onkruid aan de kanten is weggebrand. Nu nog het onkruid tussen mijn klinkers wegdoen.

Flurk

Goed morgen allemaal. Bijlkbaar ben ik in het gazon geplaagd met die paarse bosviooltjes. Als ik die wil weg hebben is er maar één mogelijkheid. Eén voor één uiststeken. Zo te zien heb ik voor een paar dagen werk daarmee. Door het gazon te laten staan zoals gevraagd werd heb ik dat niet in tijds gezien.
AlLé, juliie weten dus wat ik de volgende dagen ga doen.
Prettige dag allemaal.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, al drie dagen mooi weer ik geniet er van met mijn scootmobil in de natuur maak alle dagen tien Km.
Op dit ogenblik zijn het hier 17,5°C

Willy


xofie

Gisteren veel regen gehad, vandaag en morgen zou het droog blijven

Micmac

Citaat van: Flurk op 19 mei 2023, 12:07:54Goed morgen allemaal. Bijlkbaar ben ik in het gazon geplaagd met die paarse bosviooltjes. Als ik die wil weg hebben is er maar één mogelijkheid. Eén voor één uiststeken. Zo te zien heb ik voor een paar dagen werk daarmee. Door het gazon te laten staan zoals gevraagd werd heb ik dat niet in tijds gezien.
AlLé, juliie weten dus wat ik de volgende dagen ga doen.
Prettige dag allemaal.

heksenkruid bedoeld men zeker.

jerryke

goede morgen, hier is het 11° en bewolkt.....hopelijk gaat het zonnetje toch nog tevoorschijn komen

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 20 mei 2023, 12:47:13:hi_smiley:   Goede morgen, al drie dagen mooi weer ik geniet er van met mijn scootmobil in de natuur maak alle dagen tien Km.
Op dit ogenblik zijn het hier 17,5°C

Willy


Dat is op één km. na zoveel als ik er gemiddeld met de auto doe/// :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede morgen allemaal. Zonnetje schijnt en er is bijna geen wind, dus dat gaat een mooie dag worden.
Met China is er toch altijd iets. Als het geen spionnage is dan is het gefoefel. Ik lees deze morgen dat de honing uit China voor 75% vervalst is. Is er echt niets betrouwbaar wat uit dat land komt? Ik heb al een hele tijd geleden besloten om ieder product dat ik koop te bekijken op afkomst en als ik Made in China zie staan gaat het terug het schap op.Momenteel heb ik in huis geen enkel product (voor zover ik weet) dat uit dat land komt.Onze honing komt van de plaatselijke imker.Lekker  eechh lekker... :4_1_72: