Mei, de bloeimaand

Gestart door Mathieu, 1 mei 2023, 11:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede morgen op deze 1 Mei. Niemand mag vandaag werken en dus doen we het met zen allen rustig aan. Een prettige en aangename dag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

1 mei 2023, 13:24:58 #1 Laatste wijziging: 1 mei 2023, 13:34:08 door stevens-willy
 :hi_smiley:   Goede morgen, het zonnetje kom flouwtjes tevoorschijn van achter de wolken met een temperatuur van 7,5°C.
Gisteren een prachtige dag geweest, heb mijn Km gemaakt met de scootmobil, deze namiddag als het goed blijft een cofie gaan drinken met Marjette er bij in de Hoeve de Heusch in heers, het is daar heel gezellig.

Willy

Micmac

Goedemiddag, het is een zonnige 1 Mei vandaag.

barabas

Hier somber grijs, 18° maar droog.

barabas

Ik had beter gzewegen, nu begint het te regenen! ::)  ::)  ::)

xofie

Goede middag hier een zalige 26 graden, de keerzijde van de medaille 1 mei is knallen dag ze schieten vuurpijlen af die een enorme knal geven en de kat is er doodsbenauwd van, ik moet er ook niet van hebben , we missen hier duidelijk een gaia, alle dieren zijn doodsbenauwd en ze zijn al drie dagen bezig bah !!!

Micmac

Een topfestival met 15000 festivalgangers zonder cantering is prima gelukt in Brustum (oud vliegveld Sint Truiden).

Micmac


jerryke

Citaat van: barabas op  1 mei 2023, 14:40:53Ik had beter gzewegen, nu begint het te regenen! ::)  ::)  ::)
goeiemorgen ... de dochter woont hier 2km vandaan en daar heeft het gisteren geonweerd, gehageld en geregend en hier niets en nu is het hier al 9°

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hier geen regen, geen onweer, alleen een kille wind. 8.5 gr buiten op dit moment. Prettige en aangename dag vandaag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  2 mei 2023, 00:39:16Een topfestival met 15000 festivalgangers zonder cantering is prima gelukt in Brustum (oud vliegveld Sint Truiden).

Top festival is het dan toch niet geweest voor sommige buren. Maar van de andere kant kan je ook stellen dat er mensen zijn die slecht slapen elke nacht. Als je het nieuws mag geloven hebben ze toch alles netjes opgeruimd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier is het bewolk met zon er tussen door de temperatuur bedraag 13°C.
Gisteren naar de hoeve de Heusch geweest in Heers nat thuis gekomen.
Deze namiddag als het niet regent naar de sporthal in Heers mijn koffie drinken.

Willy

jerryke

Nota van Flurk
Citaat van: Flurk op  2 mei 2023, 11:44:06Goede morgen allemaal.Vandaag niet alleen, zoals grbtuikelijk Carrefourdag, maar deze namiddag ga ik nog een klein tenstoonstellingSke starten voor 2 maand in de Bibliotheek in onze gemeente Zemst. Kwestie van te tonen dat ik er nog ben.. :4_1_72:
Leuke dag allemaal.

Koter

Van deze nacht 4 uur tot nu zonder electriciteit gezeten. Brand in een cabine hier schuin over.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  2 mei 2023, 18:52:44Van deze nacht 4 uur tot nu zonder electriciteit gezeten. Brand in een cabine hier schuin over.
amai dat was lang...gelukkig dat het niet zo koud is...diepvriezer toch dicht gelaten he