Mei de Mariamaand

Gestart door Driver, 30 april 2024, 12:37:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Hier is het niet beter. Opgestaan met regen en dat doet het nog steeds. Ik had gehoopt om de voortuin eens op te kuisen maar dat kan ik vergeten. Er hadden duiven een soort nest gemaakt op een van de lichten van de carport en er een ei ingelegd. Zo een lamp is daar niet geschikt voor, dus dat ei ligt op de vloer. Ik heb dus met een plankje een plaatsje gemaakt waar ze niet op de auto kunnen kakken maar die kiekens hebben het nog niet gevonden of de woning staat hun niet aan, we zien wel hoe het verder gaat. Prettige regendag allemaal. En je weet dat slecht weer niet bestaat hè. Alleen onaangepaste kledij.

Mathieu

Goede namiddag. Ik moet zeggen dat ik vandaag nog geen druppel uit de hemel heb zien of voelen vallen. Hier schijnt de zon al de hele dag. Psssssstttttt niet te hard roepen want anders.......... Moet wel driemaal per dag de dompelpomp aanzetten om het water uit de kelder te houden. Die stomme Maas ook, maar het ergste is ( heb het misschien al geschreven) dat dat hele water vanuit Frankrijk hier ook mopet passeren door de Maas, due niets zeggen en gewoon verder pompen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen allemaal en buiten is het droog, dus geen regen. Hopelijk blijft het zo maar ik vrees er toch voor. Dus diegenen die buiten willen gaan denk er aan van de paraplu mee te nemen en zeker de dames want anders komen er weer zotte kosten bij voor de kapster.

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

26 mei 2024, 12:43:00 #138 Laatste wijziging: 26 mei 2024, 12:46:05 door Flurk
Goede morgen allemaal. ik ben hier al aan mijn derde korte plensbui toe.  Eén keer kunnen schuilen in tuinhuis en twee keer nat. Efkes computeren en opdrogen ondertussen. Tot straks en hou het leuk hé.

xofie

Citaat van: Mathieu op 26 mei 2024, 09:00:43Goede morgen allemaal en buiten is het droog, dus geen regen. Hopelijk blijft het zo maar ik vrees er toch voor. Dus diegenen die buiten willen gaan denk er aan van de paraplu mee te nemen en zeker de dames want anders komen er weer zotte kosten bij voor de kapster.



goedemiddag, daar heb jij geen last van hé Thieuke  :10_1_20:

barabas


Micmac

26 mei 2024, 22:32:54 #141 Laatste wijziging: 26 mei 2024, 22:37:20 door Micmac
Zonnig weertje gehad in Genk, 20° en een straat vol feest.

Op zaterdag 25 en zondag 26 mei staat de Genkse 'Vallei van Werelden' in het teken van het wereldstraatfeest Allez Stalenstraat.
Met meer dan 70 standhouders, nieuwe zaken en een uitgebreide programmatie belooft het een boeiende vierde editie te worden1.
Tijdens dit evenement kun je genieten van het wereldse karakter van de Stalenstraat in Genk.
Zo'n 13 foodtrucks en de lokale cafés, restaurants, bars en brasseries verwennen je met lekkers uit verschillende hoeken van de wereld.
Proef bijvoorbeeld van Mexicaanse chili con carne of ga voor Thaise streetfood. Ook zijn er bijzondere spullen te vinden, zoals vintage zitkussens uit Marrakesh, Zuid-Amerikaanse dromenvangers en sleutelhangers van macramé.
Daarnaast kun je genieten van wereldse animatie, live optredens, workshops en kinderanimatie. Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om er een geslaagde editie van te maken

Flurk

Goede morgen allemaal. Frigo heft het begeven, dus direct een andere gaan kopen voordat het warmer word. :smil414ae0fb30e96: