Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op  9 maart 2024, 15:16:56
Citaat van: Flurk op  9 maart 2024, 11:59:04Goede morgen allemaal. Opgestaan met stralend zonnetje maar nu is ze aan het verdijnen. Ik ben het gazon aan het ontmossen, dus ik kan vandaag geen regen gebruiken.Hou het leuk vandaag.....en nu ga ik voordoen buiten.
Jerryke, dat tekstje niet op zijn Frans maar op zijn Hollands lezen.

zachjes bellem, savonds niet bellen en ik denk een zenuwpatient .... jama ik leer bij :LOL:
:d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :4_1_201:

Flurk

Goedenavond allemaal.Of Koeketien er iets mee te maken heeft betwijfel ik sterk maar het is wel eigenaardig dat onze huisarts nu ook thuis zit met een knieprohese en dat de Chirurg die beide operties gedaan heeft nu zelf in de kliniek ligt met een gebroken schouder....  :denken:

Micmac

Goedemorgen, 10° grijs en geen wind en dat voor een Zondag .

Flurk

Goedemorgen allemaal. Grijs en kil is het hier maar is het nog winter voor .We mogen absoluut niet klagen. Vandaag een rustige dag (tot nu toe). Eerst eens een wandeling naar de bakker, en daarna zien we wel. Maak er een leuke dag van hé... :4_1_201:

xofie

goedemiddag, vandaag spaghetti dag, heb de ajuin al gepeld en Danny is hem nu al huilend in stukjes aan het snijden. ik heb daar geen last van met mijn contact lenzen in. Algoed dat die lenzen er zijn of ik liep met een stok rond

Flurk

Goedenavond allemaal. Awel dat is bij ons ook zo. Spaghetti op zondag, maar zonder tranende ogen omdat ik er geen ajuin in doe....Ik moet heel voorzichtig zijn met ajuin.
Voorts een treffelijke dag geweest. De Lavendelknipsels van de buur die ik vorig jaar in een potje geplant had heeft een plaatsje in volle grond gekregen. Nu alleen nog groot worden......".De Lavendel" hé slechte karakters  :c_bang_20: ....Leuke wandeling gedaan en een leuke ontmoeting gehad met mensen die hier nieuw komen wonen zijn en een klein lopeningske hebben. Het bolleke heeft gekraaid van plezier met de Chihuahua te strelen en een likske te krijgen van ons Jackske. Het is gelukkig droog gebleven tot ik een kwartier thuis was. Afwas gedaan (ik doe dat nog steeds op de ouderwetse manier) en iederen hier een goede avond wensen en nu platte rust. Slaaaaapwel allemaal en tot morgen bij leven en welzijn.

Flurk

Goede regen morgen Flurk en O gasten.. :smil414ae0fb30e96:

xofie

goede middag, terug treffelijk weer vandaag 21.5°

jerryke

Citaat van: Flurk op 11 maart 2024, 11:27:43Goede regen morgen Flurk en O gasten.. :smil414ae0fb30e96:
of die zo goed is weet ik niet, hier al de hele dag regen

jerryke

Citaat van: barabas op  6 maart 2024, 18:03:16
Citaat van: Mathieu op  6 maart 2024, 12:46:06
Citaat van: barabas op  4 maart 2024, 12:33:32Ik zit nu in de wachtkamer van KLINA Braschaat te wachten voor een ECG.

Hopelijk alles heel goed gegaan Prof?????


Ik was goed bevonden, volgende maandag colonscopie onder verdoving, daarom moest die ECG.
en prof hoe is het verlopen ?

barabas

Ik ben net terug thuis, alles perfect verlopen en ik ben terug 10 jaar goed voor de dienst, allen ben ik dan 82 en dan moet het niet meer ???

Flurk

11 maart 2024, 22:00:02 #71 Laatste wijziging: 11 maart 2024, 22:16:27 door Flurk
Citaat van: barabas op 11 maart 2024, 21:36:50Ik ben net terug thuis, alles perfect verlopen en ik ben terug 10 jaar goed voor de dienst, allen ben ik dan 82 en dan moet het niet meer ???
Prof. Zal't gaan ja??? :c_bang_20:  :c_bang_20:   Ik ben nog in de fleur van mijn reumaties zulle....

Micmac

Citaat van: barabas op 11 maart 2024, 21:36:50Ik ben net terug thuis, alles perfect verlopen en ik ben terug 10 jaar goed voor de dienst, allen ben ik dan 82 en dan moet het niet meer ???

Tel die getallen gewoon op en je bent de jeugdigheid zelve.

Flurk

11 maart 2024, 22:13:05 #73 Laatste wijziging: 11 maart 2024, 22:15:48 door Flurk
Ik ben begonnen met die om te draaien. Curieus hoe ver ik ga geraken.  :smil414ae0fb30e96:
Tof dat alles in orde is hoor.

Micmac

Goede avond, voor mosselen van Jumbo heb je een vergrootglas nodig en je kan ze na koken meteen weggooien, je ziet ze niet dus niet eetbaar.